//
Realizacje
Samochody współczesne
-
Alfa Mito TCT – modyfikacja do ok 210KM
-
Abarth 595 -> Modyfikacja do ok 250KM, szpera, big brake 330/264mm
-
Abarth 124 – modyfikacja do ok 250KM, chłodnica oleju
-
Fiat Tipo Mk2 1.4 T-JET 120PS -> Modyfikacja do ok 200PS + układ wydechowy z nierdzewki
-
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 120KM – modyfikacja do ok 250KM
-
Abarth 595 -> modyfikacja do ok 250KM
-
Abarth 595 – modyfikacja do 250KM + big brake
-
Abarth 595C MTA – modyfikacja do ok 250KM + bodykit
-
Fiat Bravo II – Modyfikacja do ok 200KM
-
Fiat Panda II 1.2 8V – SWAP na 1.4 16V + skrzynia 6-bieg
-
FIAT COUPE 2.0 20VT – Remont silnika + kilka dodatkowych napraw
-
ALFA ROMEO GIULIETTA 1.75 TBi – modyfikacja do 400+
-
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TD04 – 269KM, 340Nm – UPGRADE 300+ Turbo A45 AMG
-
AUDI S4 B7 4.2 V8 BBK – Remont silnika, wymiana wałków, serwis sprzęgła, montaż kompresora Magnuson, kpl układ wydechowy
-
ABARTH 595 – > modyfikacja do ok 250KM
-
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair – TD04,wałek MTD – 269KM, 340Nm
-
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 120KM – modyfikacja do ok 250KM
-
Fiat Punto 1.85 16VT – Dokończenie projektu
-
Fiat Doblo T-Jet 120KM MY19 – modyfikacja do ok 200KM
-
Abarth Grande Punto – serwis + modyfikacja do ok 250KM
-
FIAT TIPO 1.4 TJET 120KM – modyfikacja do ok 250KM, hamulce, zawieszenie
-
Fiat Bravo 1.4 T-Jet – upgrade GT14 -> GT17
-
Abarth 595 – Wymiana turbo na TD04-13T, intercooler, strojenie, big brake, zawieszenie Blistein, bodykit Cadamuro i Sforza
-
Abarth 500 – Duży serwis, GT14, cooler i kilka innych prac
-
BMW E36 Turbo – Wymiana turbiny, hamulców i kilka modyfikacji.
-
Fiat Bravo 1.4 MA – swap silnika na 1.4 TJET
-
Fiat Doblo 1.4 T-JET CNG – Modyfikacja do ok 210KM
-
Fiat Panda 1.2 8V – SWAP na 1.4 T-JET
-
Fiat Panda 1.1 – swap na 1.4 16V + zawieszenie, hamulce, wspomaganie
-
Fiat Panda 1.1 8V – SWAP na1.4 16V
-
Abarth Grande Punto – Wymiana turbo na GT17, chłodnica oleju i kilka modów
-
Abarth 500 – T-Jet twincharged – 300+
-
Mazda RX-8 – SWAP silnika na K24
-
Fiat Bravo 1.4 TJET 150KM – Wymiana turbo na GT1446
-
Abarth 500 – Wymiana turbiny na GT1446, montaż FMIC
-
Abarth Punto EVO 1.4 Multiair – SWAP na 2.0 16VT 320KM
-
Fiat Bravo 1.4 T-JET 120KM – Wymiana turbo na GT1446 -> 216KM 353Nm
-
Fiat Punto II 1.8 16V HGT – SWAP na 1.4 T-JET -> 316KM 373 Nm
-
Honda S2000 – Wymiana silnika, serwis układu napędowego, naprawa elektroniki – xsenon, VSA.
-
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120KM – Wymiana turbiny na Garrett GT1446, intercooler, wałki
-
Fiat Bravo 1.4 T-Jet – Wymiana turbiny na Garrett GT1446, wymiana sprzęgła
-
Abarth Punto EVO 1.4 MultiAir – wymiana turbiny na TD04-13T
-
Audi 80 Quattro 2.0 16V – SWAP na 2.7 Biturbo + Konwersja na BIG SINGLE TURBO 500KM, 800Nm
-
Fiat Panda – SWAP na 1.4 16V + skrzynia 6-bieg
-
Honda Civic EP3 Type-R Kompresor – Uszkodzony silnik. Wymiana dołu na K24, szpera, wydajniejsze hamulce itp
-
Fiat Doblo 1.4 16V -> swap na 1.4 T-Jet
-
Honda Civic B18C4 – Montaż turbo + zakucie silnika
-
Abarth Grande 1.4 T-JET – Wymiana turbiny na TD04-13T
-
Fiat 500 1.4 16V – SWAP na 1.4 T-JET
-
MITSUBISHI LANCER EVO IV – duży przegląd po zakupie, przygotowanie do timeattack, superoes itp.
-
Fiat Punto Mk1 1.1 – SWAP na 1.4GT GT28, swap hamulcy na 304mm Brembo
-
Fiat Punto Mk1 1.2 8V – SWAP na 1.4 16V
-
Mazda 3 2.3 Turbo MPS – Stuki podczas pracy silnika
-
Toyota Corolla E10 1.3 16V – SWAP na 2.0 16V 3S-GE 175KM
-
HONDA CIVIC VI-gen – SWAP na B18C4
-
VW Golf Mk3 2.0 GTi – swap na 2.8 VR6
-
Honda S2000 – Montaż turbo Garrett GTX30
-
Honda Civic Coupe EJ2 B16A2 – Montaż turbo Garrett GT28RS
-
Honda Civic Coupe EJ2 D15B7 – SWAP silnika na 1.6 B16A2
-
Opel Corsa C 1.0 – SWAP silnika na 2.0 16V Turbo 300+
-
Renault Megane I PhII 1.9dTi – SWAP silnika na 2.0 16V Turbo (Megane II RS 225)
-
VW Golf Mk3 Cabrio – Całkowita renowacja samochodu, SWAP silnika na 2.8 VR6, hamulców na 280mm
-
Suzuki SWIFT 1.3 8V – SWAP silnika na 1.3 16V GTI, remont silnika
Youngtimery
Fiat Seicento
Fiat Cinquecento
Fiat 126
Inne modyfikacje
-
Fiat Punto Mk1 – Hamulce 284mm przód, 240mm tył
-
Alfa Mito 1.4 MA – wydech z nierdzewki
-
SEAT LEON 1.8T – Zakucie silnika wraz z montażem turbo B03G
-
Citroen C4 2.0 16V Rally Spec – układ wydechowy
-
Mitsubishi Lancer EVO VI – układ wydechowy z nierdzewki A-Grupa
-
Abarth 500 USA – modyfikacja do ok 250KM
-
FIAT TIPO 1.4 TJET 120KM – modyfikacja do ok 250KM, hamulce, zawieszenie
-
Fiat Bravo 1.4 T-Jet – upgrade GT14 -> GT17
-
Audi TT 3.2 – Montaż wydechu MG Motorsport
-
Abarth 595 – Wymiana turbo na TD04-13T, intercooler, strojenie, big brake, zawieszenie Blistein, bodykit Cadamuro i Sforza
-
Abarth 500 – Duży serwis, GT14, cooler i kilka innych prac
-
Grande Punto 1.4 T-Jet 120KM – Wymiana uszczelki głowicy + serwis
-
BMW E36 Turbo – Wymiana turbiny, hamulców i kilka modyfikacji.
-
BMW E30 2.5T drift – Kilka prac, przygotowanie dla zawodnika
-
Fiat Punto II HGT lift – naprawa skrzyni biegów
-
Abarth Grande Punto – montaż turbo GT22 – 266KM 353Nm
-
ABARTH PUNTO EVO – Swap hamulców tył na 284mm wentylowane + wydech z nierdzewki
-
Fiat Coupe 2.0 20VT – serwis skrzyni oraz kilka napraw
-
Abarth 500 – Naprawa check engine, serwis hamulców
-
Honda Civic B18C4T – SWAP skrzyni na skrzynię Hondy CRV z możliwością rozbudowy o AWD
-
Fiat Coupe 20VT LE – Serwis i kilka modyfikacji
-
Abarth 500 – wymiana hamulców przód
-
Abarth Grande Punto – Serwis skrzyni M32, wspawanie tłumika środkowego
-
Fiat Grande Punto 1.9 M-Jet – Naprawa skrzyni M32 oraz serwis hamulców
-
Alfa Romeo Mito QV 1.4 MultiAir – Modyfikacja do ok 250KM
-
Opel Astra G OPC – rewizja silnika, wymiana turbo
-
BMW E36 2.8 – Przygotowanie do sezonu 2019
-
AUDI S4 700+ – kilka modyfikacji
-
Alfa Romeo MiTo 1.3 mJet – naprawa silnika
-
Audi RS3 – Wymiana układu wydechowego
-
Alfa Romeo GIULIA 2.0T 200KM – Wydech, downpipe, itp
-
Alfa Romeo Mito 1.4 T-JET – Wymiana turbiny na GT1446, FMIC
-
Opel Adam S – Wydech z nierdzewki, montaż szpery Quaife
-
Opel Astra H – Rewizja skrzyni M32
-
Mitsubishi Lancer EVO IX – Dolot
-
Lancia Delta II HPE 2.0 16VT HF – Naprawa i przygotowanie do jazdy.
-
BMW E46 R32 Turbo – Driftowóz
-
Poprawki wiązki w VW Golfie II
-
Opel Astra G OPC – Montaż intercoolera typu FMIC
-
Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM – Naprawa silnika, wydech z nierdzewki
-
OPEL Insignia 2.0T 4×4 – Wymiana uszkodzonego silnika na fabrycznie nową jednostkę
-
Lancia Delta III 1.4 T-JET 120KM – Wymiana turbiny na GT1446, wymiana coolera, wymiana sprzęgła
-
FIAT BRAVO II 1.4 T-JET 150KM – Wymiana intercoolera, turbo na GT1146, wydech z nierdzewki, dodatkowe wskaźniki
-
Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150KM – Modyfikacja do ok 220KM
-
Abarth 500 – T-Jet twincharged – 300+
-
OPEL Insignia 2.0T 4×4 – montaż coolera FMIC, DP, wydech z nierdzewki
-
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120KM – Wymiana turbo, intercoolera, DP, strojenie
-
Alfa Romeo Giulietta – wymiana turbo na GT1446, montaż intercoolera typu FMIC
-
Alfa Romeo Mito – Rewizja skrzyni M32 – Wymiana łożysk
-
Fiat Doblo 1.4 T-Jet 120KM – Modyfikacja do ~200KM
-
Honda CIVIC VIII 2.2 cdti – montaż intercoolera typu FMIC
-
Fiat Grande Punto 1.9 MJet – Serwis skrzyni M32, montaż coolera
-
Mazda MX-5 – Budowa wiązki silnikowej dla EMU, uruchomienie samochodu
-
Seat Leon Cupra – Montaż intercoolera typu FMIC
-
VW GOLF IV 1.8T AGU – Wymiana turbo na K04
-
Seat Exeo / Audi A4 2.7 Biturbo – rewizja skrzyni biegów EHT
-
Fiat Bravo II 1.4 T-JET 150 – Rewizja skrzyni M32, wymiana łożysk
-
Audi A3 1.8T Quattro – Montaż Intercoolera FMIC, wymiana turbo, uszczelki pod głowicą, DP + układ wydechowy, BIG Brake
-
FIAT PUNTO HGT – układ dolotowy z filtrem K&N
-
Honda Prelude H22 Turbo – SWAP hamulców oraz kilka drobnych prac
-
Fiat Grande Punto Abarth – Duży przegląd, wymiana turbo na GT1446, wymiana intercoolera itp
-
BMW 535d E60 – Montaż intercoolera typu FMIC
-
Renault Scenic II 1.9 dci – Wymiana sprzęgła z kołem dwumasowym (tarcza z kewlarową okładziną), montaż intercoolera typu FMIC
-
SAAB 93 2.0T 2006r. – FMIC, DOWNPIPE, WYDECH
-
Audi A6 3.0 V6 TDI – Montaż intercoolera typu FMIC
-
Abarth Grande Punto – Serwis skrzyni biegów M32
-
Mercedes 123 po swapie – Montaż i podłączenie Ecumastera EMU
-
Fiat 500 Abarth multiair wersja USA – wymiana skrzyni biegów oraz montaż blow off
-
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120KM – Wymiana turbiny na Garrett GT1446
-
BMW 645 – Modyfikacja układu wydechowego
-
Ford S-MAX 2.5T Układ wydechowy z nierdzewki, montaż intercoolera FMIC
-
Opel Astra H 1.9 CDTi – Montaż intercoolera typu FMIC x2
-
Alfa 147 1.9 JTD – Montaż intercoolera typu FMIC
-
Opel Signum 1.9 CDTi – Montaż intercoolera typu FMIC
-
Opel Insignia OPC Line 2.0T 4×4 – Montaż intercoolera od FMIC.PL, downpipe itp
-
VW Golf Mk2 – Podłączenie elektryki + odpalenie silnika
-
BMW E60 535i – Montaż intercoolera WAGNER TUNNING
-
VW Golf IV 1.9 TDI – Kompletny układ dolotowy wraz z centralnym intercoolerem
-
Audi A3 1.8T – Remont silnika
-
Nissan 200SX S14 SR20DET – Naprawa silnika
-
Fiat Punto Cabrio 1.2 8V Turbo – montaż chłodnicy oleju, Ecumastera DET3 i inne
-
Fiat 500 ABARTH – Montaż intercoolera FMIC, wymiana tłumika na MG Motorsport
-
Rajdowy Fiat UNO – przygotowanie do sezonu 2015
-
FSO POLONEZ 2.0 DOHC MP CLASSIC – Budowa kolektora wydechowego 4-2-1
-
FIAT 500 ABARTH – Wymiana turbosprężarki na GARRETT GT1446 (druga sztuka)
-
Skrzynia biegów Toyota Celica – przystosowanie do montażu w Toyocie MR2
-
Fiat 500 ABARTH – Wymiana turbiny na turbo Garrett, downpipe (pierwsza sztuka)
-
Skoda Octavia 1.8T – Wymiana turbiny na GT25
-
Honda Civic BM Racing Team – budowa układu chłodzenia i układu paliwowego
-
Fiat Seicento 1.4 16V – Wymiana kolektora wydechowego na kolektor naszej produkcji
-
Fiat Seicento 1.2 8V Turbo – Zlokalizowanie i usunięcie usterki – przerywanie silnika podczas przyspieszania.
-
Chevrolet Camaro – doprowadzenie do ładu mechaniki…
-
Opel Ascona B 3.0 V6 – Montaż tylnego zawieszenia z BMW E30 oraz kpl wydech z nierdzewki
-
Fiat Punto GT 1.4T – Wymiana turbo na GT28RS, swap hamulców na 284mm i inne
-
Montaż intercoolerów typu FMIC
-
Replika Cobry – uruchomienie elektryki i silnika (dwie sztuki)
-
Fiat Panda 1.2 MPI – Wymiana wałka rozrządu, kolektora ssącego itp – 75KM
-
FSO Polonez Caro – Modyfikacja nadwozia do wersji 3d, opracowanie zawieszenia i układu napędowego
-
VW Golf Mk1 Cabrio – Konwersja gaźnika na układ wtrysku jednopunktowego
-
VW Golf Mk4 TDI – Montaż zaworu blow off i elementu dolotu z nierdzewki
-
Toyota Corolla E10 – Poprawki blacharsko-lakiernicze, swap tarcz przód na 275mm, tylnych bębnów na tarcze, piaskowanie i malowanie elementów zawieszenia
-
Honda Civic D16Z6T – Diagnoza, naprawa, zakucie i przygotowanie pod turbo Garrett GT28RS
-
Rajdowe Seicento 1.1 – Brak kompresji
Projekty zawieszone