DSCF1355a
corsa_96
Nowy-1
20 kwi 2014
Powoli nabiera kształtu

Auto baza:
- Fiat Seicento 1.1 MPI ( 67KM po modyfikacjach w Chojnicki Motor System) 2003r
- układ dolotowy Węglarski
- strumienica, tłumik końcowy Ulter,

Specyfikacja końcowa:
- silnik 1.4 16V 169A3.000 – pochodzący z Fiata Bravo II
- skrzynia biegów 6-bieg – pochodząca z Fiata Stilo,
- kompleksowo zmodyfikowana głowica,
- wyczynowe wałki rozrządu – Świątek 252,
- krótki kolektor dolotowy,
- wydajniejsze wtryskiwacze,
- większa przepustnica,
- zmodyfikowana listwa wtryskowa,
- lekkie koło zamachowe,
- customowy kolektor wydechowy 4-2-1 owinięty bandażem termoizolacyjnym
- customowy układ dolotowy z filtrem stożkowym K&N
- customowy układ wydechowy o większej średnicy
- elektroniczny włącznik wentylatora,
- nowy rozrząd, sprzęgło, oleje, płyny itp.
- dodatkowe wskaźniki Auto Gauge,
- sterowanie silnika – sterownik Magnetti Marelli + Ecumaster DET-3,
- flockowane elementy wnętrza,

Silnik osiąga 124KM przy 7440 obr/min i 125Nm przy 3959 obr/min