//

20 Kwi 2014

Auto baza:
– Fiat Seicento 1.1 MPI ( 67KM po modyfikacjach w Chojnicki Motor System) 2003r
– układ dolotowy Węglarski
– strumienica, tłumik końcowy Ulter,

Specyfikacja końcowa:
– silnik 1.4 16V 169A3.000 – pochodzący z Fiata Bravo II
– skrzynia biegów 6-bieg – pochodząca z Fiata Stilo,
– kompleksowo zmodyfikowana głowica,
– wyczynowe wałki rozrządu – Świątek 252,
– krótki kolektor dolotowy,
– wydajniejsze wtryskiwacze,
– większa przepustnica,
– zmodyfikowana listwa wtryskowa,
– lekkie koło zamachowe,
– customowy kolektor wydechowy 4-2-1 owinięty bandażem termoizolacyjnym
– customowy układ dolotowy z filtrem stożkowym K&N
– customowy układ wydechowy o większej średnicy
– elektroniczny włącznik wentylatora,
– nowy rozrząd, sprzęgło, oleje, płyny itp.
– dodatkowe wskaźniki Auto Gauge,
– sterowanie silnika – sterownik Magnetti Marelli + Ecumaster DET-3,
– flockowane elementy wnętrza,

Silnik osiąga 124KM przy 7440 obr/min i 125Nm przy 3959 obr/min