20 Kwi 2014
Auto baza:
– Fiat Seicento 1.1 MPI ( 67KM po modyfikacjach w Chojnicki Motor System) 2003r
– układ dolotowy Węglarski
– strumienica, tłumik końcowy Ulter,
Specyfikacja końcowa:
– silnik 1.4 16V 169A3.000 – pochodzący z Fiata Bravo II
– skrzynia biegów 6-bieg – pochodząca z Fiata Stilo,
– kompleksowo zmodyfikowana głowica,
– wyczynowe wałki rozrządu – Świątek 252,
– krótki kolektor dolotowy,
– wydajniejsze wtryskiwacze,
– większa przepustnica,
– zmodyfikowana listwa wtryskowa,
– lekkie koło zamachowe,
– customowy kolektor wydechowy 4-2-1 owinięty bandażem termoizolacyjnym
– customowy układ dolotowy z filtrem stożkowym K&N
– customowy układ wydechowy o większej średnicy
– elektroniczny włącznik wentylatora,
– nowy rozrząd, sprzęgło, oleje, płyny itp.
– dodatkowe wskaźniki Auto Gauge,
– sterowanie silnika – sterownik Magnetti Marelli + Ecumaster DET-3,
– flockowane elementy wnętrza,
Silnik osiąga 124KM przy 7440 obr/min i 125Nm przy 3959 obr/min
-
-
Fiat Seicento 1.1 MPI
-
-
Fiat Seicento 1.1 MPI
-
-
Fiat Seicento 1.1 MPI
-
-
Fiat Seicento 1.1 MPI
-
-
Na początek wyciągamy stary silnik
-
-
Nowy silnik rozebraliśmy w celu zwiększenia mocy
-
-
Nowy silnik rozebraliśmy w celu zwiększenia mocy
-
-
Nowy silnik rozebraliśmy w celu zwiększenia mocy
-
-
Pogłębione podcięcia pod zawory na tłokach
-
-
Pogłębione podcięcia pod zawory na tłokach
-
-
Nowe uszczelki
-
-
Krótki kolektor ssący z wersji turbo
-
-
Większa przepustnica
-
-
Przy okazji pomalowaliśmy blok
-
-
Powoli składamy
-
-
Głowica została oddana do obróbki
-
-
Głowica została oddana do obróbki
-
-
Głowica została oddana do obróbki
-
-
Głowica została oddana do obróbki
-
-
Głowica została oddana do obróbki
-
-
Odchudzone koło zamachowe
-
-
Odchudzone koło zamachowe
-
-
Odchudzone koło zamachowe
-
-
Wałki rozrządu 252
-
-
Wałki rozrządu 252
-
-
Wałki rozrządu 252
-
-
Przy okazji pomalowaliśmy głowiczkę
-
-
Prawie gotowe do montażu
-
-
Prawie gotowe do montażu
-
-
Prawie gotowe do montażu
-
-
Zaczynamy podłączanie
-
-
Zaczynamy podłączanie
-
-
Zaczynamy podłączanie
-
-
Zaczynamy podłączanie
-
-
Zaczynamy podłączanie
-
-
-
Zaczynamy podłączanie
-
-
Zaczynamy podłączanie
-
-
Przyszedł czas na wydech. Na początek kolektor.
-
-
Przyszedł czas na wydech. Na początek kolektor.
-
-
Przyszedł czas na wydech. Na początek kolektor.
-
-
Układ wydechowy o większej średnicy
-
-
Układ wydechowy o większej średnicy
-
-
Układ wydechowy o większej średnicy
-
-
Układ wydechowy o większej średnicy
-
-
Przepustnic
-
-
Powoli nabiera kształtu
-
-
Powoli nabiera kształtu
-
-
Przy okazji oddaliśmy niektóre elementy do flockowania
-
-
Przy okazji oddaliśmy niektóre elementy do flockowania
-
-
Przy okazji oddaliśmy niektóre elementy do flockowania
-
-
Przy okazji oddaliśmy niektóre elementy do flockowania
-
-
Przy okazji oddaliśmy niektóre elementy do flockowania
-
-
Przy okazji oddaliśmy niektóre elementy do flockowania
-
-
Dodatkowe wskaźniki
-
-
Dodatkowe wskaźniki
-
-
Dodatkowe wskaźniki
-
-
Gotowe
-
-
Gotowe
-
-
124KM, 125Nm