
Auto baza:
– Fiat Seicento 1.1 MPI ( 67KM po modyfikacjach w Chojnicki Motor System) 2003r
– układ dolotowy Węglarski
– strumienica, tłumik końcowy Ulter,
Specyfikacja końcowa:
– silnik 1.4 16V 169A3.000 – pochodzący z Fiata Bravo II
– skrzynia biegów 6-bieg – pochodząca z Fiata Stilo,
– kompleksowo zmodyfikowana głowica,
– wyczynowe wałki rozrządu – Świątek 252,
– krótki kolektor dolotowy,
– wydajniejsze wtryskiwacze,
– większa przepustnica,
– zmodyfikowana listwa wtryskowa,
– lekkie koło zamachowe,
– customowy kolektor wydechowy 4-2-1 owinięty bandażem termoizolacyjnym
– customowy układ dolotowy z filtrem stożkowym K&N
– customowy układ wydechowy o większej średnicy
– elektroniczny włącznik wentylatora,
– nowy rozrząd, sprzęgło, oleje, płyny itp.
– dodatkowe wskaźniki Auto Gauge,
– sterowanie silnika – sterownik Magnetti Marelli + Ecumaster DET-3,
– flockowane elementy wnętrza,
Silnik osiąga 124KM przy 7440 obr/min i 125Nm przy 3959 obr/min
- Fiat Seicento 1.1 MPI
- Fiat Seicento 1.1 MPI
- Fiat Seicento 1.1 MPI
- Fiat Seicento 1.1 MPI
- Na początek wyciągamy stary silnik
- Nowy silnik rozebraliśmy w celu zwiększenia mocy
- Nowy silnik rozebraliśmy w celu zwiększenia mocy
- Nowy silnik rozebraliśmy w celu zwiększenia mocy
- Pogłębione podcięcia pod zawory na tłokach
- Pogłębione podcięcia pod zawory na tłokach
- Nowe uszczelki
- Krótki kolektor ssący z wersji turbo
- Większa przepustnica
- Przy okazji pomalowaliśmy blok
- Powoli składamy
- Głowica została oddana do obróbki
- Głowica została oddana do obróbki
- Głowica została oddana do obróbki
- Głowica została oddana do obróbki
- Głowica została oddana do obróbki
- Odchudzone koło zamachowe
- Odchudzone koło zamachowe
- Odchudzone koło zamachowe
- Wałki rozrządu 252
- Wałki rozrządu 252
- Wałki rozrządu 252
- Przy okazji pomalowaliśmy głowiczkę
- Prawie gotowe do montażu
- Prawie gotowe do montażu
- Prawie gotowe do montażu
- Zaczynamy podłączanie
- Zaczynamy podłączanie
- Zaczynamy podłączanie
- Zaczynamy podłączanie
- Zaczynamy podłączanie
- Zaczynamy podłączanie
- Zaczynamy podłączanie
- Przyszedł czas na wydech. Na początek kolektor.
- Przyszedł czas na wydech. Na początek kolektor.
- Przyszedł czas na wydech. Na początek kolektor.
- Układ wydechowy o większej średnicy
- Układ wydechowy o większej średnicy
- Układ wydechowy o większej średnicy
- Układ wydechowy o większej średnicy
- Przepustnic
- Powoli nabiera kształtu
- Powoli nabiera kształtu
- Przy okazji oddaliśmy niektóre elementy do flockowania
- Przy okazji oddaliśmy niektóre elementy do flockowania
- Przy okazji oddaliśmy niektóre elementy do flockowania
- Przy okazji oddaliśmy niektóre elementy do flockowania
- Przy okazji oddaliśmy niektóre elementy do flockowania
- Przy okazji oddaliśmy niektóre elementy do flockowania
- Dodatkowe wskaźniki
- Dodatkowe wskaźniki
- Dodatkowe wskaźniki
- Gotowe
- Gotowe
- 124KM, 125Nm