20 Lip 2019

Silniki multiair z początku produkcji nie były zbyt udane. Tego egzemplarza pomimo prób reanimacji w serwisie nie udało się ożywić. Zmienimy silnik wraz z elektroniką na 1.4 TJET + GT14 i kilka modyfikacji
- Jako baza posłuży nam silnik z Bravo 150KM
- W końcu przyszedł czas na pracę przy Bravo. Po weekendzie zaczynamy
- W takim stanie samochód do nas dotarł
- Stary motor out
- Uzbrajamy T-JETa. Przy okazji zapożyczymy kilka części z multiaira, między innymi GT1446
- I T-JET na miejscu
- Od razu nowy, wydajniejszy cooler.
- Od razu nowy, wydajniejszy cooler
- Dodatkowo wkład filtra K&N
- DP gotowa
- Mechanika już jakiś czas temu została ukończona. Teraz czas na elektronikę i strojenie
- Elektronika w tym egzemplarzu okazała się bardzo uparta, nie poddajemy się jednak i działamy dalej
- Po kilku tygodniach walki z upartą elektroniką wreszcie udało się ukończyć Bravo. Wszystkie systemy (poza start/stop) działają prawidłowo. Można więc powiedzieć, że swap multiair -> tjet jest możliwy.