26 Maj 2016

Zmiana silnika z 1.1 na 1.4 8V, podłączenie DET-3, wydech, ostry wałek, hamulce, zawieszenie, fotele itp…
- Mamy już pierwszą część. Wkrótce zabieramy się do pracy
- Mamy już pierwszą część. Wkrótce zabieramy się do pracy
- Przed przystąpieniem do pracy zrobiliśmy pomiar na hamowni. Z blisko 100KM (wg poprzedniego właściciela) mamy 64KM
- Nowe – używane wygłuszenie komory silnika
- Dotarł wreszcie blok 1.4….czyli zwiększamy pojemność;)
- Dotarł wreszcie blok 1.4….czyli zwiększamy pojemność;)
- Nadszedł czas na rozbiórkę
- Nadszedł czas na rozbiórkę
- Nadszedł czas na rozbiórkę
- Taki gadżet…
- Taki gadżet…
- Taki gadżet…
- Taki gadżet…
- Taki gadżet…
- Taki gadżet…
- Nowa miska oleju jest już na miejscu. Czekamy na głowicę
- Głowica jest już po pełnej obróbce i regeneracji.
- Głowica jest już po pełnej obróbce i regeneracji.
- Silnik prawie gotowy. Brakuje jeszcze kilku detali
- Silnik prawie gotowy. Brakuje jeszcze kilku detali
- Silnik prawie gotowy. Brakuje jeszcze kilku detali
- Koło zamachowe odelżone
- Koło zamachowe odelżone, czeka na montaż wraz z nowym sprzęgłem
- Dotarło kilka nowych elementów
- Zespół napędowy już czeka na montaż
- Podłużnice i pas przedni były dość mocno skorowane. Oczyściliśmy je i pomalowaliśmy farbą antykorozyjną
- Wszystkie przewody hamulcowe również do wymiany.
- Wszystkie przewody hamulcowe również do wymiany.
- Silnik na miejscu. Zaczynamy podłączanie
- Silnik na miejscu. Zaczynamy podłączanie
- Silnik na miejscu. Zaczynamy podłączanie
- Silnik na miejscu. Zaczynamy podłączanie
- Przednie hamulce gotowe
- Wracamy do prac nad seicento 1.4 2P. Kolektor wydechowy jest już gotowy i zamontowany.
- Wracamy do prac nad seicento 1.4 2P. Kolektor wydechowy jest już gotowy i zamontowany.
- Auto powoli nabiera kształtu
- Z grubsza poskładane
- Korpus przepustnic trzeba było nieco przerobić. Teraz jeszcze płaszczyzna i można zabierać się za kolektor
- Korpus przepustnic trzeba było nieco przerobić. Teraz jeszcze płaszczyzna i można zabierać się za kolektor
- Wypiaskowane i pomalowane wahacze wraz z nowymi hamulcami już czekają na montaż
- Wahacze wraz z nowymi hamulcami już czekają na montaż
- Budujemy kolektor ssący
- Budujemy kolektor ssący
- Budujemy kolektor ssący
- Budujemy kolektor ssący
- Budujemy kolektor ssący
- Zawieszenie tylne gotowe. Czekamy jeszcze na odświeżone sprężyny
- Fotele z Subaru zamontowane 🙂
- Wydech gotowy
- Wydech gotowy
- Sprężyny wróciły z piaskowania i lakieru. Można montować
- Wydech na miejscu
- Wydech na miejscu
- Nowy kolektor jest już gotowy. Składamy dalej
- Nowy kolektor jest już gotowy. Składamy dalej
- Nowy kolektor jest już gotowy. Składamy dalej
- Przepustnice po szkiełkowaniu
- Listwa wstryskowa wyszkiełkowana
- Nadszedł czas na kabelki
- Kabelki…
- Kabelki…
- Dodatkowo wpadło regulowane kółko rozrządu
- Jedziemy na strojenie
- GOTOWE!
- Tuż przed samym urlopem mamy wynik. Silnik nie był doprężany mając na uwadze przyszły montaż turbo.