Azjatycki:) kolektor ma oczywiście pewne niedoróbki które trzeba ogarnąć przed montażem.
Azjatycki:) kolektor ma oczywiście pewne niedoróbki które trzeba ogarnąć przed montażem.
Azjatycki:) kolektor ma oczywiście pewne niedoróbki które trzeba ogarnąć przed montażem.
Stary i nowy kolektor
Nowa turbina Garrett GT25 od FMIC.PL
Nowa turbina Garrett GT25 od FMIC.PL
Stara i nowa turbina
Stara i nowa turbina
Stara i nowa turbina
Turbina na miejscu
Nowa downpipe gotowa
Nowa downpipe gotowa
Turbo podłączone
O nas
Działalność TRS Racing zaczęła się w 1999r kiedy powstał pierwszy Fiat Seicento z silnikiem 1.2 16V i sześciobiegową skrzynią (pierwszy w Polsce). Kilka miesięcy później zbudowaliśmy pierwszego Fiata 126p z silnikiem 1108 cm3 o mocy 54KM zasilanego wtryskiem (pierwszy w Polsce). Przez 4 pełne sezony byliśmy głównymi konstruktorami i teamem obsługującym samochody na wszelkiego rodzaju sprintach, kjsach, track dayach itp. Pozwoliło nam to nabrać doświadczenia oraz wyeliminować słabe punkty naszych projektów. Zbudowane przez nas samochody bez problemu sprawdziły się w sporcie a co za tym idzie nie sprawiają kłopotu również w cywilnym użytkowaniu.
Obecnie zajmujemy się obsługą, serwisem oraz modyfikacjami samochodów włoskich jak: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia