26 Maj 2016

Abarth Grande EVO 1.4 T-JET – Wymiana turbiny na TD04-13T
Pełna rewizja skrzyni biegów M32, wymiana sprzęgła, dolot.
- Zaczynamy pracę.
- Standardowo – pęknięty kolektor. Drugi już jest w drodze
- Standardowo – pęknięty kolektor. Drugi już jest w drodze
- Standardowo – pęknięty kolektor. Drugi już jest w drodze
- Czekamy na kolektor i turbosprężarkę
- IHI zdemontowane
- Koniec na dziś. Czekamy na części i jedziemy dalej
- Zaczęły docierać części
- Intercooler jest już na miejscu
- Orurowanie prawie gotowe
- Orurowanie prawie gotowe
- Orurowanie prawie gotowe
- Przymiarki…
- Standardowa flansz została zastąpiona V-Bandem
- Turbo już zamontowane na prototypowym adapterze. Jutro kończymy dolot.
- Dolot gotowy
- Dolot gotowy
- Dolot gotowy
- Dolot gotowy
- Dolot gotowy
- Dolot gotowy
- Dolot gotowy
- Downpipe gotowa.
- Downpipe gotowa.
- Downpipe gotowa.
- Downpipe gotowa.
- Downpipe gotowa.
- Downpipe gotowa.
- Nowe przewody smarowania i chłodzenia
- Z grubsza poskładane
- Z grubsza poskładane
- Z grubsza poskładane
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- Grande powróciło na serwis skrzyni i parę drobniejszych napraw
- Wymiana łożysk w skrzyni M32
- Wymiana łożysk w skrzyni M32
- Wymiana łożysk w skrzyni M32
- Przy okazji wymiana tarcz, klocków i płynu hamulcowego
- Rura dolotu do turbo by TRS
- Rura dolotu do turbo by TRS
- Dolot gotowy
- Zaciski rozebrane. Teraz piaskowanie i malowanie w Saw-Cars
- Termostat oleju już na miejscu
- Chłodnica oleju zamontowana
- Chłodnica oleju zamontowana
- Wydajniejsza pompa paliwa też już zamontowana
- Pracujemy nad odizolowaniem filtra powietrza od źródeł ciepła
- Zaciski już pomalowane w Saw-Cars
- Zmodyfikowany dolot