//

12 Kwi 2014

Auto bazowe:
– Volkswagen Golf III Cabrio 1.8 8V
Specyfikacja końcowa:
– Kompletna renowacja blacharska, prostowanie podłużnic itp.
– Siedem warstw lakieru biała perła
– Kompletna konserwacja podwozia
– Reflektory, maska, atrapa – VW Vento
– Zderzaki i tylna klapa z wersji USA
– Usunięcie instalacji LPG
– Piaskowane i malowane elementy zawieszenia
– Poliuretanowe tuleje zawieszenia
– Gwintowane zawieszenie
– Zmiana piast z 4×100 na wersję 5×100
– Hamulce przód: tarcze wentylowane nacinane 280mm
– Hamulce tył tarcze nacinane 226mm
– Kompletna renowacja zacisków hamulcowych
– Silnik 2.8 VR6 AAA (174KM)
– Customowa wiązka elektryczna silnika
– Silikonowe węże układu chłodzenia
– Licznik z wersji VR6
– MFA
– Nowa pompa hamulcowa i przewody hamulcowe
– Przewody hamulcowe elastyczne w oplocie
– Kompletny układ wydechowy z nierdzewki by MG Motorsport
– Wymiana pneumatycznego c. zamka na elektryczny sterowny pilotem
– Rozpórka górna kielichów
– Wszystkie elementy eksploatacyjne wymienione na nowe