
Auto bazowe:
– Volkswagen Golf III Cabrio 1.8 8V
Specyfikacja końcowa:
– Kompletna renowacja blacharska, prostowanie podłużnic itp.
– Siedem warstw lakieru biała perła
– Kompletna konserwacja podwozia
– Reflektory, maska, atrapa – VW Vento
– Zderzaki i tylna klapa z wersji USA
– Usunięcie instalacji LPG
– Piaskowane i malowane elementy zawieszenia
– Poliuretanowe tuleje zawieszenia
– Gwintowane zawieszenie
– Zmiana piast z 4×100 na wersję 5×100
– Hamulce przód: tarcze wentylowane nacinane 280mm
– Hamulce tył tarcze nacinane 226mm
– Kompletna renowacja zacisków hamulcowych
– Silnik 2.8 VR6 AAA (174KM)
– Customowa wiązka elektryczna silnika
– Silikonowe węże układu chłodzenia
– Licznik z wersji VR6
– MFA
– Nowa pompa hamulcowa i przewody hamulcowe
– Przewody hamulcowe elastyczne w oplocie
– Kompletny układ wydechowy z nierdzewki by MG Motorsport
– Wymiana pneumatycznego c. zamka na elektryczny sterowny pilotem
– Rozpórka górna kielichów
– Wszystkie elementy eksploatacyjne wymienione na nowe
- Oryginalna jednostka – 1.8 8V LPG:)
- I silnika już nie ma:)
- Golf Mk3 Cabrio
- Prawa strona po wypadku:/ została „zreanimowana” chyba na szybko. Teraz wszystko trzeba poprawiać
- Zderzaki z wersji USA
- Zderzaki z wersji USA
- Krzywa podłużnica
- Prostowanie podłużnicy
- Przygotowanie elementu pod lakier
- Prostowanie podłużnicy
- Przygotowanie elementu pod lakier
- Przygotowanie elementu pod lakier
- Przygotowanie zderzaków pod lakier
- Przygotowanie zderzaków pod lakier
- Przygotowanie zderzaków pod lakier
- Przygotowanie do malowania
- Pierwsza warstwa
- Pierwsza warstwa
- Pierwsza warstwa
- Pierwsza warstwa
- Pierwsza warstwa
- No i pomalowane
- No i pomalowane
- Elementy zawieszenia pojadą do piachu
- Elementy zawieszenia pojadą do piachu
- Elementy zawieszenia pojadą do piachu
- Podkład
- Podkład
- I lakier w połysku
- I lakier w połysku
- I lakier w połysku
- I lakier w połysku
- I lakier w połysku
- I lakier w połysku
- Zaciski po pełnej regeneracji
- Zaciski po pełnej regeneracji
- Zwrotnice po regeneracji
- Nowe sworznie i tuleje poliuretanowe
- Nowe sworznie i tuleje poliuretanowe
- Kpl hamulców przód
- Kpl hamulców przód
- Kpl hamulców tył
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- Przekładnia po regeneracji
- Kpl zawieszenie przód
- Gwintowane zawieszenie
- Gwintowane zawieszenie
- Jeszcze MFA i centralny zamek
- Teraz czas na silnik
- 2.8 VR6 (VW Passat)
- Doprowadziliśmy trochę silnik do ładu
- Doprowadziliśmy trochę silnik do ładu
- Doprowadziliśmy trochę silnik do ładu
- Doprowadziliśmy trochę silnik do ładu
- I już na miejscu
- I już na miejscu
- I już na miejscu
- Nowa większa chłodnica
- Instalacja elektryczna. Brak wiązki silnikowej, trzeba było ją „stworzyć” od zera
- Instalacja elektryczna. Brak wiązki silnikowej, trzeba było ją „stworzyć” od zera
- Kolektor z kwasówki
- Kpl układ wydechowy z MG Motorsport
- Kpl węży wodnych Samco Sport
- Gotowe
- Gotowe