
Fiat Cinquecento 1.4 T-JET – całkowita przebudowa silnika – 242KM, 350Nm
BAZA:
• Fiat Cinquecento 1.4 T-JET (180KM), samochód nie odpala, uszkodzona turbina
• Skrzynia 6-bieg
PO MODYFIKACJACH:
• Dwie mapy: słabsza na ulicę – 190KM; druga – mocniejsza 242KM, 350Nm
• Turbo TD04-13T
• Downpipe by TRS Racing
• Customowy intercooler by TRS Racing
• Układ dolotowy by TRS Racing
• Duża przepustnica
• Wtryskiwacze 430cm3
• Sterownik Ecumaster EMU
• Układ chłodzenia by TRS Racing
• Aluminiowa chłodnica wody wykonana na zamówienie
• Chłodnica oleju oraz termostat MOCAL
• Chłodnica wody, oleju i intercooler pomalowane proszkowo na czarny mat
• Oil catch tank oraz blow off PROPERFEKT
• Shiftlight zamontowany w liczniku
• Customowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej by TRS Racing
• Tarcza sprzęgła ze spiekiem
• Dodatkowe wskaźniki – Boost, temperatura oleju i ciśnienie oleju
•
- Nieco większe turbo już czeka
- Wzmocnione sprzęgło już czeka
- Flansze nierdzewne też już mamy
- Wydajniejsze wtryski
- A oto i pacjent
- Rozpoczynamy demontaż zespołu napędowego
- Rozpoczynamy demontaż zespołu napędowego
- Zespół napędowy wyjęty. Teraz rewizja i przygotowanie do montażu.
- Komora silnika również wymaga sporo nakładu pracy
- Komora silnika również wymaga sporo nakładu pracy
- Przygotowujemy silnik. Przy okazji wymiana uszczelniaczy zaworowych
- Przygotowujemy silnik. Standardowo czerwona głowiczka
- Silnik jest już po rewizji. Uszczelniacze zaworowe wymienione. Teraz chłopaki z MP Classic wymienią pas przedni i będziemy mogli zabrać się za montaż.
- Rozrząd spięty. Czekamy na karoserię…
- Pas przedni został wymieniony na nowy. Jak zwykle chłopaki z MP Classic stanęli na wysokości zadania:)
- Zespół napędowy przygotowany do montażu
- Kilka elementów wypiaskowanych i pomalowanych w Saw-Cars
- Silnik już wisi. Zaczynamy uzbrajanie
- Silnik już wisi. Zaczynamy uzbrajanie
- Silnik już wisi. Zaczynamy uzbrajanie
- Poliuretanowe wkładki poduszek są już zamontowane
- Poliuretanowe wkładki poduszek są już zamontowane
- Wzmocnione przeguby napędowe
- Spawamy kolektorek
- Spawamy kolektorek
- Spawamy kolektorek
- Spawamy kolektorek
- Spawamy kolektorek
- Spawamy kolektorek
- Spawamy kolektorek
- Spawamy kolektorek
- Spawamy kolektorek
- Kolektor wyspawany. Teraz szlif płaszczyzn i obróbka chemiczna.
- Kolektor wyspawany. Teraz szlif płaszczyzn i obróbka chemiczna.
- Kolektor gotowy i zamontowany
- DP prawie gotowa, jeszcze obróbka chemiczna i potem bandaż termoizolacyjny
- DP prawie gotowa, jeszcze obróbka chemiczna i potem bandaż termoizolacyjny
- Rozpoczęliśmy walkę z kabelkami
- Rozpoczęliśmy walkę z kabelkami
- Nowy zderzak będzie poddany lekkim zmianom.
- Sonda Bosch dla lepszej kontroli
- W zderzaku trzeba powycinać zaślepki.
- W zderzaku trzeba powycinać zaślepki.
- Parę elementów układanki…wypiaskowane i pomalowane oczywiście w Saw-Cars
- Dopasowujemy zderzak i nowy coolerek
- Odma gotowa.
- Hydraulika turbiny podłączona
- Oczekując na chłodnicę wody zabraliśmy się za elektrykę
- Oczekując na chłodnicę wody zabraliśmy się za elektrykę
- Intercooler pomalowany, gotowy do montażu
- Jest i chłodnica
- Przymiarki chłodnicy wody i oleju
- Pod maską wszystko zaczyna łapać kształt. Silnik odpalony, czas na wydech
- Pod maską wszystko zaczyna łapać kształt. Silnik odpalony, czas na wydech
- Pod maską wszystko zaczyna łapać kształt. Silnik odpalony, czas na wydech
- Pod maską wszystko zaczyna łapać kształt. Silnik odpalony, czas na wydech
- Pod maską wszystko zaczyna łapać kształt. Silnik odpalony, czas na wydech
- Czas zabrać się za wydech z nierdzewki
- Jeszcze filtr powietrza i można stroić
- Przód poskładany
- Wentylator SPAL dla lepszego chłodzenia
- Kończymy wreszcie prace nad CC. Na deser dodatkowe wskaźniki.
- Kończymy wreszcie prace nad CC. Na deser dodatkowe wskaźniki.
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE!