13 Sie 2016
Fiat Cinquecento 1.4 T-JET – całkowita przebudowa silnika – 242KM, 350Nm
BAZA:
• Fiat Cinquecento 1.4 T-JET (180KM), samochód nie odpala, uszkodzona turbina
• Skrzynia 6-bieg
PO MODYFIKACJACH:
• Dwie mapy: słabsza na ulicę – 190KM; druga – mocniejsza 242KM, 350Nm
• Turbo TD04-13T
• Downpipe by TRS Racing
• Customowy intercooler by TRS Racing
• Układ dolotowy by TRS Racing
• Duża przepustnica
• Wtryskiwacze 430cm3
• Sterownik Ecumaster EMU
• Układ chłodzenia by TRS Racing
• Aluminiowa chłodnica wody wykonana na zamówienie
• Chłodnica oleju oraz termostat MOCAL
• Chłodnica wody, oleju i intercooler pomalowane proszkowo na czarny mat
• Oil catch tank oraz blow off PROPERFEKT
• Shiftlight zamontowany w liczniku
• Customowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej by TRS Racing
• Tarcza sprzęgła ze spiekiem
• Dodatkowe wskaźniki – Boost, temperatura oleju i ciśnienie oleju
•
-
-
Nieco większe turbo już czeka
-
-
Wzmocnione sprzęgło już czeka
-
-
Flansze nierdzewne też już mamy
-
-
Wydajniejsze wtryski
-
-
A oto i pacjent
-
-
Rozpoczynamy demontaż zespołu napędowego
-
-
Rozpoczynamy demontaż zespołu napędowego
-
-
Zespół napędowy wyjęty. Teraz rewizja i przygotowanie do montażu.
-
-
Komora silnika również wymaga sporo nakładu pracy
-
-
Komora silnika również wymaga sporo nakładu pracy
-
-
Przygotowujemy silnik. Przy okazji wymiana uszczelniaczy zaworowych
-
-
Przygotowujemy silnik. Standardowo czerwona głowiczka
-
-
Silnik jest już po rewizji. Uszczelniacze zaworowe wymienione. Teraz chłopaki z MP Classic wymienią pas przedni i będziemy mogli zabrać się za montaż.
-
-
Rozrząd spięty. Czekamy na karoserię…
-
-
Pas przedni został wymieniony na nowy. Jak zwykle chłopaki z MP Classic stanęli na wysokości zadania:)
-
-
Zespół napędowy przygotowany do montażu
-
-
Kilka elementów wypiaskowanych i pomalowanych w Saw-Cars
-
-
Silnik już wisi. Zaczynamy uzbrajanie
-
-
Silnik już wisi. Zaczynamy uzbrajanie
-
-
Silnik już wisi. Zaczynamy uzbrajanie
-
-
Poliuretanowe wkładki poduszek są już zamontowane
-
-
Poliuretanowe wkładki poduszek są już zamontowane
-
-
Wzmocnione przeguby napędowe
-
-
Spawamy kolektorek
-
-
Spawamy kolektorek
-
-
Spawamy kolektorek
-
-
Spawamy kolektorek
-
-
Spawamy kolektorek
-
-
Spawamy kolektorek
-
-
Spawamy kolektorek
-
-
Spawamy kolektorek
-
-
Spawamy kolektorek
-
-
-
Kolektor wyspawany. Teraz szlif płaszczyzn i obróbka chemiczna.
-
-
Kolektor wyspawany. Teraz szlif płaszczyzn i obróbka chemiczna.
-
-
Kolektor gotowy i zamontowany
-
-
DP prawie gotowa, jeszcze obróbka chemiczna i potem bandaż termoizolacyjny
-
-
DP prawie gotowa, jeszcze obróbka chemiczna i potem bandaż termoizolacyjny
-
-
Rozpoczęliśmy walkę z kabelkami
-
-
Rozpoczęliśmy walkę z kabelkami
-
-
Nowy zderzak będzie poddany lekkim zmianom.
-
-
Sonda Bosch dla lepszej kontroli
-
-
W zderzaku trzeba powycinać zaślepki.
-
-
W zderzaku trzeba powycinać zaślepki.
-
-
Parę elementów układanki…wypiaskowane i pomalowane oczywiście w Saw-Cars
-
-
Dopasowujemy zderzak i nowy coolerek
-
-
Odma gotowa.
-
-
Hydraulika turbiny podłączona
-
-
Oczekując na chłodnicę wody zabraliśmy się za elektrykę
-
-
Oczekując na chłodnicę wody zabraliśmy się za elektrykę
-
-
Intercooler pomalowany, gotowy do montażu
-
-
Jest i chłodnica
-
-
Przymiarki chłodnicy wody i oleju
-
-
Pod maską wszystko zaczyna łapać kształt. Silnik odpalony, czas na wydech
-
-
Pod maską wszystko zaczyna łapać kształt. Silnik odpalony, czas na wydech
-
-
Pod maską wszystko zaczyna łapać kształt. Silnik odpalony, czas na wydech
-
-
Pod maską wszystko zaczyna łapać kształt. Silnik odpalony, czas na wydech
-
-
Pod maską wszystko zaczyna łapać kształt. Silnik odpalony, czas na wydech
-
-
Czas zabrać się za wydech z nierdzewki
-
-
-
Jeszcze filtr powietrza i można stroić
-
-
Przód poskładany
-
-
Wentylator SPAL dla lepszego chłodzenia
-
-
Kończymy wreszcie prace nad CC. Na deser dodatkowe wskaźniki.
-
-
Kończymy wreszcie prace nad CC. Na deser dodatkowe wskaźniki.
-
-
GOTOWE!
-
-
GOTOWE!
-
-
GOTOWE!