//

11 Lut 2017

BAZA:
• Fiat Punto Mk2 HGT 1.8 16V
• Skrzynia 5-bieg
PO MODYFIKACJACH:
• Dwie mapy: słabsza na ulicę – 243KM, 282Nm; druga – mocniejsza 316KM, 373Nm
• Turbo TD05H
• Downpipe by TRS Racing
• Customowy kolektor wydechowy TRS Racing
• Układ dolotowy by TRS Racing
• Customowy kolektor ssący
• Duża przepustnica
• Wtryskiwacze 560cm3
• Sterownik Ecumaster EMU
• Chłodnica oleju oraz termostat MOCAL
• Oil catch tank oraz blow off PROPERFEKT
• Shiftlight zamontowany w liczniku
• Customowy układ wydechowy by TRS Racing w oparciu o tłumiki MG Motorsport (dodatkowo wymienny
na sidepipe)
• Tarcza sprzęgła ze spiekiem
• Tablet łączący się z EMU za pomocą Bluetooth (wskazania temp i ciśnienia oleju, temp silnika,
obroty, EGT, AFR, aktualnego biegu itp)
• Pompa paliwa Bosch
• Szerokopasmowa sonda Lambda Bosch

Pierwotnie mieliśmy wymienić silnik w Cinquecento z 1.2 16VT na 1.4 TJET i uzyskać ok 260KM. Jednak stan karoserii i podwozia był opłakany.

Po krótkiej rozmowie z właścicielem karoseria Cinquecento została zamieniona na Fiata Punto HGT.