20 Kwi 2014
Trafił do nas Fiat Seicento z zamontowanym przez klienta silnikiem 1.4 T-Jet. Naszym zadaniem było uruchomienie silnika, wymiana poduszek na poliuretanowe, zmiana hamulców na 257mm wentylowane, zbudowanie dolotu
- Seicento z zamontowanym przez naszego klienta silnikiem 1.4 T-JET
- Seicento z zamontowanym przez naszego klienta silnikiem 1.4 T-JET
- Sterownik silnika
- Poliuretanowe poduszki zawieszenia silnika
- Poliuretanowe poduszki zawieszenia silnika
- Przy okazji większe hamulce na przód – 257mm nacinane wentylowane TRW
- Przy okazji większe hamulce na przód – 257mm nacinane wentylowane TRW
- Czas na elektrykę
- Czas na elektrykę
- Czas na elektrykę
- Czas na elektrykę
- Czas na elektrykę
- Czas na elektrykę
- Jeszcze tylko dolot i gotowe
- Gotowe