Zabieramy się do pracy. Na pierwszy ogień demontaż GT14 i wymiana wtrysków
Jedziemy z coolerem
Cooler na miejscu, dolot gotowy
Silnik odpalony, rozgrzany. Pozostało tylko zrobić dolot do filtra powietrza i wystroić
Silnik odpalony, rozgrzany. Pozostało tylko zrobić dolot do filtra powietrza i wystroić
Prawie gotowe. Jeszcze tylko wkład filtra K&N, testy drogowe i strojenie
Mechanika gotowa. Można stroić
Przy okazji Wleciał środkowy tłumik żeby nie było zbyt głośno
GOTOWE! 268KM, 350Nm
GOTOWE! 268KM, 350Nm
O nas
Działalność TRS Racing zaczęła się w 1999r kiedy powstał pierwszy Fiat Seicento z silnikiem 1.2 16V i sześciobiegową skrzynią (pierwszy w Polsce). Kilka miesięcy później zbudowaliśmy pierwszego Fiata 126p z silnikiem 1108 cm3 o mocy 54KM zasilanego wtryskiem (pierwszy w Polsce). Przez 4 pełne sezony byliśmy głównymi konstruktorami i teamem obsługującym samochody na wszelkiego rodzaju sprintach, kjsach, track dayach itp. Pozwoliło nam to nabrać doświadczenia oraz wyeliminować słabe punkty naszych projektów. Zbudowane przez nas samochody bez problemu sprawdziły się w sporcie a co za tym idzie nie sprawiają kłopotu również w cywilnym użytkowaniu.
Obecnie zajmujemy się obsługą, serwisem oraz modyfikacjami samochodów włoskich jak: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia