//

30 Paź 2015

Całkowita przebudowa silnika i osprzętu, wymiana skrzyni biegów. Cel – okolice 330 koni mechanicznych

BAZA:
• Fiat Seicento 1.4 T-Jet ok 180KM
• Skrzynia 5-bieg C514
• Ecumaster EMU

PO MODYFIKACJACH:
• Turbo TD05H
• Downpipe by TRS Racing
• Skrzynia 5-bieg C510 (Fiat Grande Punto / Abarth 500)
• Customowe półosie
• Customowy intercooler by TRS Racing
• Układ dolotowy by TRS Racing
• Montaż elektrycznego wspomagania kierownicy
• Duża przepustnica
• Wtryskiwacze 520cm3
• Układ chłodzenia by TRS Racing
• Aluminiowa chłodnica wody wykonana na zamówienie
• Chłodnica oleju oraz termostat MOCAL
• Chłodnica wody, oleju i intercooler pomalowane proszkowo na czarny mat
• Oil catch tank oraz blow off PROPERFEKT
• Shiftlight zamontowany w liczniku
• Customowy układ wydechowy by TRS Racing
• Tarcza sprzęgła ze spiekiem
• Dodatkowe wskaźniki – Boost, temperatura wody i ładowanie
• Hamulce przód 284mm (wentylowane nacinane tarcze TRW + klocki TRW)
• Hamulce tył tarcze 240mm
• Customowe mocowania skrzyni biegów by TRS Racing
• Customowy mechanizm zmiany biegów by TRS Racing
• Kpl tulei poliuretanowych w zawieszeniu oraz poduszkach silnika
• Flat Shift
• Procedura startu
• Customowy zderzak przedni (oryginalny nie pomieścił pod sobą chłodnic itp)
• Wydajniejsze serwo i pompa hamulcowa
• Pompa paliwa DW200
• Customowy kolektor wydechowy z nierdzewki by TRS Racing
• Customowy kolektor ssący o powiększonej pojemności by TRS Racing
• Zawieszenie Bilstein B6 + Eibach Pro Kit

PRZY OKAZJI:
• Wymiana szyby w drzwiach (stara była porysowana)
• Wymiana uszkodzonego alarmu i sterownika centralnego zamka
• Montaż foteli kubełkowych
• Wymiana wszystkich przewodów hamulcowych
• Montaż rollbar
• Flokowana deska rozdzielcza oraz inne elementy wnętrza
• Wymiana pasa czołowego (zamiast zamontowanego wcześniej profilu zamkniętego)
• Wymiana zderzaka tył oraz maski
• Piaskowanie i malowanie elementów zawieszenia tylnego
• Wymiana zbiornika paliwa

Pierwszy przegląd po 5000km