22 Maj 2016

Auto bazowe:
– VW Golf Mk1
– Całkowicie goła buda na kołach
Specyfikacja końcowa:
– Kompleksowa renowacja zawieszenia przód i tył
– gwintowane zawieszenie
– swap hamulców przód na 256mm
– swap hamulców tył na tarcze
– nowe przewody hamulcowe
– customowa instalacja elektryczna
– kpl układ wydechowy z MG Motorsport
– nowe przewody paliwowe
– konwersja rozstawu śrub z 4×100 na 5×100
- Baza – czyli goła karoseria
- Baza – czyli goła karoseria
- Baza – czyli goła karoseria
- Przymiarka silnika
- Karoseria po lakierowaniu
- Wahacze będą pomalowane
- Półoś do malowania
- Serwo do malowania
- Rozrusznik w podkładzie
- Zwrotnice po regeneracji
- Zwrotnice po regeneracji
- Wahacze po lakierze
- Tarcze przód 256mm
- Tarcze tył
- Kpl kolumna z hamulcami
- Korektor siły hamowania po szkiełkowaniu
- Pokrywa zaworów do szkiełkowania i lakieru
- Polerka kolektora ssącego
- Polerka kolektora ssącego
- Odświeżony silnik
- Odświeżony silnik
- Odświeżony silnik
- Odświeżony silnik
- Odświeżony silnik
- Korektor na miejscu
- Komora przygotowana do montażu silnika
- Odnowione serwo + nowa pompa i przewody hamulcowe
- Montujemy silnik
- Silnik wisi o własnych siłach
- Silnik wisi o własnych siłach
- Silnik wisi o własnych siłach
- Silnik wisi o własnych siłach
- Z grubsza poskładane
- Z grubsza poskładane
- Z grubsza poskładane
- Z grubsza poskładane
- Z grubsza poskładane
- Po kilku latach Golf powrócił na dokończenie rozpoczętego przez nas projektu
- Czas uruchomić silnik
- Pompa paliwa nie działa, przewody „paliwowe” rozpuściły się od…paliwa
- Układ wtryskowy nie działa :/
- Prace nad elektryką samochodu powoli dobiegają końca…
- Elektryka uporządkowana i uruchomiona. Wszystkie światła oraz licznik działają. Reszta w rękach właściciela.
- Elektryka uporządkowana i uruchomiona. Wszystkie światła oraz licznik działają. Reszta w rękach właściciela.