Silnik jest już w aucie. Zamontujemy osprzęt, elektronikę i odpalamy
Czas na CC. Bierzemy się do pracy
Na początek robimy porządek z alternatorem, czujnikiem położenia wału i mocowaniem cewek.
Na początek robimy porządek z alternatorem, czujnikiem położenia wału i mocowaniem cewek.
Na początek robimy porządek z alternatorem, czujnikiem położenia wału i mocowaniem cewek.
Nabiera kształtów
Poprawione położenie alternatora
Nabiera kształtów
Elektryki ciąg dalszy…jest co poprawiać:)
Tego typu rozwiązania trzeba usunąć
Tego typu rozwiązania trzeba usunąć
Elektryki ciąg dalszy…jest co poprawiać:)
Silnik odpalony, sprawdzony i przygotowany do strojenia (filtr powietrza zamontowany tylko na potrzeby strojenia:) )
Silnik odpalony, sprawdzony i przygotowany do strojenia (filtr powietrza zamontowany tylko na potrzeby strojenia:) )
Wg życzenia – zerowy przebieg.
Auto gotowe.
O nas
Działalność TRS Racing zaczęła się w 1999r kiedy powstał pierwszy Fiat Seicento z silnikiem 1.2 16V i sześciobiegową skrzynią (pierwszy w Polsce). Kilka miesięcy później zbudowaliśmy pierwszego Fiata 126p z silnikiem 1108 cm3 o mocy 54KM zasilanego wtryskiem (pierwszy w Polsce). Przez 4 pełne sezony byliśmy głównymi konstruktorami i teamem obsługującym samochody na wszelkiego rodzaju sprintach, kjsach, track dayach itp. Pozwoliło nam to nabrać doświadczenia oraz wyeliminować słabe punkty naszych projektów. Zbudowane przez nas samochody bez problemu sprawdziły się w sporcie a co za tym idzie nie sprawiają kłopotu również w cywilnym użytkowaniu.
Obecnie zajmujemy się obsługą, serwisem oraz modyfikacjami samochodów włoskich jak: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia