//

25 Kwi 2014

Auto baza:
– BMW 5 E28 2.4TD. Całkowita seria

Specyfikacja końcowa:
– silnik 4.0 V8 M60B40 (286KM) – pochodzący z BMW 5 E34
– skrzynia biegów 5-bieg – pochodząca z wersji 3.0 V8
– nowy układ paliwowy z elektryczną pompą paliwa
– customowy układ wydechowy (łącznie z kolektorami owiniętymi bandażem termoizolacyjnym)
– hamulce: przód – zaciski, tarcze, klocki pochodzące z BMW E34 4.0, tył – zaciski, klocki, tarcze \
pochodzące z wersji M5 E28
– rozbudowana klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do mocowań tylnej belki oraz do przednich kielichów
– zawieszenie: zmodyfikowane przednie kolumny McPherson pochodzące z modelu E34 umożliwiające
zamontowanie kpl zawieszenia gwintowanego K-Sport z pełną regulacją
– nowy układ hamulcowy (przewody miedziane, elastyczne przewody w stalowym oplocie Goodridge
– hydrauliczny hamulec ręczny
– nowe filtry, oleje, płyny
– akumulator przeniesiony do bagażnika
– główny wyłącznik prądu
– szpilki kół
– pomalowana komora silnika w kolorze czarnym
– nowe wahacze zawieszenia
– poliuretanowe tuleje zawieszenia Powerflex
– most ze szperą z modelu M5 E28
– customowe mocowania silnika
– customowe mocowania foteli kubełkowych