25 Kwi 2014
Auto baza:
– BMW 5 E28 2.4TD. Całkowita seria
Specyfikacja końcowa:
– silnik 4.0 V8 M60B40 (286KM) – pochodzący z BMW 5 E34
– skrzynia biegów 5-bieg – pochodząca z wersji 3.0 V8
– nowy układ paliwowy z elektryczną pompą paliwa
– customowy układ wydechowy (łącznie z kolektorami owiniętymi bandażem termoizolacyjnym)
– hamulce: przód – zaciski, tarcze, klocki pochodzące z BMW E34 4.0, tył – zaciski, klocki, tarcze \
pochodzące z wersji M5 E28
– rozbudowana klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do mocowań tylnej belki oraz do przednich kielichów
– zawieszenie: zmodyfikowane przednie kolumny McPherson pochodzące z modelu E34 umożliwiające
zamontowanie kpl zawieszenia gwintowanego K-Sport z pełną regulacją
– nowy układ hamulcowy (przewody miedziane, elastyczne przewody w stalowym oplocie Goodridge
– hydrauliczny hamulec ręczny
– nowe filtry, oleje, płyny
– akumulator przeniesiony do bagażnika
– główny wyłącznik prądu
– szpilki kół
– pomalowana komora silnika w kolorze czarnym
– nowe wahacze zawieszenia
– poliuretanowe tuleje zawieszenia Powerflex
– most ze szperą z modelu M5 E28
– customowe mocowania silnika
– customowe mocowania foteli kubełkowych
-
-
Biorca – BMW E28 TD
-
-
Biorca – BMW E28 TD
-
-
Biorca – BMW E28 TD
-
-
Oryginalnie 2.4 TD
-
-
Oryginalnie 2.4 TD
-
-
Oryginalnie 2.4 TD
-
-
4.0 V8 M60B40
-
-
Wyciągamy silnik z biorcy – E34
-
-
Silnik wyjęty z E34
-
-
Przerobione zawieszenie z E34 – Teraz pasuje do E28:)
-
-
Przerobione zawieszenie z E34 – Teraz pasuje do E28:)
-
-
Odświeżone hamulce z E34…teraz będą w E28
-
-
Przerobione zawieszenie z E34 – Teraz pasuje do E28:)
-
-
Diesel znikł spod maski:)
-
-
Diesel znikł spod maski:)
-
-
Diesel znikł spod maski:)
-
-
Tylne wahacze po piaskowaniu i malowaniu
-
-
Tylne wahacze po piaskowaniu i malowaniu
-
-
Tylne wahacze po piaskowaniu i malowaniu
-
-
Poliuretanowe tuleje zawieszenia na przód
-
-
Poliuretanowe tuleje zawieszenia na przód
-
-
Komora po myciu
-
-
Przymiarka koła
-
-
Gwintowany zawias i hamulce z E34
-
-
Gwintowany zawias i hamulce z E34
-
-
Przód na glebie:)
-
-
Przód na glebie:)
-
-
Pierwsza przymiarka silnika
-
-
Pierwsza przymiarka silnika
-
-
Pierwsza przymiarka silnika
-
-
Wymontowane tylne zawieszenie oraz napęd
-
-
Wymontowane tylne zawieszenie oraz napęd
-
-
Wymontowane tylne zawieszenie oraz napęd
-
-
Zregenerowana belka tylna
-
-
Zregenerowana belka tylna
-
-
Zregenerowana belka tylna
-
-
Nowy silnik na miejscu
-
-
Nowy silnik na miejscu
-
-
Skrzynia na miejscu
-
-
Przeróbka tunelu
-
-
Przeróbka tunelu
-
-
Dopasowane tuleje tylnych wahaczy (niestety nikt nie produkuje poliuretanów do tych wahaczy)
-
-
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
-
-
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
-
-
Przymiarki pod maską
-
-
Podłużnice i trawers zakonserwowane, komora zapodkładowana
-
-
Podłużnice i trawers zakonserwowane, komora zapodkładowana
-
-
Komora silnika w kolorze:)
-
-
Komora silnika w kolorze:)
-
-
Komora silnika w kolorze:)
-
-
Nowe przewody hamulcowe i paliwowe
-
-
Nowe przewody hamulcowe i paliwowe
-
-
Nowe sprzęgło i koło dwumasowe
-
-
Gotowe kolektory
-
-
Gotowe kolektory
-
-
Gotowy wał napędowy
-
-
Silnik na miejscu. Rozpoczynamy podłączanie
-
-
Klatka bezpieczeństwa
-
-
Klatka bezpieczeństwa
-
-
Hebel, hydrauliczny ręczny
-
-
Końcówka wydechu
-
-
Strumienice i tłumiki
-
-
Strumienice i tłumiki
-
-
Efekt końcowy.