
Auto baza:
– BMW 5 E28 2.4TD. Całkowita seria
Specyfikacja końcowa:
– silnik 4.0 V8 M60B40 (286KM) – pochodzący z BMW 5 E34
– skrzynia biegów 5-bieg – pochodząca z wersji 3.0 V8
– nowy układ paliwowy z elektryczną pompą paliwa
– customowy układ wydechowy (łącznie z kolektorami owiniętymi bandażem termoizolacyjnym)
– hamulce: przód – zaciski, tarcze, klocki pochodzące z BMW E34 4.0, tył – zaciski, klocki, tarcze \
pochodzące z wersji M5 E28
– rozbudowana klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do mocowań tylnej belki oraz do przednich kielichów
– zawieszenie: zmodyfikowane przednie kolumny McPherson pochodzące z modelu E34 umożliwiające
zamontowanie kpl zawieszenia gwintowanego K-Sport z pełną regulacją
– nowy układ hamulcowy (przewody miedziane, elastyczne przewody w stalowym oplocie Goodridge
– hydrauliczny hamulec ręczny
– nowe filtry, oleje, płyny
– akumulator przeniesiony do bagażnika
– główny wyłącznik prądu
– szpilki kół
– pomalowana komora silnika w kolorze czarnym
– nowe wahacze zawieszenia
– poliuretanowe tuleje zawieszenia Powerflex
– most ze szperą z modelu M5 E28
– customowe mocowania silnika
– customowe mocowania foteli kubełkowych
- Biorca – BMW E28 TD
- Biorca – BMW E28 TD
- Biorca – BMW E28 TD
- Oryginalnie 2.4 TD
- Oryginalnie 2.4 TD
- Oryginalnie 2.4 TD
- 4.0 V8 M60B40
- Wyciągamy silnik z biorcy – E34
- Silnik wyjęty z E34
- Przerobione zawieszenie z E34 – Teraz pasuje do E28:)
- Przerobione zawieszenie z E34 – Teraz pasuje do E28:)
- Odświeżone hamulce z E34…teraz będą w E28
- Przerobione zawieszenie z E34 – Teraz pasuje do E28:)
- Diesel znikł spod maski:)
- Diesel znikł spod maski:)
- Diesel znikł spod maski:)
- Tylne wahacze po piaskowaniu i malowaniu
- Tylne wahacze po piaskowaniu i malowaniu
- Tylne wahacze po piaskowaniu i malowaniu
- Poliuretanowe tuleje zawieszenia na przód
- Poliuretanowe tuleje zawieszenia na przód
- Komora po myciu
- Przymiarka koła
- Gwintowany zawias i hamulce z E34
- Gwintowany zawias i hamulce z E34
- Przód na glebie:)
- Przód na glebie:)
- Pierwsza przymiarka silnika
- Pierwsza przymiarka silnika
- Pierwsza przymiarka silnika
- Wymontowane tylne zawieszenie oraz napęd
- Wymontowane tylne zawieszenie oraz napęd
- Wymontowane tylne zawieszenie oraz napęd
- Zregenerowana belka tylna
- Zregenerowana belka tylna
- Zregenerowana belka tylna
- Nowy silnik na miejscu
- Nowy silnik na miejscu
- Skrzynia na miejscu
- Przeróbka tunelu
- Przeróbka tunelu
- Dopasowane tuleje tylnych wahaczy (niestety nikt nie produkuje poliuretanów do tych wahaczy)
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- Przymiarki pod maską
- Podłużnice i trawers zakonserwowane, komora zapodkładowana
- Podłużnice i trawers zakonserwowane, komora zapodkładowana
- Komora silnika w kolorze:)
- Komora silnika w kolorze:)
- Komora silnika w kolorze:)
- Nowe przewody hamulcowe i paliwowe
- Nowe przewody hamulcowe i paliwowe
- Nowe sprzęgło i koło dwumasowe
- Gotowe kolektory
- Gotowe kolektory
- Gotowy wał napędowy
- Silnik na miejscu. Rozpoczynamy podłączanie
- Klatka bezpieczeństwa
- Klatka bezpieczeństwa
- Hebel, hydrauliczny ręczny
- Końcówka wydechu
- Strumienice i tłumiki
- Strumienice i tłumiki
- Efekt końcowy.