26 Gru 2016

Fiat CC po swapie na 1.2 16V. Silnik po kapitalnym remoncie nigdy nie osiągnął pełnej mocy. Remont się chyba nie udał – silnik wyrzuca olej górą, kopci i nierówno pracuje. Spróbujemy poprawić nieudolne naprawy poprzednich warsztatów.
- Tak wyglądają tłoki po tzw „ciasnym spasowaniu” silnika. Przebieg 6000KM
- Tak wyglądają tłoki po tzw „ciasnym spasowaniu” silnika. Przebieg 6000KM
- Tak wyglądają tłoki po tzw „ciasnym spasowaniu” silnika. Przebieg 6000KM
- Tak wyglądają tłoki po tzw „ciasnym spasowaniu” silnika. Przebieg 6000KM
- Tak wyglądają tłoki po tzw „ciasnym spasowaniu” silnika. Przebieg 6000KM
- Tak wyglądają tuleje po tzw „ciasnym spasowaniu” silnika. Przebieg 6000KM
- Tak wyglądają tuleje po tzw „ciasnym spasowaniu” silnika. Przebieg 6000KM
- Stary silnik zdemontowany
- apadła decyzja – wymieniamy słupek na 1.4
- Przygotowujemy silnik do montażu
- Przygotowujemy silnik do montażu
- Zespół napędowy gotowy do montażu
- Zespół napędowy gotowy do montażu
- Silnik w aucie
- Wiązkę trzeba zrobić praktycznie od nowa
- Wiązkę trzeba zrobić praktycznie od nowa
- Wiązka jest prawie gotowa. Silnik odpalony. Jeszcze wydech i można jechać na strojenie.
- Czas na wydech
- Czas na wydech
- Czas na wydech
- Bierzemy się za wspomaganie kierownicy
- Bierzemy się za wspomaganie kierownicy
- GOTOWE! 116KM, 153Nm
- GOTOWE! 116KM, 153Nm