28 Lut 2015

– remont hamulców tył,
– korektor siły hamowania,
– montaż drążka stabilizatora,
– montaż licznika z Fiata Sieny ze wskaźnikiem temperatury i obrotomierzem,
– shiftlight,
– montaż Ecumastera DET-3,
– kompletny układ wydechowy 51mm,
– relokalizacja akumulatora i zbiorniczka spryskiwaczy do bagażnika,
– główny wyłącznik prądu,
- Fiat UNO 1.0 Fire MPI
- W silniku jest już zamontowana głowica z wersji 1.2 MPI z rajdowym wałkiem rozrządu.
- Na pierwszy ogień poszło łożysko przedniej piasty.
- Przy okazji wymiana łożysk alternatora
- Licznik z Fiata Sieny już dotarł
- Drążek stabilizatora.
- Remont tylnych hamulców czyli wymiana szczęk ,bębnów, linek, rozpieraków itp
- Remont tylnych hamulców czyli wymiana szczęk ,bębnów, linek, rozpieraków itp
- Nowy licznik już działa. Zamontuję jeszcze shift light i będzie gotowy.
- Dotarły nowe gadżety
- Korektor siły hamowania
- Główny wyłącznik prądu
- Shiflight zamontowany
- Przedłużenie dźwigni ręcznego
- Przedłużenie dźwigni ręcznego
- Przedłużenie dźwigni ręcznego
- Konstruujemy układ wydechowy
- Konstruujemy układ wydechowy
- Konstruujemy układ wydechowy
- No i wydech gotowy
- No i wydech gotowy
- No i wydech gotowy
- Odświeżony drążek stabilizacyjny jest już zamontowany
- Odświeżony drążek stabilizacyjny jest już zamontowany
- Odświeżony drążek stabilizacyjny jest już zamontowany
- Korektor siły hamowania zamontowany i podłączony
- Zbiorniczek płynu spryskiwaczy przeniesiony do kabiny
- Uno wróciło ze strojenia. Czas dokończyć prace.
- Dwururka zawinięta bandażem
- Dodatkowo dołożyliśmy środkowy tłumik żeby nie było zbyt głośno
- Dodatkowo dołożyliśmy środkowy tłumik żeby nie było zbyt głośno
- Szpilki zamontowane
- Podstawa akumulatora gotowa, wystarczy pomalować
- Podstawa akumulatora gotowa, wystarczy pomalować
- Akumulator na miejscu
- Akumulator na miejscu
- Główny wyłącznik prądu zamontowany.
- Główny wyłącznik prądu zamontowany.
- Obudowa akumulatora prawie gotowa.
- Obudowa akumulatora prawie gotowa.