Stuki podczas pracy silnika. Uszkodzona panewka korbowodu.
Audi doczekało się na swoją kolej. Od poniedziałku zabieramy się do pracy
Silnik już wyjęty. Rozbieramy
Przy okazji – nie zgadza się rozrząd o 1 ząbek
Przyczyna stukania;) Obrócona panewka
Konieczna jest wymiana krobowodu
Wał jest już po szlifie w autoszlif24.pl
Głowica po obróbce i myciu w autoszlif24.pl
Głowica po obróbce i myciu w autoszlif24.pl
Silnik jest już poskładany. Czeka na montaż w aucie
Silnik jest już poskładany. Czeka na montaż w aucie
Silnik jest już poskładany. Czeka na montaż w aucie
Silnik jest już w aucie. Gotowe!
O nas
Działalność TRS Racing zaczęła się w 1999r kiedy powstał pierwszy Fiat Seicento z silnikiem 1.2 16V i sześciobiegową skrzynią (pierwszy w Polsce). Kilka miesięcy później zbudowaliśmy pierwszego Fiata 126p z silnikiem 1108 cm3 o mocy 54KM zasilanego wtryskiem (pierwszy w Polsce). Przez 4 pełne sezony byliśmy głównymi konstruktorami i teamem obsługującym samochody na wszelkiego rodzaju sprintach, kjsach, track dayach itp. Pozwoliło nam to nabrać doświadczenia oraz wyeliminować słabe punkty naszych projektów. Zbudowane przez nas samochody bez problemu sprawdziły się w sporcie a co za tym idzie nie sprawiają kłopotu również w cywilnym użytkowaniu.
Obecnie zajmujemy się obsługą, serwisem oraz modyfikacjami samochodów włoskich jak: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia