20 Kwi 2014
Auto baza:
– Fiat Seicento 1.4 16V po swapie i modyfikacji silnika na 124KM w naszej firmie
Specyfikacja końcowa:
– kompresor Rotrex C15-60 wraz z osprzętem
– chłodnica oleju silnikowego
– poliuretanowe poduszki zawieszenia silnika
– wydajniejsza pompa paliwa DW
– regulator ciśnienia paliwa
– customowe mocowanie kompresora
– akumulator przeniesiony do bagażnika
– główny wyłącznik prądu
– irydowe świece zapłonowe
– customowy układ dolotowy ze stali nierdzewnej
– półklatka bezpieczeństwa
– nakładki na pedały i podstopnica OMP
– pasy bezpieczeństwa OMP
– rozpórka tylna
– dodatkowe wskaźniki
– silnik wystrojony na DET3 Ecumaster
Po wystrojeniu 174KM i 166Nm
-
-
Fiat Seicento 1.4 16V
-
-
Fiat Seicento 1.4 16V
-
-
Blow off Properfekt
-
-
Kompresor Rotrex C15-60
-
-
Kompresor Rotrex C15-60
-
-
Regulator ciśnienia paliwa
-
-
Zbiornik i chłodnica oleju kompresora
-
-
Oli catch tank
-
-
Pierwsze przymiarki
-
-
Pierwsze przymiarki
-
-
Pierwsze przymiarki
-
-
Pierwsze przymiarki
-
-
Brakło miejsca więc akumulator do bagażnika
-
-
Customowe mocowanie kompresora zaprojektowane w naszej firmie
-
-
Customowe mocowanie kompresora zaprojektowane w naszej firmie
-
-
Customowe mocowanie kompresora zaprojektowane w naszej firmie
-
-
Nowe irydowe świece
-
-
Rozrusznik nowszej generacji
-
-
Miejsce na intecooler
-
-
Poliuretanowe poduszki zawieszenia silnika
-
-
Poliuretanowe poduszki zawieszenia silnika
-
-
Kompresor już na miejscu
-
-
Kompresor już na miejscu
-
-
-
Montujemy intercooler
-
-
Montujemy intercooler
-
-
Przy okazji odświeżyliśmy głowiczkę
-
-
Powoli składamy
-
-
Powoli składamy
-
-
Powoli składamy
-
-
Zbiorniczek oleju kompresora
-
-
Zbiorniczek oleju kompresora
-
-
Dodatkowo chłodnica oleju silnikowego i oleju kompresora
-
-
Dodatkowo chłodnica oleju silnikowego i oleju kompresora
-
-
Chłodnica oleju kompresora
-
-
Chłodnica oleju silnikowego
-
-
Dość ciasno
-
-
Elementy układu dolotowego
-
-
Elementy układu dolotowego
-
-
Elementy układu dolotowego
-
-
Elementy układu dolotowego
-
-
Elementy układu dolotowego
-
-
Nowe miejsce na cewkę zapłonową
-
-
Ze względu na małą ilość miejsca pod maską węże wodne powlokłem teflonowym oplotem
-
-
Ze względu na małą ilość miejsca pod maską węże wodne powlokłem teflonowym oplotem
-
-
Cały zestaw chłodzący
-
-
Dolot mniej więcej spasowany
-
-
Dodatkowe otwory w zderzaku w celu lepszej wentylacji
-
-
Dodatkowe otwory w zderzaku w celu lepszej wentylacji
-
-
Wydajniejsza pompa paliwa
-
-
Dodatkowo półklatka
-
-
Dodatkowo półklatka
-
-
Rozpórka tylna
-
-
Dodatkowe wskaźniki
-
-
Dodatkowe wskaźniki
-
-
Podstopnica pilota
-
-
Podstopnica pilota
-
-
Nakładki na pedały
-
-
Nakładki na pedały
-
-
Pasy OMP
-
-
Akumulator (zostanie później zabudowany) oraz główny wyłącznik prądu
-
-
Fotel & pasy
-
-
Gotowe
-
-
Gotowe
-
-
Gotowe
-
-
Gotowe
-
-
Gotowe
-
-
Gotowe
-
-
Gotowe
-
-
Gotowe
-
-
Gotowe
-
-
Gotowe
-
-
Gotowe
-
-
Gotowe
-
-
174KM 166Nm
Przyszedł czas na poprawę układu zawieszenia i układu hamulcowego:
-
-
Fiat Seicento 1.4 16V + kompresor ROTREX. Auto zbudowane w naszej firmie. Tym razem wymienimy przednie hamulce na 257mm, do tego bębny wymienimy na tarcze i zmodyfikujemy kilka innych rzeczy:)
-
-
Przednie zaciski przygtowane do piaskowania i malowania
-
-
Nacinane tarcze TRW
-
-
Przednie zaciski są już po piaskowaniu i malowaniu w SAW-CARS.
-
-
Dotarły tylne zaciski z Fiata Pandy 100HP.
-
-
Przednie zaciski gotowe
-
-
Zaciski tylne gotowe
-
-
Gadżety wypiaskowane i pomalowane w SWA-CARS
-
-
Kolejne elementy projektu już dotarły
-
-
Sprężyny Eibach -30
-
-
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
-
-
B6-tki już czekają
-
-
Wahacze tylne już czekają na poliuretany. Wypiaskowane, pomalowane proszkowo w SAW-CARS
-
-
Pacjent już dotarł
-
-
Nowe amortyzatory, sprężyny i hamulce z przodu są już na miejscu. Działamy dalej
-
-
Nowe amortyzatory, sprężyny i hamulce z przodu są już na miejscu. Działamy dalej
-
-
Nowe amortyzatory, sprężyny i hamulce z przodu są już na miejscu. Działamy dalej
-
-
Nowe amortyzatory, sprężyny i hamulce z przodu są już na miejscu. Działamy dalej
-
-
Poliuretany z przodu zamontowane
-
-
Poliuretany z przodu zamontowane
-
-
Górna rozpórka na miejscu
-
-
Powoli wracamy do prac nad seicento. Na początek regulowane poduszki amortyzatorów.
-
-
Powoli wracamy do prac nad seicento. Na początek regulowane poduszki amortyzatorów.
-
-
Tylne zaciski na miejscu
-
-
Tylne zaciski na miejscu
-
-
Tylne zaciski na miejscu
-
-
Bilstein, Eibach oraz drążek stabilizatora są już na miejscu
-
-
Bilstein, Eibach oraz drążek stabilizatora są już na miejscu
-
-
Bilstein, Eibach oraz drążek stabilizatora są już na miejscu
-
-
Bilstein, Eibach oraz drążek stabilizatora są już na miejscu
-
-
Bilstein, Eibach oraz drążek stabilizatora są już na miejscu
-
-
Bilstein, Eibach oraz drążek stabilizatora są już na miejscu
-
-
Hamulce gotowe. Regulator siły hamowania zamontowany
-
-
Hamulce gotowe. Regulator siły hamowania zamontowany
-
-
Hydrauliczny ręczny zamontowany
-
-
Adapter wskaźników wymieniony
-
-
Adapter wskaźników wymieniony