DSCF1355a
corsa_96
Nowy-1
20 kwi 2014
Kompresor Rotrex C15-60

Auto baza:
- Fiat Seicento 1.4 16V po swapie i modyfikacji silnika na 124KM w naszej firmie

Specyfikacja końcowa:
- kompresor Rotrex C15-60 wraz z osprzętem
- chłodnica oleju silnikowego
- poliuretanowe poduszki zawieszenia silnika
- wydajniejsza pompa paliwa DW
- regulator ciśnienia paliwa
- customowe mocowanie kompresora
- akumulator przeniesiony do bagażnika
- główny wyłącznik prądu
- irydowe świece zapłonowe
- customowy układ dolotowy ze stali nierdzewnej
- półklatka bezpieczeństwa
- nakładki na pedały i podstopnica OMP
- pasy bezpieczeństwa OMP
- rozpórka tylna
- dodatkowe wskaźniki
- silnik wystrojony na DET3 Ecumaster

Po wystrojeniu 174KM i 166Nm

Przyszedł czas na poprawę układu zawieszenia i układu hamulcowego: