
Auto baza:
– Fiat Seicento 1.4 16V po swapie i modyfikacji silnika na 124KM w naszej firmie
Specyfikacja końcowa:
– kompresor Rotrex C15-60 wraz z osprzętem
– chłodnica oleju silnikowego
– poliuretanowe poduszki zawieszenia silnika
– wydajniejsza pompa paliwa DW
– regulator ciśnienia paliwa
– customowe mocowanie kompresora
– akumulator przeniesiony do bagażnika
– główny wyłącznik prądu
– irydowe świece zapłonowe
– customowy układ dolotowy ze stali nierdzewnej
– półklatka bezpieczeństwa
– nakładki na pedały i podstopnica OMP
– pasy bezpieczeństwa OMP
– rozpórka tylna
– dodatkowe wskaźniki
– silnik wystrojony na DET3 Ecumaster
Po wystrojeniu 174KM i 166Nm
- Fiat Seicento 1.4 16V
- Fiat Seicento 1.4 16V
- Blow off Properfekt
- Kompresor Rotrex C15-60
- Kompresor Rotrex C15-60
- Regulator ciśnienia paliwa
- Zbiornik i chłodnica oleju kompresora
- Oli catch tank
- Pierwsze przymiarki
- Pierwsze przymiarki
- Pierwsze przymiarki
- Pierwsze przymiarki
- Brakło miejsca więc akumulator do bagażnika
- Customowe mocowanie kompresora zaprojektowane w naszej firmie
- Customowe mocowanie kompresora zaprojektowane w naszej firmie
- Customowe mocowanie kompresora zaprojektowane w naszej firmie
- Nowe irydowe świece
- Rozrusznik nowszej generacji
- Miejsce na intecooler
- Poliuretanowe poduszki zawieszenia silnika
- Poliuretanowe poduszki zawieszenia silnika
- Kompresor już na miejscu
- Kompresor już na miejscu
- Montujemy intercooler
- Montujemy intercooler
- Przy okazji odświeżyliśmy głowiczkę
- Powoli składamy
- Powoli składamy
- Powoli składamy
- Zbiorniczek oleju kompresora
- Zbiorniczek oleju kompresora
- Dodatkowo chłodnica oleju silnikowego i oleju kompresora
- Dodatkowo chłodnica oleju silnikowego i oleju kompresora
- Chłodnica oleju kompresora
- Chłodnica oleju silnikowego
- Dość ciasno
- Elementy układu dolotowego
- Elementy układu dolotowego
- Elementy układu dolotowego
- Elementy układu dolotowego
- Elementy układu dolotowego
- Nowe miejsce na cewkę zapłonową
- Ze względu na małą ilość miejsca pod maską węże wodne powlokłem teflonowym oplotem
- Ze względu na małą ilość miejsca pod maską węże wodne powlokłem teflonowym oplotem
- Cały zestaw chłodzący
- Dolot mniej więcej spasowany
- Dodatkowe otwory w zderzaku w celu lepszej wentylacji
- Dodatkowe otwory w zderzaku w celu lepszej wentylacji
- Wydajniejsza pompa paliwa
- Dodatkowo półklatka
- Dodatkowo półklatka
- Rozpórka tylna
- Dodatkowe wskaźniki
- Dodatkowe wskaźniki
- Podstopnica pilota
- Podstopnica pilota
- Nakładki na pedały
- Nakładki na pedały
- Pasy OMP
- Akumulator (zostanie później zabudowany) oraz główny wyłącznik prądu
- Fotel & pasy
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- 174KM 166Nm
Przyszedł czas na poprawę układu zawieszenia i układu hamulcowego:
- Fiat Seicento 1.4 16V + kompresor ROTREX. Auto zbudowane w naszej firmie. Tym razem wymienimy przednie hamulce na 257mm, do tego bębny wymienimy na tarcze i zmodyfikujemy kilka innych rzeczy:)
- Przednie zaciski przygtowane do piaskowania i malowania
- Nacinane tarcze TRW
- Przednie zaciski są już po piaskowaniu i malowaniu w SAW-CARS.
- Dotarły tylne zaciski z Fiata Pandy 100HP.
- Przednie zaciski gotowe
- Zaciski tylne gotowe
- Gadżety wypiaskowane i pomalowane w SWA-CARS
- Kolejne elementy projektu już dotarły
- Sprężyny Eibach -30
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- B6-tki już czekają
- Wahacze tylne już czekają na poliuretany. Wypiaskowane, pomalowane proszkowo w SAW-CARS
- Pacjent już dotarł
- Nowe amortyzatory, sprężyny i hamulce z przodu są już na miejscu. Działamy dalej
- Nowe amortyzatory, sprężyny i hamulce z przodu są już na miejscu. Działamy dalej
- Nowe amortyzatory, sprężyny i hamulce z przodu są już na miejscu. Działamy dalej
- Nowe amortyzatory, sprężyny i hamulce z przodu są już na miejscu. Działamy dalej
- Poliuretany z przodu zamontowane
- Poliuretany z przodu zamontowane
- Górna rozpórka na miejscu
- Powoli wracamy do prac nad seicento. Na początek regulowane poduszki amortyzatorów.
- Powoli wracamy do prac nad seicento. Na początek regulowane poduszki amortyzatorów.
- Tylne zaciski na miejscu
- Tylne zaciski na miejscu
- Tylne zaciski na miejscu
- Bilstein, Eibach oraz drążek stabilizatora są już na miejscu
- Bilstein, Eibach oraz drążek stabilizatora są już na miejscu
- Bilstein, Eibach oraz drążek stabilizatora są już na miejscu
- Bilstein, Eibach oraz drążek stabilizatora są już na miejscu
- Bilstein, Eibach oraz drążek stabilizatora są już na miejscu
- Bilstein, Eibach oraz drążek stabilizatora są już na miejscu
- Hamulce gotowe. Regulator siły hamowania zamontowany
- Hamulce gotowe. Regulator siły hamowania zamontowany
- Hydrauliczny ręczny zamontowany
- Adapter wskaźników wymieniony
- Adapter wskaźników wymieniony