//

20 Kwi 2014

Auto baza:
– Fiat Seicento 1.4 16V po swapie i modyfikacji silnika na 124KM w naszej firmie

Specyfikacja końcowa:
– kompresor Rotrex C15-60 wraz z osprzętem
– chłodnica oleju silnikowego
– poliuretanowe poduszki zawieszenia silnika
– wydajniejsza pompa paliwa DW
– regulator ciśnienia paliwa
– customowe mocowanie kompresora
– akumulator przeniesiony do bagażnika
– główny wyłącznik prądu
– irydowe świece zapłonowe
– customowy układ dolotowy ze stali nierdzewnej
– półklatka bezpieczeństwa
– nakładki na pedały i podstopnica OMP
– pasy bezpieczeństwa OMP
– rozpórka tylna
– dodatkowe wskaźniki
– silnik wystrojony na DET3 Ecumaster

Po wystrojeniu 174KM i 166Nm

Przyszedł czas na poprawę układu zawieszenia i układu hamulcowego: