19 Lis 2017
Pierwszy TJET twincharged! 🙂
-
-
Jak widać silnik dotarł w częściach. Na początek robimy rewizję.
-
-
Jak widać silnik dotarł w częściach. Na początek robimy rewizję.
-
-
Sprzęgło zostanie zmodyfikowane. Dwumas zablokowany i wyważony do tego tarcza ze spiekiem.
-
-
Głowica po przeglądzie
-
-
Głowica po przeglądzie
-
-
Wał przepolerowany
-
-
Wał przepolerowany
-
-
Blok po honowaniu
-
-
Blok po honowaniu
-
-
Części też już są. Po weekendzie zaczynamy składanie silnika
-
-
Dwumas zablokowany, sprzęgło gotowe
-
-
Dwumas zablokowany, sprzęgło gotowe
-
-
Czekając na wałki rozrządu, zaczynamy uzbrajanie silnika
-
-
Czekając na wałki rozrządu, zaczynamy uzbrajanie silnika
-
-
A oto i drugie źródło doładowania
-
-
A oto i drugie źródło doładowania
-
-
A oto i drugie źródło doładowania
-
-
Jest już nowe kółko kompresora
-
-
Jest już nowe kółko kompresora
-
-
Wreszcie dotarły wałki rozrządu Cat Cams
-
-
Wałki Cat Cams już zamontowane
-
-
Przyszedł czas na montaż szpery
-
-
Przyszedł czas na montaż szpery
-
-
Przyszedł czas na montaż szpery
-
-
-
Wracamy do pracy nad Abarthem. Na pierwszy ogień – kończymy składanie silnika z wałkami Cat Cams
-
-
500-ta dłuuugo czekała na swoją kolej. W końcu busik ukończony i możemy zabrać się do pracy
-
-
Kółko kompresora wymienione
-
-
Teraz trzeba to jakoś wszystko upchnąć pod maskę:)
-
-
Małe SPY FOTO
-
-
Małe SPY FOTO
-
-
Małe SPY FOTO
-
-
Małe SPY FOTO
-
-
Przymiarki, przymiarki
-
-
Przymiarki, przymiarki
-
-
Przymiarki, przymiarki
-
-
Przy okazji takie rarytasy zamontujemy.
-
-
Przy okazji takie rarytasy zamontujemy.
-
-
Kolektor gotowy do montażu
-
-
Kolektor gotowy do montażu
-
-
Mocowania po galwanizacji
-
-
Silnik na miejscu
-
-
Silnik na miejscu
-
-
Silnik na miejscu
-
-
Przednie amorki na miejscu
-
-
Rozpoczynamy budowę układu dolotowego
-
-
Filtry K&N już czekają
-
-
Kompresor już ma czym oddychać
-
-
Wreszcie dotarła długo oczekiwana paczka z Fiata 🙂
-
-
Śliczności 😉
-
-
Śliczności 😉
-
-
Śliczności 😉
-
-
-
Rurek przybywa pod maską:)
-
-
Amortyzatory na miejscu
-
-
Amortyzatory na miejscu
-
-
Amortyzatory na miejscu
-
-
Montujemy cooler
-
-
Kolektor wyspawany. Jeszcze szlif płaszczyzn i obróbka chemiczna
-
-
Kolejna rura dolotu
-
-
Kolejna rura dolotu
-
-
Kolejna rura dolotu
-
-
Cooler na miejscu
-
-
Orurowanie prawie gotowe
-
-
Kolektor i turbo są już na miejscu. Teraz DP
-
-
DP gotowa
-
-
DP gotowa
-
-
No i DP na miejscu
-
-
Coś się tworzy 🙂
-
-
Czujnik EGT już jest. Czekamy na resztę
-
-
Dolot w lakierze
-
-
Zaczynamy składać wszystko do kupy
-
-
Doloty gotowe
-
-
Doloty gotowe
-
-
Doloty gotowe
-
-
Doloty gotowe
-
-
Z grubsza poskładane
-
-
Z grubsza poskładane
-
-
Wreszcie możemy zabrać się za układ wydechowy
-
-
Wreszcie możemy zabrać się za układ wydechowy
-
-
-
-
Wreszcie możemy zabrać się za układ wydechowy
-
-
-
Wydeszek gotowy
-
-
Wydeszek gotowy. AlliAcrapovice zamontowane 😉
-
-
Wydeszek gotowy. AlliAcrapovice zamontowane 😉
-
-
Elektryka w toku
-
-
Elektryka w toku
-
-
Elektryka w toku
-
-
Jeszcze chłodnica oleju
-
-
Otworek technologiczny:) Wlot na chłodnicę oleju
-
-
Otworek technologiczny:) Wlot na chłodnicę oleju
-
-
Silnik został odpalony. Aktualnie zmieniamy przełożenie napędu kompresora żeby uzyskać większe doładowanie. Kółka precyzyjnie dorobione przez Grabarczyk Mold Technic za co z tego miejsca bardzo dziękuję
-
-
Nieco inne końcówki wydechu są na miejscu
-
-
Nowe, większe kółko od Grabarczyk Mold Technic zamontowane
-
-
W końcu silnik został wystrojony. Strojenie na EMU BLACK wraz ze sterowaniem drugą przepustnicą (bypass) – Turbo Lamik. Pozostało poskładać wszystko do kupy i testować.
-
-
Nadszedł czas na dokończenie projektu
-
-
Kabelki…kabelki
-
-
Pod maską ogarnięte
-
-
Hebel na miejscu
-
-
Adaptery hamulców przednich zaprojektowane. Tarcze 330mm, zaciski 6-tłok Porsche
-
-
Adaptery hamulców przednich zaprojektowane. Tarcze 330mm, zaciski 6-tłok Porsche
-
-
Przy okazji zamontowaliśmy prototypową poduszkę skrzyni biegów od Racingflex
-
-
Adaptery hamulców tylnych zaprojektowane. Tarcze 284mm, zaciski 4-tłok Porsche
-
-
Adaptery hamulców tylnych zaprojektowane. Tarcze 284mm, zaciski 4-tłok Porsche
-
-
Tarcze już gotowe. Czekamy na zaciski i adaptery
-
-
Czekając na hamulce montujemy karbony
-
-
Czekając na hamulce montujemy karbony
-
-
Adaptery gotowe dzięki Grabarczyk Mold Technic
-
-
Przód już poskładany.
-
-
Koło prezentuje się tak:)
-
-
Jeszcze ostatnie detale. Udało się upchnąć gdzies zbiorniczek spryskiwaczy 🙂
-
-
Nasz projekt dostał zrobione na zamówienie dystanse kół dzięki czemu rozstaw jest idealnie dopasowany do nadwozia i hamulców. Dystanse mają też odpowiednie osadzienie dla felgi (nie są one dedykowane do Abartha). W trakcie przebudowy jest też zderzak przedni. Czekamy też na przesyłkę z Cadamuro z błotnikami przednimi.
-
-
Pod maską gotowe.
-
-
Pod maską gotowe.
-
-
Pod maską gotowe.
-
-
Dotarły błotniki z Cadamuro Design
-
-
Dotarły błotniki z Cadamuro Design