19 Lis 2017

Pierwszy TJET twincharged! 🙂
- Jak widać silnik dotarł w częściach. Na początek robimy rewizję.
- Jak widać silnik dotarł w częściach. Na początek robimy rewizję.
- Sprzęgło zostanie zmodyfikowane. Dwumas zablokowany i wyważony do tego tarcza ze spiekiem.
- Głowica po przeglądzie
- Głowica po przeglądzie
- Wał przepolerowany
- Wał przepolerowany
- Blok po honowaniu
- Blok po honowaniu
- Części też już są. Po weekendzie zaczynamy składanie silnika
- Dwumas zablokowany, sprzęgło gotowe
- Dwumas zablokowany, sprzęgło gotowe
- Czekając na wałki rozrządu, zaczynamy uzbrajanie silnika
- Czekając na wałki rozrządu, zaczynamy uzbrajanie silnika
- A oto i drugie źródło doładowania
- A oto i drugie źródło doładowania
- A oto i drugie źródło doładowania
- Jest już nowe kółko kompresora
- Jest już nowe kółko kompresora
- Wreszcie dotarły wałki rozrządu Cat Cams
- Wałki Cat Cams już zamontowane
- Przyszedł czas na montaż szpery
- Przyszedł czas na montaż szpery
- Przyszedł czas na montaż szpery
- Wracamy do pracy nad Abarthem. Na pierwszy ogień – kończymy składanie silnika z wałkami Cat Cams
- 500-ta dłuuugo czekała na swoją kolej. W końcu busik ukończony i możemy zabrać się do pracy
- Kółko kompresora wymienione
- Teraz trzeba to jakoś wszystko upchnąć pod maskę:)
- Małe SPY FOTO
- Małe SPY FOTO
- Małe SPY FOTO
- Małe SPY FOTO
- Przymiarki, przymiarki
- Przymiarki, przymiarki
- Przymiarki, przymiarki
- Przy okazji takie rarytasy zamontujemy.
- Przy okazji takie rarytasy zamontujemy.
- Kolektor gotowy do montażu
- Kolektor gotowy do montażu
- Mocowania po galwanizacji
- Silnik na miejscu
- Silnik na miejscu
- Silnik na miejscu
- Przednie amorki na miejscu
- Rozpoczynamy budowę układu dolotowego
- Filtry K&N już czekają
- Kompresor już ma czym oddychać
- Wreszcie dotarła długo oczekiwana paczka z Fiata 🙂
- Śliczności 😉
- Śliczności 😉
- Śliczności 😉
- Rurek przybywa pod maską:)
- Amortyzatory na miejscu
- Amortyzatory na miejscu
- Amortyzatory na miejscu
- Montujemy cooler
- Kolektor wyspawany. Jeszcze szlif płaszczyzn i obróbka chemiczna
- Kolejna rura dolotu
- Kolejna rura dolotu
- Kolejna rura dolotu
- Cooler na miejscu
- Orurowanie prawie gotowe
- Kolektor i turbo są już na miejscu. Teraz DP
- DP gotowa
- DP gotowa
- No i DP na miejscu
- Coś się tworzy 🙂
- Czujnik EGT już jest. Czekamy na resztę
- Dolot w lakierze
- Zaczynamy składać wszystko do kupy
- Doloty gotowe
- Doloty gotowe
- Doloty gotowe
- Doloty gotowe
- Z grubsza poskładane
- Z grubsza poskładane
- Wreszcie możemy zabrać się za układ wydechowy
- Wreszcie możemy zabrać się za układ wydechowy
- Wreszcie możemy zabrać się za układ wydechowy
- Wydeszek gotowy
- Wydeszek gotowy. AlliAcrapovice zamontowane 😉
- Wydeszek gotowy. AlliAcrapovice zamontowane 😉
- Elektryka w toku
- Elektryka w toku
- Elektryka w toku
- Jeszcze chłodnica oleju
- Otworek technologiczny:) Wlot na chłodnicę oleju
- Otworek technologiczny:) Wlot na chłodnicę oleju
- Silnik został odpalony. Aktualnie zmieniamy przełożenie napędu kompresora żeby uzyskać większe doładowanie. Kółka precyzyjnie dorobione przez Grabarczyk Mold Technic za co z tego miejsca bardzo dziękuję
- Nieco inne końcówki wydechu są na miejscu
- Nowe, większe kółko od Grabarczyk Mold Technic zamontowane
- W końcu silnik został wystrojony. Strojenie na EMU BLACK wraz ze sterowaniem drugą przepustnicą (bypass) – Turbo Lamik. Pozostało poskładać wszystko do kupy i testować.
- Nadszedł czas na dokończenie projektu
- Kabelki…kabelki
- Pod maską ogarnięte
- Hebel na miejscu
- Adaptery hamulców przednich zaprojektowane. Tarcze 330mm, zaciski 6-tłok Porsche
- Adaptery hamulców przednich zaprojektowane. Tarcze 330mm, zaciski 6-tłok Porsche
- Przy okazji zamontowaliśmy prototypową poduszkę skrzyni biegów od Racingflex
- Adaptery hamulców tylnych zaprojektowane. Tarcze 284mm, zaciski 4-tłok Porsche
- Adaptery hamulców tylnych zaprojektowane. Tarcze 284mm, zaciski 4-tłok Porsche
- Tarcze już gotowe. Czekamy na zaciski i adaptery
- Czekając na hamulce montujemy karbony
- Czekając na hamulce montujemy karbony
- Adaptery gotowe dzięki Grabarczyk Mold Technic
- Przód już poskładany.
- Koło prezentuje się tak:)
- Jeszcze ostatnie detale. Udało się upchnąć gdzies zbiorniczek spryskiwaczy 🙂
- Nasz projekt dostał zrobione na zamówienie dystanse kół dzięki czemu rozstaw jest idealnie dopasowany do nadwozia i hamulców. Dystanse mają też odpowiednie osadzienie dla felgi (nie są one dedykowane do Abartha). W trakcie przebudowy jest też zderzak przedni. Czekamy też na przesyłkę z Cadamuro z błotnikami przednimi.
- Pod maską gotowe.
- Pod maską gotowe.
- Pod maską gotowe.
- Dotarły błotniki z Cadamuro Design
- Dotarły błotniki z Cadamuro Design