
MITSUBISHI LANCER EVO IV – Duży przegląd po zakupie, przygotowanie do imprez typu time attack, superoes, rallysprint itp
Zakres prac:
– porządek pod maską (elektryka)
– wymiana tarcz i klocków przód oraz tył
– regeneracja zacisków Brembo przód i tył łącznie z piaskowaniem i malowaniem
– wymiana chłodnicy na wydajniejszą, dodatkowo węże ukł chłodzenia zostały zastąpione silikonowymi odpowiednikami
– wymiana wszystkich przewodów hamulcowych (metalowych i elastycznych), montaż przewodów elastycznych w metalowym oplocie
– wymiana wszystkich tulei zawieszenia na poliuretanowe odpowiedniki
– wymiana wkładów poduszek silnika na poliuretanowe odpowiedniki
– montaż tylnej rozpórki kielichów
– budowa kpl układu dolotowego z nierdzewki
– wymiana tylnego drążka stabilizatora na grubszy odpowiednik
– usunięcie wycieków z ukł kierowniczego
– wymiana wszystkich przewodów paliwowych
– montaż dodatkowych wskaźników
– uporządkowanie wiązki elektrycznej po montażu klatki
– rewizja silnika, wymiana panewek korbowodowych, wymiana pompy oleju
– wymiana pompy wspomagania
- Zrobimy kosmetykę pod maską, wymienimy chłodnicę i parę innych części
- Komplekskowy remont hamulców łącznie z przewodami, tarczami, klockami i regeneracją zacisków
- Na pierwszy ogień idą hamulce. Wymienimy tarcze, klocki, przewody hamulcowe + pełna regenracja zacisków
- Na pierwszy ogień idą hamulce. Wymienimy tarcze, klocki, przewody hamulcowe + pełna regenracja zacisków
- Tarcze tylne BREMBO ORO + Klocki Ferodo DS2500
- Silikonowe węże układu chłodzenia
- Nowa wydajniejsza chłodnica
- Chłodnica na miejscu
- Chłodnica na miejscu
- Tylne tarcze już na miejscu
- Przewody hamulcowe w oplocie
- Udało się zakupić przednie tarcze Brembo ORO
- Komplet tulei poliuretanowych już dotarł.
- Zawieszenie zostało już wyciągnięte do odświeżenia i montażu poliuretanów
- Zawieszenie zostało już wyciągnięte do odświeżenia i montażu poliuretanów
- Montujemy poliuretany. Przy okazji wahacze zostały wyczysczone i pomalowane.
- Montujemy poliuretany. Przy okazji wahacze zostały wyczysczone i pomalowane.
- Montujemy poliuretany. Przy okazji wahacze zostały wyczysczone i pomalowane.
- Montujemy poliuretany. Przy okazji wahacze zostały wyczysczone i pomalowane.
- Rozpórka tylnych kielichów
- Zaciski wypiaskowane i pomalowane w SAW-CARS
- Zaciski poskładane i zamontowane. W przyszłym tygodniu wymieniamy wszystkie przewody hamulcowe
- Zaciski poskładane i zamontowane. W przyszłym tygodniu wymieniamy wszystkie przewody hamulcowe
- Czas na poprawkę układu dolotowego. Obecny (na zdjęciu) zbudowany jest częściowo z nierdzewki i częściowo z rur ze stali czarnej:/
- Mamy też już wzmocniony drążek stabilizatora na tył oraz wzmocnione łączniki
- Pierwsza część dolotu prawie gotowa
- Nowy, grubszy stabilizator tylny czeka już na montaż
- Czas na wymianę przewodów hamulcowych…
- Czerwonych wężyków przybywa:)
- Nowy drążek jest już na miejscu
- Po dwóch dniach przewody hamulcowe wymienione!
- Po dwóch dniach przewody hamulcowe wymienione!
- Po dwóch dniach przewody hamulcowe wymienione!
- Po dwóch dniach przewody hamulcowe wymienione!
- Przyszedł czas na przewody paliwowe
- Taką oto instalację wężykowo-opaskową znaleźliśmy przy zbiorniku paliwa:)
- Pierwsza część dolotu gotowa do montażu
- Budujemy drugą część dolotu
- Poduszki silnika dostały poliuretanowe wkładki
- Poduszki silnika dostały poliuretanowe wkładki
- Druga część dolotu gotowa do montażu
- Druga część dolotu gotowa do montażu
- Element między turbiną a filtrem powietrza również gotowy do montażu
- Element między turbiną a filtrem powietrza również gotowy do montażu
- Pod maską prawie gotowe. Jeszcze kilka drobnych poprawek przy filtrze powietrza, ogólny porządek i gotowe.
- Pod maską prawie gotowe. Jeszcze kilka drobnych poprawek przy filtrze powietrza, ogólny porządek i gotowe.
- DP zawinęliśmy przy okazji bandażem termoizolacyjnym
- DP zawinęliśmy przy okazji bandażem termoizolacyjnym
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- Evo powróciło. Tym razem usuwamy wycieki z silnika i przygotowujemy do montażu klatki w Ireco Motorsport. Przedtem jednak wizyta w MP Classic na obspawanie nadwozia.
- Evo powróciło. Tym razem usuwamy wycieki z silnika i przygotowujemy do montażu klatki w Ireco Motorsport. Przedtem jednak wizyta w MP Classic na obspawanie nadwozia.
- Evo powróciło. Tym razem usuwamy wycieki z silnika i przygotowujemy do montażu klatki w Ireco Motorsport. Przedtem jednak wizyta w MP Classic na obspawanie nadwozia.
- Lancer wrócił po klatkowaniu w Ireco Motorsport oraz malowaniu wnętrza i montażu systemu gaśniczego w MP Classic. Obecnie trwa porządkowanie instalacji elektrycznej wewnątrz auta.
- Lancer wrócił po klatkowaniu w Ireco Motorsport oraz malowaniu wnętrza i montażu systemu gaśniczego w MP Classic. Obecnie trwa porządkowanie instalacji elektrycznej wewnątrz auta.
- Dodatkowo wpadł Oil Catch Tank
- Zamontowaliśmy też zestaw dodatkowych wskaźników dla lepszej kontroli
- Zamontowaliśmy też zestaw dodatkowych wskaźników dla lepszej kontroli
- Zamontowaliśmy też zestaw dodatkowych wskaźników dla lepszej kontroli
- Do wymiany pompa oleju, pompa wspomagania, panewki korbowodowe oraz oleje w dyfrach i skrzyni
- Do wymiany pompa oleju, pompa wspomagania, panewki korbowodowe oraz oleje w dyfrach i skrzyni
- Nowa pompa oleju czeka już na montaż