30 Paź 2015
MITSUBISHI LANCER EVO IV – Duży przegląd po zakupie, przygotowanie do imprez typu time attack, superoes, rallysprint itp
Zakres prac:
– porządek pod maską (elektryka)
– wymiana tarcz i klocków przód oraz tył
– regeneracja zacisków Brembo przód i tył łącznie z piaskowaniem i malowaniem
– wymiana chłodnicy na wydajniejszą, dodatkowo węże ukł chłodzenia zostały zastąpione silikonowymi odpowiednikami
– wymiana wszystkich przewodów hamulcowych (metalowych i elastycznych), montaż przewodów elastycznych w metalowym oplocie
– wymiana wszystkich tulei zawieszenia na poliuretanowe odpowiedniki
– wymiana wkładów poduszek silnika na poliuretanowe odpowiedniki
– montaż tylnej rozpórki kielichów
– budowa kpl układu dolotowego z nierdzewki
– wymiana tylnego drążka stabilizatora na grubszy odpowiednik
– usunięcie wycieków z ukł kierowniczego
– wymiana wszystkich przewodów paliwowych
– montaż dodatkowych wskaźników
– uporządkowanie wiązki elektrycznej po montażu klatki
– rewizja silnika, wymiana panewek korbowodowych, wymiana pompy oleju
– wymiana pompy wspomagania
-
-
-
-
Zrobimy kosmetykę pod maską, wymienimy chłodnicę i parę innych części
-
-
Komplekskowy remont hamulców łącznie z przewodami, tarczami, klockami i regeneracją zacisków
-
-
Na pierwszy ogień idą hamulce. Wymienimy tarcze, klocki, przewody hamulcowe + pełna regenracja zacisków
-
-
Na pierwszy ogień idą hamulce. Wymienimy tarcze, klocki, przewody hamulcowe + pełna regenracja zacisków
-
-
Tarcze tylne BREMBO ORO + Klocki Ferodo DS2500
-
-
Silikonowe węże układu chłodzenia
-
-
Nowa wydajniejsza chłodnica
-
-
Chłodnica na miejscu
-
-
Chłodnica na miejscu
-
-
Tylne tarcze już na miejscu
-
-
Przewody hamulcowe w oplocie
-
-
Udało się zakupić przednie tarcze Brembo ORO
-
-
Komplet tulei poliuretanowych już dotarł.
-
-
Zawieszenie zostało już wyciągnięte do odświeżenia i montażu poliuretanów
-
-
Zawieszenie zostało już wyciągnięte do odświeżenia i montażu poliuretanów
-
-
Montujemy poliuretany. Przy okazji wahacze zostały wyczysczone i pomalowane.
-
-
Montujemy poliuretany. Przy okazji wahacze zostały wyczysczone i pomalowane.
-
-
Montujemy poliuretany. Przy okazji wahacze zostały wyczysczone i pomalowane.
-
-
Montujemy poliuretany. Przy okazji wahacze zostały wyczysczone i pomalowane.
-
-
Rozpórka tylnych kielichów
-
-
Zaciski wypiaskowane i pomalowane w SAW-CARS
-
-
Zaciski poskładane i zamontowane. W przyszłym tygodniu wymieniamy wszystkie przewody hamulcowe
-
-
Zaciski poskładane i zamontowane. W przyszłym tygodniu wymieniamy wszystkie przewody hamulcowe
-
-
Czas na poprawkę układu dolotowego. Obecny (na zdjęciu) zbudowany jest częściowo z nierdzewki i częściowo z rur ze stali czarnej:/
-
-
Mamy też już wzmocniony drążek stabilizatora na tył oraz wzmocnione łączniki
-
-
Pierwsza część dolotu prawie gotowa
-
-
Nowy, grubszy stabilizator tylny czeka już na montaż
-
-
Czas na wymianę przewodów hamulcowych…
-
-
Czerwonych wężyków przybywa:)
-
-
Nowy drążek jest już na miejscu
-
-
Po dwóch dniach przewody hamulcowe wymienione!
-
-
Po dwóch dniach przewody hamulcowe wymienione!
-
-
Po dwóch dniach przewody hamulcowe wymienione!
-
-
Po dwóch dniach przewody hamulcowe wymienione!
-
-
Przyszedł czas na przewody paliwowe
-
-
Taką oto instalację wężykowo-opaskową znaleźliśmy przy zbiorniku paliwa:)
-
-
Pierwsza część dolotu gotowa do montażu
-
-
Budujemy drugą część dolotu
-
-
Poduszki silnika dostały poliuretanowe wkładki
-
-
Poduszki silnika dostały poliuretanowe wkładki
-
-
Druga część dolotu gotowa do montażu
-
-
Druga część dolotu gotowa do montażu
-
-
Element między turbiną a filtrem powietrza również gotowy do montażu
-
-
Element między turbiną a filtrem powietrza również gotowy do montażu
-
-
Pod maską prawie gotowe. Jeszcze kilka drobnych poprawek przy filtrze powietrza, ogólny porządek i gotowe.
-
-
Pod maską prawie gotowe. Jeszcze kilka drobnych poprawek przy filtrze powietrza, ogólny porządek i gotowe.
-
-
DP zawinęliśmy przy okazji bandażem termoizolacyjnym
-
-
DP zawinęliśmy przy okazji bandażem termoizolacyjnym
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
Evo powróciło. Tym razem usuwamy wycieki z silnika i przygotowujemy do montażu klatki w Ireco Motorsport. Przedtem jednak wizyta w MP Classic na obspawanie nadwozia.
-
-
Evo powróciło. Tym razem usuwamy wycieki z silnika i przygotowujemy do montażu klatki w Ireco Motorsport. Przedtem jednak wizyta w MP Classic na obspawanie nadwozia.
-
-
Evo powróciło. Tym razem usuwamy wycieki z silnika i przygotowujemy do montażu klatki w Ireco Motorsport. Przedtem jednak wizyta w MP Classic na obspawanie nadwozia.
-
-
Lancer wrócił po klatkowaniu w Ireco Motorsport oraz malowaniu wnętrza i montażu systemu gaśniczego w MP Classic. Obecnie trwa porządkowanie instalacji elektrycznej wewnątrz auta.
-
-
Lancer wrócił po klatkowaniu w Ireco Motorsport oraz malowaniu wnętrza i montażu systemu gaśniczego w MP Classic. Obecnie trwa porządkowanie instalacji elektrycznej wewnątrz auta.
-
-
Dodatkowo wpadł Oil Catch Tank
-
-
Zamontowaliśmy też zestaw dodatkowych wskaźników dla lepszej kontroli
-
-
Zamontowaliśmy też zestaw dodatkowych wskaźników dla lepszej kontroli
-
-
Zamontowaliśmy też zestaw dodatkowych wskaźników dla lepszej kontroli
-
-
Do wymiany pompa oleju, pompa wspomagania, panewki korbowodowe oraz oleje w dyfrach i skrzyni
-
-
Do wymiany pompa oleju, pompa wspomagania, panewki korbowodowe oraz oleje w dyfrach i skrzyni
-
-
Nowa pompa oleju czeka już na montaż