26 Gru 2014

Kultowe DOHC z rodziny Fiata. Ten egzemplarz odbudowany od podstaw i zmodyfikowany przez chłopaków z MP Classic. My zajmiemy się kolektorem wydechowym
- Flansza wydechu już jest….
- Silnik 2.0 8V DOHC na podwójnych gaźnikach
- Silnik 2.0 8V DOHC na podwójnych gaźnikach
- Silnik 2.0 8V DOHC na podwójnych gaźnikach
- Do budowy użyłem innego kolektora, który „prawie” pasował:)
- Wstępnie przyspawana flansz
- Wstępnie przyspawana flansz
- W oczekiwaniu na flansz łączącą, kolektor został wstępnie wytrawiony
- Końcówki wyprowadzone do flanszy łączącej
- W oczekiwaniu na flansz łączącą, kolektor został wstępnie wytrawiony
- Budowa „dwururki”.
- Budowa „dwururki”.
- Budowa „dwururki”.
- Dwururka gotowa. Czas na trawienie
- Dwururka gotowa. Czas na trawienie
- Kolektor i dwururka wytrawione. Jutro jeszcze tylko lekka obróbka mechaniczna i montaż.
- Kolektor i dwururka wytrawione. Jutro jeszcze tylko lekka obróbka mechaniczna i montaż.
- Kolektor i dwururka wytrawione. Jutro jeszcze tylko lekka obróbka mechaniczna i montaż.
- Kolektor i dwururka wytrawione. Jutro jeszcze tylko lekka obróbka mechaniczna i montaż.
- Kolektor i dwururka wytrawione. Jutro jeszcze tylko lekka obróbka mechaniczna i montaż.
- Kolektor gotowy
- Kolektor gotowy