DSCF1355a
corsa_96
Nowy-1

O nas

Działalność firmy TRS Racing sięga 1999r. Wtedy to powstało pierwsze auto – Seicento 1.2 16V. Baza była niemal nowa (auto na gwarancji), silnik również był fabrycznie nowy. Od tamtego czasu, nieprzerwanie dążymy do tego aby nasze auta były coraz szybsze, doskonalsze i bardziej niezawodne.
Zajmujemy się zarówno zmianami zespołów napędowych (silniki, skrzynie) jak i układami hamulcowymi, zawieszeniami, układami wydechowymi (nierdzewka) oraz układami dolotowymi (typu FMIC).

W naszym dorobku są między innymi: Opel Ascona B 6.2 LS3 (chevrolet), Honda S2000 turbo, Abarth Punto EVO 2.0T, Abarth 500 twincharged (turbo + kompresor), Opel Corsa C 2.0T, Toyota Corolla E10 3SGE, VW T3 2.0T (subaru), Lada 2106 2.0 20VT (Lancia) czy Fiat Seicento B16A2 (honda).

W ofercie mamy również różnego rodzaju adaptery zacisków hamulcowych oraz kpl zestawy hamulcowe, flansze kolektorów, turbin itp.

Jako niezależny serwis marki Abarth, Fiat, Alfa Romeo oraz Lancia oferujemy pełną obsługę i modyfikacje, ze szególnym uwzględnieniem silników T-Jet, Multiair i skrzyń biegów M32, C510, C514.

Współpracujemy również z zawodnikami pomagając w przygotowaniu czy obsłudze ich samochodów. Możemy pochwalić się wspópracą między innymi z Bartkiem Mireckim (Formula Renault), Michał Karolczyk (GSMP), Maciek Podlejski (Classic Auto i Super OES) czy np Przemek Grabarczyk, Kajetan Grabarczyk, Fabian Grabarczyk (Drift OPEN).