//

O nas

Działalność firmy TRS Racing sięga 1999r. Wtedy to powstało pierwsze auto – Seicento 1.2 16V. Baza była niemal nowa (auto na gwarancji), silnik również był fabrycznie nowy. Od tamtego czasu, nieprzerwanie dążymy do tego aby nasze auta były coraz szybsze, doskonalsze i bardziej niezawodne.
Zajmujemy się zarówno zmianami zespołów napędowych (silniki, skrzynie) jak i układami hamulcowymi, zawieszeniami, układami wydechowymi (nierdzewka) oraz układami dolotowymi (typu FMIC).

W naszym dorobku są między innymi: Opel Ascona B 6.2 LS3 (Chevrolet), Honda S2000 turbo, Abarth Punto EVO 2.0T, Abarth 500 twincharged (turbo + kompresor), Opel Corsa C 2.0T, Toyota Corolla E10 3SGE, VW T3 2.0T (Subaru), Lada 2106 2.0 20VT (Lancia) czy Fiat Seicento B16A2 (Honda).

W ofercie mamy również różnego rodzaju adaptery zacisków hamulcowych oraz kpl zestawy hamulcowe, flansze kolektorów, turbin itp. Obecnie rozwijamy również ofertę części do tuningu samochodów marki Abarth.

Jako niezależny serwis marki Abarth, Fiat, Alfa Romeo oraz Lancia oferujemy pełną obsługę i modyfikacje, ze szczególnym uwzględnieniem silników T-Jet, Multiair i skrzyń biegów M32, C510, C514.

Współpracujemy również z zawodnikami pomagając w przygotowaniu czy obsłudze ich samochodów. Możemy pochwalić się współpracą między innymi z Bartkiem Mireckim (Formula Renault), Maćkiem Podlejskim (Classic Auto i Super OES) czy np Przemkiem, Kajetanem i Fabianem Grabarczyk (Drift OPEN).