22 Maj 2014

Auto baza:
– Fiat Seicento 1.1 SPI wersja angielska
Specyfikacja końcowa:
• silnik 1.4 16V z Fiata Ideii
• customowy układ wydechowy o średnicy 55mm wraz z rurowym kolektorem wydechowym 4-1 by TRS RACING
• elektronika Ecumaster DET-3
• skrzynia biegów 6-bieg
• hamulce przód 257mm
• obniżone i utwardzone zawieszenie MTS
- Sterowniki silnika
- Fabrycznie nowa przepustnica
- Fabrycznie nowa przepustnica
- Nacinane tarcze TRW
- Silnik już czeka
- Hamulce 257mm.
- Kolektor gotowy
- Auto już dojechało. Zaczynamy działać
- Auto już dojechało. Zaczynamy działać
- Silnik przygotowany do wyjęcia
- Od razu wzięliśmy się za wymianę zawieszenia i hamulców.
- Od razu wzięliśmy się za wymianę zawieszenia i hamulców.
- Dodatkowo autko dostanie nowe koła 14″
- Zespół napędowy przygotowany do montażu. Dodatkowo pomalowaliśmy głowiczkę silnika wg życzenia klienta.
- Zespół napędowy przygotowany do montażu. Dodatkowo pomalowaliśmy głowiczkę silnika wg życzenia klienta.
- No i silnik na miejscu. Komora umyta. Osprzęt podłączony. Pozostało skończyć elektrykę, zrobić wydech i część układu chłodzenia
- Układ wydechowy 55mm gotowy
- Układ wydechowy 55mm gotowy
- Auto przygotowane do strojenia
- Auto przygotowane do strojenia
- Gotowe
- Gotowe