18 Kwi 2014
Auto baza:
– Honda Civic Coupe EJ2
– silnik B16A2 (po swapie w naszej firmie)
Specyfikacja końcowa:
– turbosprężarka Garrett GT28RS
– tłoki kute, odprężające Wiseco
– kute korby
– uszczelka głowicy Cometic
– wydajniejsza chłodnica wody
– chłodnica oleju
– układ wydechowy ze stali nierdzewnej o większym przekroju
– skrzynia S9B
– poliuretanowe tuleje zawieszenia
– tarcze przód TRW 282mm wentylowane i nacinane
– tarcze tył TRW 260mm nacinane
– dodatkowe wskaźniki Auto Gauge
– komputer pokładowy
– nowe oryginalne zderzaki zamiast „tuningowych”
– wzmocnione sprzęgło ze spiekiem ACT
Moc ok 350KM
-
-
Honda Civic EJ2 B16A2 (swapowane przez nas wcześniej)
-
-
Honda Civic EJ2 B16A2 (swapowane przez nas wcześniej)
-
-
Nowe turbo Garrett GT28RS
-
-
Nowe turbo Garrett GT28RS
-
-
Wydajniejsza pompa paliwa
-
-
Skrzynia S9B
-
-
Zestaw tulei poliuretanowych zawieszenia Strong Flexa
-
-
Blow Off Properfekt
-
-
Blow Off Properfekt
-
-
Zawieszenie po regeneracji
-
-
Zawieszenie po regeneracji
-
-
Cooler
-
-
Kolektor wydechowy pod turbo, trzeba tylko zmienić flansz
-
-
Kolektor wydechowy pod turbo, trzeba tylko zmienić flansz
-
-
Wydajniejsza chłodnica wody
-
-
Przy okazji nowe łożyska z tyłu
-
-
Zawieszenie po regeneracji
-
-
Nowe, większe hamulce
-
-
Nowe, większe hamulce
-
-
Przymiarki kolektora wydechowego
-
-
Nowe, większe hamulce
-
-
Nowe, większe hamulce
-
-
Wydech o większym przekroju
-
-
Wydech o większym przekroju
-
-
Nowe, większe hamulce
-
-
Nowe, większe hamulce
-
-
Wydech o większym przekroju
-
-
Montujemy intercooler
-
-
Wydech o większym przekroju
-
-
-
Dolot
-
-
Dolot
-
-
Montujemy intercooler
-
-
Montujemy intercooler
-
-
Dodatkowe wskaźniki
-
-
-
Powoli nabiera kształtu
-
-
Dodatkowe wskaźniki
-
-
Komputer pokładowy
-
-
Wskaźniki już zamontowane i podłączone
-
-
Nowe gadżety: węże wodne, downpipe i spust oleju
-
-
A tak wygląda z nowym tylnym zderzakiem
-
-
Wyciągamy motor
-
-
Uszczelka Cometic
-
-
Kute korby
-
-
Kute, odprężające tłoki
-
-
Kute, odprężające tłoki
-
-
Panewki
-
-
Śruby głowicy
-
-
Składamy silnik
-
-
Składamy silnik
-
-
Głowica po kapitalnym remoncie
-
-
Składamy silnik
-
-
Składamy silnik
-
-
Pokrywa w nowych barwach
-
-
Prawie gotowy do montażu
-
-
Prawie gotowy do montażu
-
-
Prawie gotowy do montażu
-
-
Silnik na miejscu. Podłączamy
-
-
Podstawka pod filtr oleju z termostatem
-
-
No i tak to wygląda w całości
-
-
No i tak to wygląda w całości
-
-
Zewnętrzny wastegate z FMIC.PL
-
-
No i tak to wygląda w całości. Czekamy tylko na zderzak.
-
-
Wzmocnione sprzęgło ze spiekiem
-
-
Wzmocnione sprzęgło ze spiekiem
-
-
Wspornik oil catch tank
-
-
Oil catch tank Properfekt
-
-
Oil catch tank Properfekt
-
-
Doładowanie 1.1bar