18 Kwi 2014

Auto baza:
– Honda Civic Coupe EJ2
– silnik B16A2 (po swapie w naszej firmie)
Specyfikacja końcowa:
– turbosprężarka Garrett GT28RS
– tłoki kute, odprężające Wiseco
– kute korby
– uszczelka głowicy Cometic
– wydajniejsza chłodnica wody
– chłodnica oleju
– układ wydechowy ze stali nierdzewnej o większym przekroju
– skrzynia S9B
– poliuretanowe tuleje zawieszenia
– tarcze przód TRW 282mm wentylowane i nacinane
– tarcze tył TRW 260mm nacinane
– dodatkowe wskaźniki Auto Gauge
– komputer pokładowy
– nowe oryginalne zderzaki zamiast „tuningowych”
– wzmocnione sprzęgło ze spiekiem ACT
Moc ok 350KM
- Honda Civic EJ2 B16A2 (swapowane przez nas wcześniej)
- Honda Civic EJ2 B16A2 (swapowane przez nas wcześniej)
- Nowe turbo Garrett GT28RS
- Nowe turbo Garrett GT28RS
- Wydajniejsza pompa paliwa
- Skrzynia S9B
- Zestaw tulei poliuretanowych zawieszenia Strong Flexa
- Blow Off Properfekt
- Blow Off Properfekt
- Zawieszenie po regeneracji
- Zawieszenie po regeneracji
- Cooler
- Kolektor wydechowy pod turbo, trzeba tylko zmienić flansz
- Kolektor wydechowy pod turbo, trzeba tylko zmienić flansz
- Wydajniejsza chłodnica wody
- Przy okazji nowe łożyska z tyłu
- Zawieszenie po regeneracji
- Nowe, większe hamulce
- Nowe, większe hamulce
- Przymiarki kolektora wydechowego
- Nowe, większe hamulce
- Nowe, większe hamulce
- Wydech o większym przekroju
- Wydech o większym przekroju
- Nowe, większe hamulce
- Nowe, większe hamulce
- Wydech o większym przekroju
- Montujemy intercooler
- Wydech o większym przekroju
- Dolot
- Dolot
- Montujemy intercooler
- Montujemy intercooler
- Dodatkowe wskaźniki
- Powoli nabiera kształtu
- Dodatkowe wskaźniki
- Komputer pokładowy
- Wskaźniki już zamontowane i podłączone
- Nowe gadżety: węże wodne, downpipe i spust oleju
- A tak wygląda z nowym tylnym zderzakiem
- Wyciągamy motor
- Uszczelka Cometic
- Kute korby
- Kute, odprężające tłoki
- Kute, odprężające tłoki
- Panewki
- Śruby głowicy
- Składamy silnik
- Składamy silnik
- Głowica po kapitalnym remoncie
- Składamy silnik
- Składamy silnik
- Pokrywa w nowych barwach
- Prawie gotowy do montażu
- Prawie gotowy do montażu
- Prawie gotowy do montażu
- Silnik na miejscu. Podłączamy
- Podstawka pod filtr oleju z termostatem
- No i tak to wygląda w całości
- No i tak to wygląda w całości
- Zewnętrzny wastegate z FMIC.PL
- No i tak to wygląda w całości. Czekamy tylko na zderzak.
- Wzmocnione sprzęgło ze spiekiem
- Wzmocnione sprzęgło ze spiekiem
- Wspornik oil catch tank
- Oil catch tank Properfekt
- Oil catch tank Properfekt
- Doładowanie 1.1bar