06 Maj 2014
![](http://trs-racing.pl/wp-content/uploads/2014/05/DSCN7131-600x450.jpg)
Auto baza:
– Fiat Seicento 1.2 16V (Fiat Bravo)
Specyfikacja końcowa:
• wyczynowe wałki rozrządu 252
• modyfikacja tłoków pod wałki
• customowy układ wydechowy o średnicy 55mm by TRS RACING
• kolektor wydechowy 4-2-1 GSG
• elektronika Ecumaster DET-3
• większa przepustnica
- Rajdowe Seicento 1.2 16V
- Póki co sterowniki już są:)
- Wałki 252
- Silnik 1.2 16V z Fiata Bravo
- Na początek wyciągamy tłoki
- Na początek wyciągamy tłoki
- Tłoki zostaną poddane lekkiej modyfikacji
- Tłoki wróciły. Miejsca pod zawory pogłębione
- Głowica wróciła z obróbki
- Tłoki wróciły. Miejsca pod zawory pogłębione
- Tłoki na miejscu
- Kolektor 4-2-1 od Górny Motorsport zawineliślimy bandażem termoizolacyjnym
- Kolektor 4-2-1 od Górny Motorsport zawineliślimy bandażem termoizolacyjnym
- Silnik z grubsza poskładany. Teraz wydech i trochę porządku pod maską.
- Silnik z grubsza poskładany. Teraz wydech i trochę porządku pod maską.
- Wydech 55mm naszej konstrukcji gotowy
- Wydech 55mm naszej konstrukcji gotowy
- Teraz czas wziąć się za kabelki. Jest co robić…
- …Elektryki ciąg dalszy…
- Gotowe