Fiat Punto Mk1 – Hamulce 284mm przód, 240mm tył. Dodatkowo wymiana zawieszenia
Trafił do nas zadbany egzemplarz Punto Mk1
Trafił do nas zadbany egzemplarz Punto Mk1
Zaciski po regeneracji. Przód Fiat Coupe, tył Abarth 500
Swap hamulców 284mm na przód przy użyciu naszych adapterów.
Swap hamulców 284mm na przód przy użyciu naszych adapterów. Zaciski, klocki i tarcze – Fiat Coupe
Swap hamulców tarczowych na tył przy użyciu naszych adapterów. Zaciski, klocki i tarcze – Abarth 500.
Swap hamulców tarczowych na tył przy użyciu naszych adapterów. Zaciski, klocki i tarcze – Abarth 500.
Przy okazji montujemy gwintowane zawieszenie AP
O nas
Działalność TRS Racing zaczęła się w 1999r kiedy powstał pierwszy Fiat Seicento z silnikiem 1.2 16V i sześciobiegową skrzynią (pierwszy w Polsce). Kilka miesięcy później zbudowaliśmy pierwszego Fiata 126p z silnikiem 1108 cm3 o mocy 54KM zasilanego wtryskiem (pierwszy w Polsce). Przez 4 pełne sezony byliśmy głównymi konstruktorami i teamem obsługującym samochody na wszelkiego rodzaju sprintach, kjsach, track dayach itp. Pozwoliło nam to nabrać doświadczenia oraz wyeliminować słabe punkty naszych projektów. Zbudowane przez nas samochody bez problemu sprawdziły się w sporcie a co za tym idzie nie sprawiają kłopotu również w cywilnym użytkowaniu.
Obecnie zajmujemy się obsługą, serwisem oraz modyfikacjami samochodów włoskich jak: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia