17 Lis 2017

VW GOLF Mk1 – SWAP na 1.8T 180KM, SWAP hamulców itp
- Golfik już przyjechał lawetą
- No to zaczynamy
- Na początek silnik trzeba doprowadzić do ładu
- Na początek silnik trzeba doprowadzić do ładu
- Na początek silnik trzeba doprowadzić do ładu
- Skrzynia trochę przejrzała
- Silnik z grubsza umyty
- Silnik z grubsza umyty
- Nowy rozrząd i świece już na miejscu. EGR usunięty, uszczelki i uszczeniacze również wymienione
- Nowy dwumas zamontowany
- Pierwsze przymiarki
- Nowe półosie już są
- Usuwamy wszystkie niepotrzebne uchwyty
- Mocowanie prawej poduchy w trakcie prac
- Mocowanie lewej poduszki gotowe…z grubsza. Czas na poduszkę tylną
- Przednia łapa gotowa
- Przymiarka tylnych hamulców
- Tylna łapa gotowa
- Nasza praca skończona. Teraz Golf jedzie na kompleksową naprawę blacharską oraz lakierowanie. Za kilka miesięcy wróci na poskładanie wszystkiego na gotowo.
Po kpl blacharce i lakierowaniu Golf powrócił na dokończenie projektu
- Powrócił do nas po lakierze na dokończenie składania i uruchomienie
- Powrócił do nas po lakierze na dokończenie składania i uruchomienie
- Powrócił do nas po lakierze na dokończenie składania i uruchomienie
- Elektryka w toku
- Prace powoli posuwają się do przodu
- Prace powoli posuwają się do przodu
- Hamulce gotowe.
- Hamulce gotowe.
- Układ paliwowy gotowy
- Układ paliwowy gotowy
- Jeszcze parę drobnych tematów i elektryka
- kabelki…
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE!