06 Lis 2016
Audi 80 Quattro 2.0 16V – SWAP na 2.7 Biturbo + Konwersja na BIG SINGLE TURBO, swap hamulców 345mm przód, 320mm tył, zawieszenie KW itp
Wynik modyfikacji – 500KM, 800Nm
-
-
Pięknie zachowany egzemplarz
-
-
Skrzynia zosatała już umyta, zrobimy rewizję i można montować
-
-
Będzie czym hamować: 345mm…
-
-
Jednomasowe lekkie koło zamachowe, do tego sprzęgło Cluth Masters
-
-
Jednomasowe lekkie koło zamachowe, do tego sprzęgło Cluth Masters
-
-
Jednomasowe lekkie koło zamachowe, do tego sprzęgło Cluth Masters
-
-
Powoli demontujemy wszystko spod maski
-
-
W międzyczasie dotarły czterotłoczkowe zaciski
-
-
W międzyczasie dotarły czterotłoczkowe zaciski
-
-
Mamy już tylne zregenerowane zaciski
-
-
Silnik zdemontowany, komora wymyta
-
-
Powoli zabieramy się za składanie silnika
-
-
Powoli zabieramy się za składanie silnika
-
-
Powoli zabieramy się za składanie silnika
-
-
Powoli zabieramy się za składanie silnika
-
-
Tylny most wyjęty do rewizji
-
-
Tylne zawieszenie wyciągamy do piaskowania i malowania
-
-
Odświeżone tylne zwrotnice, przy okazji zmieniamy piasty z 4x na wersję 5x
-
-
Elementy tylnego zawieszenia wypiaskowane i pomalowane w Saw-Cars
-
-
Tylny wózek wypiaskowany i pomalowany w Saw-Cars
-
-
-
-
-
Długo oczekiwana paczka z DE
-
-
Długo oczekiwana paczka z DE
-
-
Czas na most napędowy. Zmianiamy przełożenie główne takie jak w S4
-
-
Czas na most napędowy. Zmianiamy przełożenie główne takie jak w S4
-
-
Czas na most napędowy. Zmianiamy przełożenie główne takie jak w S4
-
-
Czas na most napędowy. Zmianiamy przełożenie główne takie jak w S4
-
-
-
Obudowy do szkiełkowania
-
-
Obudowy mostu po szkiełkowaniu
-
-
-
-
Przy okazji porting kanałów kolektora ssącego
-
-
Przy okazji porting kanałów kolektora ssącego
-
-
Kolejna przesyłka z zagranicy:)
-
-
Kolejna przesyłka z zagranicy:)
-
-
Kolejna przesyłka z zagranicy:)
-
-
Zestaw gotowy do montażu
-
-
Zestaw gotowy do montażu
-
-
Tylny grubszy drążek gotowy do montażu
-
-
Tylny grubszy drążek gotowy do montazu
-
-
Kilka przewodów hamulcowych wymagało wymiany
-
-
KW z przodu zamontowane
-
-
KW z przodu zamontowane
-
-
KW z przodu zamontowane
-
-
Wzmocnione łapy skrzyni…
-
-
Kolektor ssący po szkiełkowaniu
-
-
Most gotowy do montażu
-
-
Jutro pierwsza przymiarka silnika….
-
-
Pierwsze przymiarki silnika
-
-
Pierwsze przymiarki silnika
-
-
Pierwsze przymiarki silnika
-
-
Pierwsze przymiarki silnika
-
-
Mocowania starego silnika trzeba usunąć
-
-
Mocowania starego silnika trzeba usunąć
-
-
Silnik wreszcie wisi na poduszkach
-
-
Zmodyfikowane zwrotnice są już zamontowane
-
-
Progi w kolektorach zostały usunięte
-
-
Flansze z nierdzewki gotowe
-
-
Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
-
-
Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
-
-
Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
-
-
Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
-
-
Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
-
-
Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
-
-
Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
-
-
Trawers i przedni drążek stabilizatora są już pomalowane
-
-
A oto i gwóźdź programu – Turbo Borg Warner
-
-
A oto i gwóźdź programu – Turbo Borg Warner
-
-
A oto i gwóźdź programu – Turbo Borg Warner
-
-
A oto i gwóźdź programu – Turbo Borg Warner
-
-
Przy okazji przednie nadkola zostały zakonserwowane
-
-
Przy okazji przednie nadkola zostały zakonserwowane
-
-
Nowe poduszki i łapy silnika
-
-
Obudowy skrzyni zostały wyszkiełkowane
-
-
Obudowy skrzyni zostały wyszkiełkowane
-
-
Hamulce 345mm zamontowane na naszym customowym adapterze
-
-
Hamulce 345mm zamontowane na naszym customowym adapterze
-
-
Skrzynia po pełnej rewizji. Gotowa do montażu
-
-
Skrzynia po pełnej rewizji. Gotowa do montażu
-
-
Skrzynia po pełnej rewizji. Gotowa do montażu
-
-
Przymiarki turbo
-
-
Przymiarki turbo
-
-
Przymiarki turbo
-
-
Przymiarki turbo
-
-
Up pipe czas zacząć
-
-
-
-
Zabieramy się za downpipe
-
-
Zabieramy się za downpipe
-
-
Czas na cooler…
-
-
Montujemy chłodnice oleju
-
-
Dolot…
-
-
Część dolotu gotowa. Potem tylko lakier i montaż
-
-
Część dolotu gotowa. Potem tylko lakier i montaż
-
-
Dolot do filtra w trakcie…
-
-
Most na miejscu. Czekamy na wał napędowy
-
-
Termopary i sonda już są. Czekamy na EMU
-
-
Wał napędowy jest już gotowy
-
-
-
Nowe przeguby też już są
-
-
Długo oczekiwany sterownik silnika Ecumaster Emu Black
-
-
Wydajniejsza chłodnica też już jest
-
-
Audi pojechało na kpl układ wydechowy do MGmotorsport
-
-
Silnik ponownie wyjęty. Trzeba dokończyć podpięcie wastegate’ow i parę innych drobnych tematów.
-
-
Silnik ponownie wyjęty. Trzeba dokończyć podpięcie wastegate’ow i parę innych drobnych tematów.
-
-
Silnik ponownie wyjęty. Trzeba dokończyć podpięcie wastegate’ow i parę innych drobnych tematów.
-
-
Silnik ponownie wyjęty. Trzeba dokończyć podpięcie wastegate’ow i parę innych drobnych tematów.
-
-
Silnik ponownie wyjęty. Trzeba dokończyć podpięcie wastegate’ow i parę innych drobnych tematów.
-
-
Wszystkie elementy zostały już pomalowane proszkowo
-
-
Wszystkie elementy zostały już pomalowane proszkowo
-
-
Wszystkie elementy zostały już pomalowane proszkowo
-
-
UP PIPE gotowa do bandażowania
-
-
UP PIPE gotowa do bandażowania
-
-
Grodź wyklejona została taśmą termiczną odbijającą ciepło. Silnik znów na miejscu. Teraz można już składać na gotowo
-
-
Grodź wyklejona została taśmą termiczną odbijającą ciepło. Silnik znów na miejscu. Teraz można już składać na gotowo
-
-
DP zawinięta bandażem czeka na montaż
-
-
Małe kroczki do przodu. Powoli składamy
-
-
Jak widać miejsca jest nie za wiele, ale dajemy radę
-
-
Uppipe i downpope zawinięte bandażem, wastegate podłączone. Jak widać miejsca to tu zbytnio nie ma; )
-
-
Uppipe i downpope zawinięte bandażem, wastegate podłączone. Jak widać miejsca to tu zbytnio nie ma; )
-
-
Uppipe i downpope zawinięte bandażem, wastegate podłączone. Jak widać miejsca to tu zbytnio nie ma; )
-
-
Hydraulika turbo podpięta
-
-
Nowe czujniki ABSu zamontowane
-
-
Przednie półosie gotowe
-
-
Tylne przewody hamulcowe w stalowym oplocie też już są
-
-
Przednie przewody hamulcowe w oplocie
-
-
Hamulce odpowietrzone
-
-
Hamulce odpowietrzone
-
-
DP na miejscu
-
-
DP na miejscu
-
-
Przy okazji zderzak przedni został poklejony. Teraz lakier i montaż
-
-
Zderzak na miejscu
-
-
Akumulator zamontowany w bagażniku
-
-
Projektujemy układ paliwowy
-
-
Dotarły wreszcie wtryski 1200cc
-
-
Czas na układ paliwowy
-
-
Powoli zbliżamy się do końca prac. Jeszcze tylko kilka przewodów paliwowych i elektryka…..i można stroić
-
-
Układ paliwowy prawie gotowy
-
-
Kabelki….kabelki
-
-
Kabelki….kabelki
-
-
Blisko 180 przelutowanych kabelków i wiązka zaczyna łapać bryłę
-
-
Jeszcze tylko to wyżej podpiąć do tego niżej
-
-
Audi wreszcie uruchomione. Drobne poprawki i można docierać silnik
-
-
W trakcie docierania silnika pojawił się wyciek płynu z nagrzewnicy więc….
-
-
Deska z wozu
-
-
Pod maskę wkracza technologia NASA 🙂 Przed finalnym strojeniem walczymy ze zbiciem temperatury w komorze silnika
-
-
Konieczna była przeróbka układu wastegate’ów. Teraz powinny zadziałać jak należy
-
-
Kolektor ssący, listwy paliwowe i kilka innych elementów zostały zdemontowane i zawiezione do lakierowania proszkowego. Tarcze zawiezione do nacięcia
-
-
Kolektor ssący, listwy paliwowe i kilka innych elementów zostały zdemontowane i zawiezione do lakierowania proszkowego. Tarcze zawiezione do nacięcia
-
-
Walka z ogrzewaniem cd. „regeneracja” klapek w nagrzewnicy
-
-
Kolektor będzie pomalowany, jutro montaż
-
-
Nagrzewnica już działa. Wnętrze poskładane
-
-
Bagażnik gotowy
-
-
Bagażnik gotowy
-
-
Przednie tarcze zostały nacięte dla lepszego hamowania. Klocki zostały wymienione na bardziej miękkie Ferodo
-
-
Nowe cewki na miejscu
-
-
Dalszy ciąg walki z wiązką
-
-
Nowy adapter przepustnicy
-
-
Instalacja ogarnięta
-
-
Instalacja ogarnięta
-
-
Z grubsza ogarnięte
-
-
Z grubsza ogarnięte
-
-
Dodatkowy wspornik linki gazu
-
-
Nowe tylne tarcze 320mm
-
-
Tylne hamulce z S4 B5 nie zdały egzaminu. Ich miejsce zajął większy zestaw. 320x22mm
-
-
Tylne hamulce z S4 B5 nie zdały egzaminu. Ich miejsce zajął większy zestaw. 320x22mm
-
-
W międzyczasie doprowadziliśmy do ładu lakier
-
-
W międzyczasie doprowadziliśmy do ładu lakier
-
-