06 Lis 2016
![](http://trs-racing.pl/wp-content/uploads/2016/11/20160901_180113-600x337.jpg)
Audi 80 Quattro 2.0 16V – SWAP na 2.7 Biturbo + Konwersja na BIG SINGLE TURBO, swap hamulców 345mm przód, 320mm tył, zawieszenie KW itp
Wynik modyfikacji – 500KM, 800Nm
- Pięknie zachowany egzemplarz
- Skrzynia zosatała już umyta, zrobimy rewizję i można montować
- Będzie czym hamować: 345mm…
- Jednomasowe lekkie koło zamachowe, do tego sprzęgło Cluth Masters
- Jednomasowe lekkie koło zamachowe, do tego sprzęgło Cluth Masters
- Jednomasowe lekkie koło zamachowe, do tego sprzęgło Cluth Masters
- Powoli demontujemy wszystko spod maski
- W międzyczasie dotarły czterotłoczkowe zaciski
- W międzyczasie dotarły czterotłoczkowe zaciski
- Mamy już tylne zregenerowane zaciski
- Silnik zdemontowany, komora wymyta
- Powoli zabieramy się za składanie silnika
- Powoli zabieramy się za składanie silnika
- Powoli zabieramy się za składanie silnika
- Powoli zabieramy się za składanie silnika
- Tylny most wyjęty do rewizji
- Tylne zawieszenie wyciągamy do piaskowania i malowania
- Odświeżone tylne zwrotnice, przy okazji zmieniamy piasty z 4x na wersję 5x
- Elementy tylnego zawieszenia wypiaskowane i pomalowane w Saw-Cars
- Tylny wózek wypiaskowany i pomalowany w Saw-Cars
- Długo oczekiwana paczka z DE
- Długo oczekiwana paczka z DE
- Czas na most napędowy. Zmianiamy przełożenie główne takie jak w S4
- Czas na most napędowy. Zmianiamy przełożenie główne takie jak w S4
- Czas na most napędowy. Zmianiamy przełożenie główne takie jak w S4
- Czas na most napędowy. Zmianiamy przełożenie główne takie jak w S4
- Obudowy do szkiełkowania
- Obudowy mostu po szkiełkowaniu
- Przy okazji porting kanałów kolektora ssącego
- Przy okazji porting kanałów kolektora ssącego
- Kolejna przesyłka z zagranicy:)
- Kolejna przesyłka z zagranicy:)
- Kolejna przesyłka z zagranicy:)
- Zestaw gotowy do montażu
- Zestaw gotowy do montażu
- Tylny grubszy drążek gotowy do montażu
- Tylny grubszy drążek gotowy do montazu
- Kilka przewodów hamulcowych wymagało wymiany
- KW z przodu zamontowane
- KW z przodu zamontowane
- KW z przodu zamontowane
- Wzmocnione łapy skrzyni…
- Kolektor ssący po szkiełkowaniu
- Most gotowy do montażu
- Jutro pierwsza przymiarka silnika….
- Pierwsze przymiarki silnika
- Pierwsze przymiarki silnika
- Pierwsze przymiarki silnika
- Pierwsze przymiarki silnika
- Mocowania starego silnika trzeba usunąć
- Mocowania starego silnika trzeba usunąć
- Silnik wreszcie wisi na poduszkach
- Zmodyfikowane zwrotnice są już zamontowane
- Progi w kolektorach zostały usunięte
- Flansze z nierdzewki gotowe
- Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
- Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
- Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
- Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
- Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
- Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
- Czas na przegląd skrzyni biegów. Wymiana łożysk i uszczelniaczy. Obudowy zostaną przy okazji wyszkiełkowane
- Trawers i przedni drążek stabilizatora są już pomalowane
- A oto i gwóźdź programu – Turbo Borg Warner
- A oto i gwóźdź programu – Turbo Borg Warner
- A oto i gwóźdź programu – Turbo Borg Warner
- A oto i gwóźdź programu – Turbo Borg Warner
- Przy okazji przednie nadkola zostały zakonserwowane
- Przy okazji przednie nadkola zostały zakonserwowane
- Nowe poduszki i łapy silnika
- Obudowy skrzyni zostały wyszkiełkowane
- Obudowy skrzyni zostały wyszkiełkowane
- Hamulce 345mm zamontowane na naszym customowym adapterze
- Hamulce 345mm zamontowane na naszym customowym adapterze
- Skrzynia po pełnej rewizji. Gotowa do montażu
- Skrzynia po pełnej rewizji. Gotowa do montażu
- Skrzynia po pełnej rewizji. Gotowa do montażu
- Przymiarki turbo
- Przymiarki turbo
- Przymiarki turbo
- Przymiarki turbo
- Up pipe czas zacząć
- Zabieramy się za downpipe
- Zabieramy się za downpipe
- Czas na cooler…
- Montujemy chłodnice oleju
- Dolot…
- Część dolotu gotowa. Potem tylko lakier i montaż
- Część dolotu gotowa. Potem tylko lakier i montaż
- Dolot do filtra w trakcie…
- Most na miejscu. Czekamy na wał napędowy
- Termopary i sonda już są. Czekamy na EMU
- Wał napędowy jest już gotowy
- Nowe przeguby też już są
- Długo oczekiwany sterownik silnika Ecumaster Emu Black
- Wydajniejsza chłodnica też już jest
- Audi pojechało na kpl układ wydechowy do MGmotorsport
- Silnik ponownie wyjęty. Trzeba dokończyć podpięcie wastegate’ow i parę innych drobnych tematów.
- Silnik ponownie wyjęty. Trzeba dokończyć podpięcie wastegate’ow i parę innych drobnych tematów.
- Silnik ponownie wyjęty. Trzeba dokończyć podpięcie wastegate’ow i parę innych drobnych tematów.
- Silnik ponownie wyjęty. Trzeba dokończyć podpięcie wastegate’ow i parę innych drobnych tematów.
- Silnik ponownie wyjęty. Trzeba dokończyć podpięcie wastegate’ow i parę innych drobnych tematów.
- Wszystkie elementy zostały już pomalowane proszkowo
- Wszystkie elementy zostały już pomalowane proszkowo
- Wszystkie elementy zostały już pomalowane proszkowo
- UP PIPE gotowa do bandażowania
- UP PIPE gotowa do bandażowania
- Grodź wyklejona została taśmą termiczną odbijającą ciepło. Silnik znów na miejscu. Teraz można już składać na gotowo
- Grodź wyklejona została taśmą termiczną odbijającą ciepło. Silnik znów na miejscu. Teraz można już składać na gotowo
- DP zawinięta bandażem czeka na montaż
- Małe kroczki do przodu. Powoli składamy
- Jak widać miejsca jest nie za wiele, ale dajemy radę
- Uppipe i downpope zawinięte bandażem, wastegate podłączone. Jak widać miejsca to tu zbytnio nie ma; )
- Uppipe i downpope zawinięte bandażem, wastegate podłączone. Jak widać miejsca to tu zbytnio nie ma; )
- Uppipe i downpope zawinięte bandażem, wastegate podłączone. Jak widać miejsca to tu zbytnio nie ma; )
- Hydraulika turbo podpięta
- Nowe czujniki ABSu zamontowane
- Przednie półosie gotowe
- Tylne przewody hamulcowe w stalowym oplocie też już są
- Przednie przewody hamulcowe w oplocie
- Hamulce odpowietrzone
- Hamulce odpowietrzone
- DP na miejscu
- DP na miejscu
- Przy okazji zderzak przedni został poklejony. Teraz lakier i montaż
- Zderzak na miejscu
- Akumulator zamontowany w bagażniku
- Projektujemy układ paliwowy
- Dotarły wreszcie wtryski 1200cc
- Czas na układ paliwowy
- Powoli zbliżamy się do końca prac. Jeszcze tylko kilka przewodów paliwowych i elektryka…..i można stroić
- Układ paliwowy prawie gotowy
- Kabelki….kabelki
- Kabelki….kabelki
- Blisko 180 przelutowanych kabelków i wiązka zaczyna łapać bryłę
- Jeszcze tylko to wyżej podpiąć do tego niżej
- Audi wreszcie uruchomione. Drobne poprawki i można docierać silnik
- W trakcie docierania silnika pojawił się wyciek płynu z nagrzewnicy więc….
- Deska z wozu
- Pod maskę wkracza technologia NASA 🙂 Przed finalnym strojeniem walczymy ze zbiciem temperatury w komorze silnika
- Konieczna była przeróbka układu wastegate’ów. Teraz powinny zadziałać jak należy
- Kolektor ssący, listwy paliwowe i kilka innych elementów zostały zdemontowane i zawiezione do lakierowania proszkowego. Tarcze zawiezione do nacięcia
- Kolektor ssący, listwy paliwowe i kilka innych elementów zostały zdemontowane i zawiezione do lakierowania proszkowego. Tarcze zawiezione do nacięcia
- Walka z ogrzewaniem cd. „regeneracja” klapek w nagrzewnicy
- Kolektor będzie pomalowany, jutro montaż
- Nagrzewnica już działa. Wnętrze poskładane
- Bagażnik gotowy
- Bagażnik gotowy
- Przednie tarcze zostały nacięte dla lepszego hamowania. Klocki zostały wymienione na bardziej miękkie Ferodo
- Nowe cewki na miejscu
- Dalszy ciąg walki z wiązką
- Nowy adapter przepustnicy
- Instalacja ogarnięta
- Instalacja ogarnięta
- Z grubsza ogarnięte
- Z grubsza ogarnięte
- Dodatkowy wspornik linki gazu
- Nowe tylne tarcze 320mm
- Tylne hamulce z S4 B5 nie zdały egzaminu. Ich miejsce zajął większy zestaw. 320x22mm
- Tylne hamulce z S4 B5 nie zdały egzaminu. Ich miejsce zajął większy zestaw. 320x22mm
- W międzyczasie doprowadziliśmy do ładu lakier
- W międzyczasie doprowadziliśmy do ładu lakier