09 Paź 2015
Remont kapitalny silnika
– szlif płaszczyzny bloku oraz tulei,
– nowe tłoki i pierścienie,
– remont kapitalny głowicy (płaszczyzna, prowadnice, uszczelniacze, zawory),
– osiowanie wału,
– szlif wału,
– nowe panewki główne i korbowodowe,
– nowa pompa oleju,
– nowa miska oleju,
– kpl rozrząd,
– nowe sprzęgło,
– piaskowane i malowane proszkowo elementy silnika,
-
-
Opel Ascona C
-
-
Opel Ascona C
-
-
Opel Ascona C 1.6
-
-
-
Silnik wyjęty, pora na mycie komory
-
-
-
Ascona na podnośniku
-
-
Kolektor ssący wypiaskowany i pomalowany proszkowo
-
-
Elementy silnika wypiaskowane i pomalowane proszkowo
-
-
Elementy silnika wypiaskowane i pomalowane proszkowo
-
-
Nowa osłona tylna rozrządu.
-
-
Kolejne elementy dotarły
-
-
Nowa pompa oleju
-
-
Kolejne elementy dotarły
-
-
Nowa miska oleju
-
-
Przewód układu chłodzenia
-
-
Dotarła uszczelka pod miske oleju
-
-
Głowiczka wyszkiełkowana, gotowa do montażu
-
-
Wał jest już po szlifie
-
-
Nowe tłoki Mahle
-
-
Nowe tłoki Mahle
-
-
Blok po szlifie, przygotowany do malowania
-
-
Głowica po obróbce, gotowa do montażu
-
-
Składamy
-
-
Składamy
-
-
Składamy
-
-
Silnik prawie gotowy
-
-
Silnik prawie gotowy
-
-
Silnik prawie gotowy
-
-
Zespół napędowy już czeka
-
-
Zespół napędowy już czeka
-
-
Silnik jest już w aucie
-
-
Silnik jest już w aucie
-
-
Silnik na miejscu
-
-
Silnik na miejscu
-
-
Mocowanie tylnej poduszki gotowe.
-
-
Mocowanie tylnej poduszki gotowe.
-
-
Mocowanie tylnej poduszki gotowe.
-
-
Wydech podłączony
-
-
Wydech podłączony
-
-
Wydech podłączony
-
-
Coraz bliżej finału
-
-
Elektryka, elektryka…
-
-
Czas na elektrykę
-
-
GOTOWE!