09 Paź 2015

Remont kapitalny silnika
– szlif płaszczyzny bloku oraz tulei,
– nowe tłoki i pierścienie,
– remont kapitalny głowicy (płaszczyzna, prowadnice, uszczelniacze, zawory),
– osiowanie wału,
– szlif wału,
– nowe panewki główne i korbowodowe,
– nowa pompa oleju,
– nowa miska oleju,
– kpl rozrząd,
– nowe sprzęgło,
– piaskowane i malowane proszkowo elementy silnika,
- Opel Ascona C
- Opel Ascona C
- Opel Ascona C 1.6
- Silnik wyjęty, pora na mycie komory
- Ascona na podnośniku
- Kolektor ssący wypiaskowany i pomalowany proszkowo
- Elementy silnika wypiaskowane i pomalowane proszkowo
- Elementy silnika wypiaskowane i pomalowane proszkowo
- Nowa osłona tylna rozrządu.
- Kolejne elementy dotarły
- Nowa pompa oleju
- Kolejne elementy dotarły
- Nowa miska oleju
- Przewód układu chłodzenia
- Dotarła uszczelka pod miske oleju
- Głowiczka wyszkiełkowana, gotowa do montażu
- Wał jest już po szlifie
- Nowe tłoki Mahle
- Nowe tłoki Mahle
- Blok po szlifie, przygotowany do malowania
- Głowica po obróbce, gotowa do montażu
- Składamy
- Składamy
- Składamy
- Silnik prawie gotowy
- Silnik prawie gotowy
- Silnik prawie gotowy
- Zespół napędowy już czeka
- Zespół napędowy już czeka
- Silnik jest już w aucie
- Silnik jest już w aucie
- Silnik na miejscu
- Silnik na miejscu
- Mocowanie tylnej poduszki gotowe.
- Mocowanie tylnej poduszki gotowe.
- Mocowanie tylnej poduszki gotowe.
- Wydech podłączony
- Wydech podłączony
- Wydech podłączony
- Coraz bliżej finału
- Elektryka, elektryka…
- Czas na elektrykę
- GOTOWE!