20 Kwi 2014

Auto baza:
– Fiat Seicento 899 lub 1108
Specyfikacja końcowa:
– silnik 1.2 16V 86KM
– skrzynia 5 lub 6 bieg
– nowe sprzęgło, rozrząd, świece, przewody, uszczelniacze, pompa wody, filtry, oleje
– poliuretanowe tuleje zawieszenia
– poliuretanowe poduszki silnika
– amortyzatory Bilstein, sprężyny Eibach -30
– dodatkowe wskaźniki itp
Zbudowanych kilkadziesiąt sztuk
- Fiat Seicento 1.1
- Fiat Seicento 1.1
- Silnik w trakcie przygotowania
- Nowe części jakie zawsze montujemy: rozrząd, sprzęgło filtry, oleje, płyny, uszczelniacze i niektóre uszczelki
- Skrzynia 6-bieg
- Silnik w trakcie przygotowania
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- GOTOWE
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE
- Lewarek zmiany biegów przeniesiony do kabiny
- Kubełkowe fotele
- Poliuretanowe poduszki silnika
- Bilstein, Eibach, wahacze OE, elektryczne wspomaganie kierownicy
- Zestaw nowych tylnych hamulców
- Odnowiona belka tylna. Wypiaskowana i pomalowana
- Bilstein B6 wraz z nowymi poduszkami
- Bilstein B6, sprężyny Eibach
- Bilstein B6, sprężyny Eibach
- Tylne hamulce
- Wspomaganie kierownicy w trakcie montażu
- Dodatkowe wskaźniki
- Licznik z wersji MPI
- Dodatkowe wskaźniki
- Dodatkowe wskaźniki
- Dodatkowo, wskaźnik temperatury
- Kpl wydech 50mm też już czeka
- Tylne zawieszenie i hamulce gotowe
- Tylne zawieszenie i hamulce gotowe
- W międzyczasie zamontowaliśmy amortyzatory, sprężyny oraz hamulce 257mm
- Wydech 50mm
- Wydech 50mm
- Wydech 50mm