23 Sie 2015

Obrócona panewka na trzecim cylindrze. Naprawa okazała się nieopłacalna. Wymieniliśmy silnik na drugi.
- Oto przyczyna stuków w silniku
- Oto przyczyna stuków w silniku
- Silnik z wozu:)
- Silnik z wozu:)
- Rozbieramy
- Rozbieramy
- Rozbieramy
- Rozbieramy
- Oto jedeno z ciekawych rozwiązań: co zrobić kiedy na śrubie braknie gwintu…:)
- Przytarte wszystkie panewki główne
- Przytarte wszystkie panewki główne
- Zatarta korba na 3-cim cylindrze
- Przytarte wałki rozrządu
- Coś wpadło do cylindra. Porysowane tłoki
- Coś wpadło do cylindra. Porysowane tłoki
- Coś wpadło do cylindra. Porysowana tuleja cylindra, poza tym wrzery od wody w cylindrach
- Dotaczane szpilki. Widocznie gwinty w bloku były powyrywane stąd większa średnica szpilek
- Opiłki w misce
- Usunięte wałki równoważące i kanał olejowy zaślepiony gumką i kulką z łożyska:)
- Nowy – używany słupek został uzbrojony w cały osprzęt. Jutro montaż
- No i silnik jest w aucie. Jutro odpał i testy
- Silnik zamontowany, auto gotowe.