//

13 Kwi 2014

Auto bazowe:
– Opel Corsa C 1.0 12V 2004r
– Elektryczne wspomaganie kierownicy
Specyfikacja końcowa:
– silnik 2.0 16V Turbo Z20LEH pochodzący z Opla Astry H OPC (seryjnie 240KM)
– skrzynia biegów 6-bieg – pochodząca z Opla Astry H OPC
– modyfikacje silnika: większa przepustnica, większy intercooler (po wystrojeniu dało 278KM)
– customowe mocowania poduszek silnika
– mechanizm zmiany biegów z wersji 6-bieg
– customowy układ chłodzenia z aluminiową chłodnicą robioną na zamówienie
– układ dolotowy z filtrem K&N – TRS Racing
– intercooler Fmic
– orurowanie intercoolera nierdzewka – TRS Racing
– pompa paliwa WALBRO 255
– układ wydechowy – MG Motorsport
– hamulce: przód – tarcze wentylowane, nacinane TRW 280mm + klocki Ferodo, tył – tarcze nacinane TRW 240mm + klocki Ferodo
– zaciski hamulcowe po regeneracji
– nowe łożyska kół
– zawieszenie: przód – Bilstein B6 + sprężyny EIBACH -30
– wydajniejsza pompa hamulcowa
– nowy rozrząd, oleje, płyny itp.
– poliuretanowe tuleje zawieszenia – POWERFLEX
– customowe półosie robione na zamówienie
– customowy zespół wskaźników – TRS Racing
– flockowana deska rozdzielcza
– silnik wystrojony na komputerze typu stand alone – Ecumaster EMU
– dodatkowe wskaźniki temperatury cieczy i poziomu paliwa – TRS Racing