
Auto bazowe:
– Opel Corsa C 1.0 12V 2004r
– Elektryczne wspomaganie kierownicy
Specyfikacja końcowa:
– silnik 2.0 16V Turbo Z20LEH pochodzący z Opla Astry H OPC (seryjnie 240KM)
– skrzynia biegów 6-bieg – pochodząca z Opla Astry H OPC
– modyfikacje silnika: większa przepustnica, większy intercooler (po wystrojeniu dało 278KM)
– customowe mocowania poduszek silnika
– mechanizm zmiany biegów z wersji 6-bieg
– customowy układ chłodzenia z aluminiową chłodnicą robioną na zamówienie
– układ dolotowy z filtrem K&N – TRS Racing
– intercooler Fmic
– orurowanie intercoolera nierdzewka – TRS Racing
– pompa paliwa WALBRO 255
– układ wydechowy – MG Motorsport
– hamulce: przód – tarcze wentylowane, nacinane TRW 280mm + klocki Ferodo, tył – tarcze nacinane TRW 240mm + klocki Ferodo
– zaciski hamulcowe po regeneracji
– nowe łożyska kół
– zawieszenie: przód – Bilstein B6 + sprężyny EIBACH -30
– wydajniejsza pompa hamulcowa
– nowy rozrząd, oleje, płyny itp.
– poliuretanowe tuleje zawieszenia – POWERFLEX
– customowe półosie robione na zamówienie
– customowy zespół wskaźników – TRS Racing
– flockowana deska rozdzielcza
– silnik wystrojony na komputerze typu stand alone – Ecumaster EMU
– dodatkowe wskaźniki temperatury cieczy i poziomu paliwa – TRS Racing
- Corsa C 1.0
- Corsa C 1.0
- Corsa C 1.0
- Corsa C 1.0
- Silnik z wozu:)
- Silnik z wozu:)
- Nowe serce
- Nowe serce
- Nowe serce
- Nowe serce
- Nowe serce
- Nowe serce
- Pierwsze przymiarki
- Pierwsze przymiarki
- Pierwsze przymiarki
- No i wisi
- Bilstein B6
- Eibach Pro Kit
- Bilstein & Eibach
- Bilstein & Eibach
- Bilstein & Eibach
- Poliuretanowe tuleje zawieszenia z POWERFLEXa
- Poliuretanowe tuleje zawieszenia z POWERFLEXa
- Poliuretanowe tuleje zawieszenia z POWERFLEXa
- Poliuretanowe tuleje zawieszenia z POWERFLEXa
- Poliuretanowe tuleje zawieszenia z POWERFLEXa
- Nowe łożyska kół
- Zaciski tylne
- Zaciski po pełnej regeneracji
- Zaciski po pełnej regeneracji
- Przednie hamulce 280mm
- Nowe mocowania silnika trzeba zabezpieczyć przed korozją
- Nowe mocowania silnika trzeba zabezpieczyć przed korozją
- Nowe mocowania silnika trzeba zabezpieczyć przed korozją
- Nowe mocowania silnika trzeba zabezpieczyć przed korozją
- Dodatkowa rolka paska micro
- Nowa, robiona na zamówienie chłodnica wody
- Wydajny wentylator OE Opel
- Intercooler FMIC
- Chłodnica na miejscu
- Zabieramy się za „tworzenie” układu dolotowego
- Zabieramy się za „tworzenie” układu dolotowego
- Zabieramy się za „tworzenie” układu dolotowego
- Zabieramy się za „tworzenie” układu dolotowego
- Mechanizm zmiany biegów z wersji OPC
- Wydajna pompa paliwa
- Filtr powietrza z K&Na
- Kpl układ wydechowy z MG Motorsport
- Kpl układ wydechowy z MG Motorsport
- Za sterowanie silnika odpowiada Ecumaster EMU
- Dedykowane, robione na zamówienie półosie
- Elektryka silnika
- Elektryka silnika
- Przy okazji deska pojechała do flocku
- Deska po flockowaniu
- Deska po flockowaniu
- Buduję dedykowany zestaw wskaźników
- Buduję dedykowany zestaw wskaźników
- Buduję dedykowany zestaw wskaźników
- Buduję dedykowany zestaw wskaźników
- Elektryka wskaźników
- No i gotowe
- No i gotowe
- No i gotowe
- Dodatkowe wskaźniki by TRS Racing
- No i gotowe