//

15 Kwi 2015

Fiat Seicento 1.2 16V, który został zbudowany w naszej firmie jakieś 4 lata temu, wrócił na duży przegląd (rozrząd, oleje, hamulce i montaż skrzyni 6-bieg). Plany się jednak nieco zmieniły. Zamontowaliśmy silnik 1.4 T-Jet z większą turbiną – TD04-16T. Przy okazji gruntownie przejrzeliśmy auto i naprawiliśmy / usprawniliśmy wszystkie uszkodzenia i awarie.

BAZA:
• Fiat Seicento 1.2 16V
• Skrzynia 5-bieg
PO MODYFIKACJACH:
• Dwie mapy: słabsza na ulicę – 198KM, 198Nm; druga – mocniejsza 262KM, 277Nm
• Turbo TD04-16T
• Downpipe by TRS Racing
• Customowy intercooler by TRS Racing
• Układ dolotowy by TRS Racing
• Montaż elektrycznego wspomagania kierownicy
• Duża przepustnica
• Wtryskiwacze 520cm3
• Sterownik Ecumaster EMU
• Układ chłodzenia by TRS Racing
• Aluminiowa chłodnica wody wykonana na zamówienie
• Chłodnica oleju oraz termostat MOCAL
• Chłodnica wody, oleju i intercooler pomalowane proszkowo na czarny mat
• Oil catch tank oraz blow off PROPERFEKT
• Shiftlight zamontowany w liczniku
• Customowy układ wydechowy by TRS Racing
• Tarcza sprzęgła ze spiekiem, wzmocniony docisk
• Dodatkowe wskaźniki – Boost, temperatura wody i temperatura oleju
• Płynna regulacja kontroli trakcji
• Hamulce przód 257mm (wentylowane nacinane tarcze TRW + klocki TRW)
• Koła 195/45 YOKOHAMA, Felgi 14/7”
• Kpl tulei poliuretanowych w zawieszeniu oraz poduszkach silnika
PRZY OKAZJI:
• Wymiana szyby w drzwiach (stara była porysowana)
• Wymiana uszkodzonego alarmu i sterownika centralnego zamka
• Pranie kpl tapicerki wnętrza
• Wymiana wszystkich przewodów hamulcowych
• Montaż brakujących atrap w zderzaku
• Montaż halogenów
• Naprawa wkładek wszystkich zamków
• Wymiana kpl tylnych hamulców