14 Lut 2021

Alfa gościła u nas jakiś czas temu. Wtedy między innymi zmieniliśmy turbo na TD04-13T. Wynik modyfikacji to 268KM i 328Nm.
Tym razem modyfikujemy na moc 300+
- Na początek dotarło turbo;)
- Na Alfę czeka też komplet odświeżonych hamulców z wersji TBi
- Na Alfę czeka też komplet odświeżonych hamulców z wersji TBi
- Głowica w pełni zregenerowana i zmodyfikowana w Dziak Motorsport
- Głowica w pełni zregenerowana i zmodyfikowana w Dziak Motorsport
- Głowica w pełni zregenerowana i zmodyfikowana w Dziak Motorsport
- Głowica w pełni zregenerowana i zmodyfikowana w Dziak Motorsport
- Jest i ‚ONA’. Zaczynamy pracę. Jest co robić
- Jest i ‚ONA’. Zaczynamy pracę. Jest co robić
- Rozbieramy
- Motor out…
- …i na drobne
- …i na drobne
- Składamy silnik
- Składamy silnik
- Składamy silnik
- Prawie gotowy
- Kolejna przesyłka – UKP PRO wraz z czujnikami
- LPG usunięte, komora wymyta. Silnik już wisi
- Przednie hamulce 330mm zamontowane
- Nowa custom’owa rurka układu chłodzenia.
- Sprawdzone, można montować na wóz
- No i turbo na miejscu. Teraz podpinamy osprzęt
- No i turbo na miejscu. Teraz podpinamy osprzęt
- No i turbo na miejscu. Teraz podpinamy osprzęt
- Hamulce odpowietrzone
- Hamulce odpowietrzone
- Przy okazji poprawiliśmy układ wydechowy.
- Przy okazji poprawiliśmy układ wydechowy.
- Nowy, większy intercooler oraz chłodnica oleju są już na miejscu
- Dolot gotowy
- Przód poskładany
- Wiązka do UKP w trakcie przygotowania
- detale…
- …detale…
- …detale…
- Dolot i TIP gotowe
- Z grubsza poskładane, silnik odpalony
- Podpinania UKP PRO ciąg dalszy
- Podpinania UKP PRO ciąg dalszy
- UKP zamontowane
- Czasem nie wszystko idzie zgodnie z planem. Awaria modułu multiair:/ Na szczęście już naprawione i można dokończyć strojenie
- Czasem nie wszystko idzie zgodnie z planem. Awaria modułu multiair:/ Na szczęście już naprawione i można dokończyć strojenie
- GOTOWE!
- Stage 3- zostało osiągnięte. „-” dlatego, że na chwilę obecną udało się osiągnąć „tylko” 301KM i 354Nm. Warunki drogowe nie sprzyjają strojeniu. Wiosną powrócimy do tematu z nowym zaworem DV i paroma innymi pomysłami. To nie jest ostatnie słowo ani też kres możliwości sprzętowych.
- Stage 3- zostało osiągnięte. „-” dlatego, że na chwilę obecną udało się osiągnąć „tylko” 301KM i 354Nm. Warunki drogowe nie sprzyjają strojeniu. Wiosną powrócimy do tematu z nowym zaworem DV i paroma innymi pomysłami. To nie jest ostatnie słowo ani też kres możliwości sprzętowych.