14 Cze 2014

Auto baza:
– Honda S2000 2000r F20C – seria
Specyfikacja końcowa:
• Turbina Garrett GTX30
• układ dolotowy by TRS Racing
• elektronika Ecumaster EMU
• Kolektor wydechowy modyfikowany na potrzeby projektu
• zewnętrzny weastgate
• Blow-off Properfekt
• Downpipe by TRS Racing
• Relokacja filtra oleju
• Chłodnica oleju
- Honda S2000
- Honda S2000
- Turbo Garrett
- Dotarł kolektor wydechowy z USA
- Dotarł kolektor wydechowy z USA
- Sterownik już jest. Czekamy na resztę brakujących części
- Przymiarki intercoolera
- Przymiarki intercoolera
- Przymiarki kolektora, trzeba będzie go nieco przerobić
- Przymiarki kolektora, trzeba będzie go nieco przerobić
- Przymiarki kolektora, trzeba będzie go nieco przerobić. Potrzebny też będzie relokator filtra oleju
- Przerabiamy kolektor
- Przerabiamy kolektor
- Musiałem otworzyć kolektor żeby obrobić otwory – niedociągnięcia i niedoróbki producenta.
- Musiałem otworzyć kolektor żeby obrobić otwory – niedociągnięcia i niedoróbki producenta.
- Po lewej dwa obrobione kanały.
- Po obróbce kanałów w kolektorze i zespawaniu w całość
- Po obróbce kanałów w kolektorze i zespawaniu w całość
- Nowy element
- Nowy element
- Konstruujemy dolot
- Gwóźdź programu:)
- Blow off PROPERFEKT
- Dolot gotowy
- Turbina już zamontowana. Teraz osprzęt
- Turbina już zamontowana. Teraz osprzęt
- Dolot gotowy
- Dolot i rozpórka po lakierowaniu.
- Stelaż intercoolera i chłodnicy oleju też już pomalowane.
- Wreszcie dotarła flansz downpipe. Można zacząć podłączanie układu wydechowego
- Budujemy downpipe…
- Downpipe prawie gotowy
- Budujemy downpipe
- Budujemy downpipe
- Budujemy downpipe
- Gotowy downpipe
- Gotowy downpipe
- Downpipe zawinięty bandażem
- Downpipe zawinięty bandażem
- Kolektor i downpipe zawinięty bandażem
- Turbina już na miejscu. Węże smarowania i chłodzenia podpięte.
- Turbina już na miejscu. Węże smarowania i chłodzenia podpięte.
- Intercooler i chłodnica oleju na miejscu
- Filtr oleju w nowym miejscu
- Wsporniczek turbiny
- Dotarła wydajniejsza pompa paliwa. Jest już zamontowana
- Wskaźniki zamontowane
- No i gotowe.
- No i gotowe. Auto aktualnie jest już u właściciela. Wróci na wymianę sprzęgła i modyfikację wydechu. Wtedy sprawdzimy czy wszystko ok i pojedziemy na hamownię.
- Honda wróciła na wymianę sprzęgła – 6-cio łopatkowy spiek Cluth Masters
- Honda wróciła na wymianę sprzęgła – 6-cio łopatkowy spiek Cluth Masters
- Honda wróciła na wymianę sprzęgła – Stary docisk miał już dość
- Honda wróciła na wymianę sprzęgła – Stary docisk miał już dość