04 Sie 2020

Fiat Punto 1.85 16VT – Dokończenie projektu
Przebudowa:
– układu hamulcowego,
– układu wydechowego,
– układu chłodzenia,
– układu dolotowego,
– układu paliwowego,
– systemu nitro,
– układu elektrycznego,
– dopasowanie nowego przedniego zderzaka,
– modyfikacja pokryw wałków rozrządu.
- Coś tam zaczyna się już dziać
- Układ hamulcowy gotowy
- Układ hamulcowy gotowy
- Układ hamulcowy gotowy
- Punto znów na podnośniku. Tym razem wydech
- Wydech gotowy
- Wydech gotowy
- Wydech gotowy
- Kolejny etap – układ chłodzenia
- Kolejny etap – układ chłodzenia
- Teraz układ dolotowy. Otwory w pasie czołowym dla lepszej wentylacji intercoolera.
- Doloty gotowe
- Kolektor gotowy
- Kolektor ssący na miejscu
- Jeszcze blow-off i dolot gotowy
- Trochę porządków w wężach
- Nowy zderzak spasowany. Jedziemy dalej
- Nowy zderzak spasowany. Jedziemy dalej
- Nowy zderzak spasowany. Jedziemy dalej
- Czas zrobić nieco porządku w elektryce
- Czas zrobić nieco porządku w elektryce
- Jedna głowiczka oczyszczona z lakieru, czas na drugą
- Głowiczka zmodyfikowana. Nowy kolektor ssący zasłonił wlew oleju, trzeba było zorganizować go w innym miejscu
- tym razem na tapecie układ paliwowy
- Kończymy prace nad systemem nitro, jeszcze elektryka i kilka drobnych modyfikacji.
- Głowiczki gotowe. Mocowanie cewek również
- Głowiczki gotowe. Mocowanie cewek również
- Głowiczki gotowe. Mocowanie cewek również
- Wiązka zaczyna jakoś wyglądać
- W końcu samochód jest przygotowany do strojenia