09 Paź 2015

BAZA:
• Fiat Punto 1.1 bez silnika
PO MODYFIKACJACH:
• Silnik 1.4 8V Turbo (Punto GT)
• Turbo – replika GT28RS
• Downpipe by TRS Racing
• Układ dolotowy by TRS Racing
• Układ chłodzenia by TRS Racing
• Chłodnica oleju oraz termostat MOCAL
• Customowy układ wydechowy by TRS Racing
• Hamulce przód 304mm (zaciski 4-ro tłoczkowe)
• Hamulce tył 251mm
• Licznik z wersji Punto GT
- Punto 1.1 SPI po swapie na 1.4 Turbo
- Trzeba stworzyć adaptery pod tarcze 304mm
- Pod maską jest co robić
- Mechanizm miany biegów wbił się w duże turbo:)
- Turbo – replika GT2860R
- Prototyp adaptera pod zaciski Brembo Alfy Romeo 166 (pod tarcze 304mm). Są one dostępne już w naszej ofercie.
- Dziś dotarło tylne zawieszenie z wersji 1.4 GT. Trzeba wypiaskować i pomalować proszkowo
- Mamy też brakujący mechanizm zmiany biegów
- Oryginalny licznik z wersji GT
- Pompa hamulcowa z serwem z wersji GT
- Przy okazji odświeżyliśmy zwrotnicę. Na koniec pozostanie zczyścić nalot z piasty.
- Rozpoczęliśmy rozbiórkę. Trzeba wyjąć silnik żeby zrobić porządek z mechanizmem zmiany biegów i doprowadzić komorę do ładu
- Silnik wyciągnięty. Można wyspawać downpipe, podłączyć smarowanie i chłodzenie turbo. Przy okazji wymyliśmy komorę silnika, wymieniliśmy mechanizm zmiany biegów
- Silnik wyciągnięty. Można wyspawać downpipe, podłączyć smarowanie i chłodzenie turbo. Przy okazji wymyliśmy komorę silnika, wymieniliśmy mechanizm zmiany biegów
- Silnik wyciągnięty. Można wyspawać downpipe, podłączyć smarowanie i chłodzenie turbo. Przy okazji wymyliśmy komorę silnika, wymieniliśmy mechanizm zmiany biegów
- Nowy – używany zderzak z wersji z halogenami.
- Adaptery zacisków Brembo są już zamontowane
- Adaptery zacisków Brembo są już zamontowane
- Pompa i serwo zostało wymienione na odpowiedniki z wersji 1.4 GT. Oryginalnych przewodów hamulcowych nie udało się odkręcić (bez uszczerbku) więc trzeba było je wymienić.
- Pompa i serwo zostało wymienione na odpowiedniki z wersji 1.4 GT. Oryginalnych przewodów hamulcowych nie udało się odkręcić (bez uszczerbku) więc trzeba było je wymienić.
- Przedni hamulcec gotowy.
- Czas na downpipe. Rozpoczynamy konstrukcję
- Czas na downpipe. Rozpoczynamy konstrukcję
- Króciec zapchany przez rdzę:/
- Króciec w głowicy – zarośnięty kamieniem (lub czymś podobnym)
- Tylna belka i wahacze wypiaskowane i pomalowane proszkowo w SAW-CARS
- Tylny drążek stabilizatora i osłony tarcz wypiaskowane i pomalowane w SAW-CARS
- Chłodzenie i smarowanie turbiny podłączone
- Chłodzenie i smarowanie turbiny podłączone
- Downpipe wyszlifowany
- Tylne wahacze zregenerowane
- Tylne wahacze zregenerowane
- Silnik na miejscu
- Grubsza chłodnica zamontowana
- Grubsza chłodnica zamontowana
- Montujemy na nowo cooler.
- Pierwsza część dolotu jest już prawie gotowa
- Pierwsza część dolotu gotowa do montażu
- Pierwsza część dolotu gotowa do montażu
- Pierwsza część dolotu gotowa do montażu
- Druga część dolotu prawie gotowa
- Dolot gotowy.
- Dolot gotowy.
- Dolot gotowy.
- Dolot gotowy.
- Dolot gotowy.
- Dolot gotowy.
- Zaciski pod tylne tarcze 251mm zakupione. Po zaprojektowaniu adaptera trzeba je rozebrać pomalować i zregenerować
- Dolot gotowy.
- Dolot gotowy.
- Dolot gotowy.
- Downpipe wyspawany
- Downpipe wyspawany
- Jeszcze tylko bandaż termoizolacyjny i można montować
- Jeszcze tylko bandaż termoizolacyjny i można montować
- Nowa chłodnica oleju jest już na miejscu. Jutro podłączamy
- Zderzak przedni. Na dole wersja poprawiona i lepiej spasowana.
- Zregenerowane tylne zawieszenie zostało już zamontowane.
- Zregenerowane tylne zawieszenie zostało już zamontowane.
- Oil Catch Tank od PROPERFEKT
- Przymiarki zderzaka. Jeszcze mała korekta i będzie ok
- Chłodnica oleju podłączona
- Oil Catch na miejscu
- Z grubsza pod maską ogarnięte. Działamy dalej
- Z grubsza pod maską ogarnięte. Działamy dalej
- Tylne zaciski pod tarcze 251mm wypiaskowane i pomalowane.
- Ostatnia część dolotu gotowa (do filtra powietrza)
- Przystosowaliśmy przepustnicę z FC 20VT do silnika krokowego Punto GT.
- Z grubsza pod maską mamy poskładane. Teraz czas na wydech i tylne hamulce
- Z grubsza pod maską mamy poskładane. Teraz czas na wydech i tylne hamulce
- Przyszedł czas na wydech.
- Przyszedł czas na wydech.
- Tylne hamulce gotowe. 251mm
- Tylne hamulce gotowe. 251mm
- Tylne hamulce gotowe. 251mm
- Układ wydechowy gotowy
- Przyszedł czas na elektrykę
- Wiązka łapie „bryłę”
- GOTOWE
- GOTOWE