//

15 Lut 2015

Trafił do nas kolejny t-jet. Tym razem mamy sporo pracy. Trzeba poskładać osprzęt i uruchomić silnik, zamontować wspomaganie kierownicy, wspawać wzmocnienie czołowe itd…

BAZA:
• Fiat Cinquecento 1.4 T-JET (bazowo 120KM)
• Zamontowany silnik i skrzynia biegów 6-bieg
• Gotowy kolektor wydechowy
PO MODYFIKACJACH:
• Dwie mapy: słabsza na ulicę – 214KM, 243Nm; druga – mocniejsza 285KM, 314Nm
• Turbo Garrett GT28
• Montaż i modyfikacja wzmocnienia czołowego
• Downpipe by TRS Racing
• Customowy intercooler by TRS Racing
• Układ dolotowy by TRS Racing
• Montaż elektrycznego wspomagania kierownicy z Fiata Seicento
• Montaż całej instalacji elektrycznej w samochodzie
• Duża przepustnica
• Wtryskiwacze 520cm3
• Sterownik Ecumaster EMU
• Układ chłodzenia by TRS Racing
• Aluminiowa chłodnica wody wykonana na zamówienie
• Chłodnica oleju oraz termostat MOCAL
• Chłodnica wody, oleju i intercooler pomalowane proszkowo na czarny mat
• Oil catch tank PROPERFEKT
• Shiftlight zamontowany w liczniku
• Aluminiowe elementy dolotu oraz rozpórka pomalowane proszkowo
• Układ wydechowy z nierdzewki by MG Motorsport
• Tarcza sprzęgła ze spiekiem
• Dodatkowe wskaźniki – Boost i Temperatura oleju
• Płynna regulacja kontroli trakcji
• Montaż kpl wnętrza
• Flokowana zmodyfikowana pod wspomaganie deska rozdzielcza
• Zbiorniczek spryskiwaczy przeniesiony do bagażnika
• Akumulator przeniesiony do bagażnika
• Nowy zbiornik paliwa
• Wydajniejszy kolektor ssący