Uszkodzony silnik. Wymiana dołu na K24, szpera, wydajniejsze hamulce itp
K24 już czeka.
K24 już czeka.
Silnik wyciągnięty
Silnik wyciągnięty
Silnik rozebrany
Silnik rozebrany
Jest i winowajca
Przy okazji zawieszenie przednie jedzie do piaskowania i malowania. Zamontujemy też poliuretany
Zawieszenie jest już po piaskowaniu i malowaniu proszkowym w Saw-Cars. Czekamy na tuleje poliuretanowe
Zawieszenie jest już po piaskowaniu i malowaniu proszkowym w Saw-Cars. Czekamy na tuleje poliuretanowe
Dotarła już szpera
Dotarła już szpera
Tarcze i klocki też już czekają
Dotarły poliuretany
Skrzynia umyta, można rozbierać
Głowica jest już po remoncie, czekamy na resztę części
Głowica jest już po remoncie, czekamy na resztę części
Szpera zamontowana
Szpera zamontowana
Parę części z oryginału
Dotarło też sprzęgło ACT
Oryginalne pierścienie
Civic dostał nowe – europejskie reflektory
Uszczelka jest, brakuje jeszcze tylko panewek
Silnik powoli nabiera kształtów
Silnik powoli nabiera kształtów
Silnik powoli nabiera kształtów
Silnik powoli nabiera kształtów
Silnik powoli nabiera kształtów
Silnik powoli nabiera kształtów
Silnik powoli nabiera kształtów
Tein jest już po regeneracji. Po weekendzie montujemy
Komora przygotowa do montażu silnika
Zespół napędowy przygotowany
Zespół napędowy przygotowany
Powoli kończymy pracę, czas na strojenie
Zaciski po piaskowaniu, malowaniu i pełnej regeneracji. Przy okazji nowe tarcze i klocki
Zaciski po piaskowaniu, malowaniu i pełnej regeneracji. Przy okazji nowe tarcze i klocki
Silnik wystrojony
Silnik wystrojony. Doładoanie niewielkie bo ok 0.2 Bar ale wynik i tak niezły. 303KM 283Nm. Na wiosnę zamontujemy mniejsze koło kompresora i zrobimy upgrade mapy.
O nas
Działalność TRS Racing zaczęła się w 1999r kiedy powstał pierwszy Fiat Seicento z silnikiem 1.2 16V i sześciobiegową skrzynią (pierwszy w Polsce). Kilka miesięcy później zbudowaliśmy pierwszego Fiata 126p z silnikiem 1108 cm3 o mocy 54KM zasilanego wtryskiem (pierwszy w Polsce). Przez 4 pełne sezony byliśmy głównymi konstruktorami i teamem obsługującym samochody na wszelkiego rodzaju sprintach, kjsach, track dayach itp. Pozwoliło nam to nabrać doświadczenia oraz wyeliminować słabe punkty naszych projektów. Zbudowane przez nas samochody bez problemu sprawdziły się w sporcie a co za tym idzie nie sprawiają kłopotu również w cywilnym użytkowaniu.
Obecnie zajmujemy się obsługą, serwisem oraz modyfikacjami samochodów włoskich jak: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia