06 Wrz 2016

Uszkodzony silnik. Wymiana dołu na K24, szpera, wydajniejsze hamulce itp
- K24 już czeka.
- K24 już czeka.
- Silnik wyciągnięty
- Silnik wyciągnięty
- Silnik rozebrany
- Silnik rozebrany
- Jest i winowajca
- Przy okazji zawieszenie przednie jedzie do piaskowania i malowania. Zamontujemy też poliuretany
- Zawieszenie jest już po piaskowaniu i malowaniu proszkowym w Saw-Cars. Czekamy na tuleje poliuretanowe
- Zawieszenie jest już po piaskowaniu i malowaniu proszkowym w Saw-Cars. Czekamy na tuleje poliuretanowe
- Dotarła już szpera
- Dotarła już szpera
- Tarcze i klocki też już czekają
- Dotarły poliuretany
- Skrzynia umyta, można rozbierać
- Głowica jest już po remoncie, czekamy na resztę części
- Głowica jest już po remoncie, czekamy na resztę części
- Szpera zamontowana
- Szpera zamontowana
- Parę części z oryginału
- Dotarło też sprzęgło ACT
- Oryginalne pierścienie
- Civic dostał nowe – europejskie reflektory
- Uszczelka jest, brakuje jeszcze tylko panewek
- Silnik powoli nabiera kształtów
- Silnik powoli nabiera kształtów
- Silnik powoli nabiera kształtów
- Silnik powoli nabiera kształtów
- Silnik powoli nabiera kształtów
- Silnik powoli nabiera kształtów
- Silnik powoli nabiera kształtów
- Tein jest już po regeneracji. Po weekendzie montujemy
- Komora przygotowa do montażu silnika
- Zespół napędowy przygotowany
- Zespół napędowy przygotowany
- Powoli kończymy pracę, czas na strojenie
- Zaciski po piaskowaniu, malowaniu i pełnej regeneracji. Przy okazji nowe tarcze i klocki
- Zaciski po piaskowaniu, malowaniu i pełnej regeneracji. Przy okazji nowe tarcze i klocki
- Silnik wystrojony
- Silnik wystrojony. Doładoanie niewielkie bo ok 0.2 Bar ale wynik i tak niezły. 303KM 283Nm. Na wiosnę zamontujemy mniejsze koło kompresora i zrobimy upgrade mapy.