20 Kwi 2017

Audi A3 1.8T Quattro – Montaż Intercoolera FMIC, wymiana turbo, uszczelki pod głowicą, DP + układ wydechowy
- Zabieramy się do pracy
- Zabieramy się do pracy
- Jedna część gotowa
A3 powróciło na kolejne modyfikacje. Tym razem wymienimy turbo na hybrydę, uszczelkę pod głowicą, wtryskiwacze, pompę paliwa i wydech.
- Zaczynamy
- Zaczynamy
- Turbo jedzie na modyfikacje
- Głowica zdjęta, już się remontuje
- Głowica po remoncie, czeka na montaż
- Góra poskładana. Czekamy na turbo
- Turbo wróciło po przeróbce. Zabieramy się za montaż
- Turbo wróciło po przeróbce. Zabieramy się za montaż
- DP gotowa
- Zmodyfikowany wydech z S3 już czeka
- Zmodyfikowany wydech z S3 już czeka
- Połączenie DP z resztą wydechu
- Połączenie DP z resztą wydechu
- Połączenie DP z resztą wydechu
- Wydech na miejscu
- Wydech na miejscu
- Gotowe
- W przygotowaniu zestaw big brake. Póki co mamy zaciski wypiaskowane i pomalowane w Saw-Cars, teraz regeneracja
- W przygotowaniu zestaw big brake. Póki co mamy zaciski wypiaskowane i pomalowane w Saw-Cars, teraz regeneracja
- Dotarły w końcu adaptery hamulców. Wkrótce składamy
Kolejny raz gościliśmy Audi. Tym razem zajmujemy się hamulcami
- Przednie hamulce są już zamontowane.
- Przednie hamulce są już zamontowane.
- Tylne zaciski jadą do piaskowania / malowania.
- Przód gotowy
- Tył gotowy