14 Lut 2021

AUDI S4 B7 4.2 V8 BBK – Remont silnika
– wymiana wałków
– serwis sprzęgła
– montaż kompresora Magnuson
– kpl układ wydechowy na tłumikach MG Motorsport
– swap hamulców z modelu RS4
- Pierwsze części już schodzą
- Blok i głowice obrobione w DZIAK Motorsport, Dodatkowo – montaż kompresora Magnuson i budowa kpl układu wydechowego.
- Docierają kolejne części. Tłumiki z MGmotorsport
- Pacjent już dotarł. Pomiar na hamowni ujawnił brak kilkudziesięciu KM
- Wyciągamy silnik
- Wyciągamy silnik
- Wyciągamy silnik
- Rozbieramy silnik
- Rozbieramy silnik
- Rozbieramy silnik
- Silnik spakowany. Jedzie do DZIAK Motorsport na tulejowanie bloku oraz obróbke głowic.
- Przy okazji kółko zostało wypiaskowane i zabezpieczone antykorozyjnie.
- Hamulce z RSa. Jadą do regeneracji
- W końcu po „zaledwie” 4 miesiącach wróciły do nas obrobione wałki.
- W końcu po „zaledwie” 4 miesiącach wróciły do nas obrobione wałki.
- Blok w końcu zatulejowany, głowice obrobione. Wkrótce zaczniemy składać wszystko do kupy!
- Blok w końcu zatulejowany, głowice obrobione. Wkrótce zaczniemy składać wszystko do kupy!
- Blok w końcu zatulejowany, głowice obrobione. Wkrótce zaczniemy składać wszystko do kupy!
- Blok w końcu zatulejowany, głowice obrobione. Wkrótce zaczniemy składać wszystko do kupy!
- Blok w końcu zatulejowany, głowice obrobione. Wkrótce zaczniemy składać wszystko do kupy!
- Rozpoczynamy składanie silnika
- Rozpoczynamy składanie silnika
- Rozpoczynamy składanie silnika
- Rozpoczynamy składanie silnika
- Rozpoczynamy składanie silnika
- Rozpoczynamy składanie silnika
- Rozpoczynamy składanie silnika
- Rozpoczynamy składanie silnika
- Tłoki na miejscu
- Tłoki na miejscu
- Tłoki na miejscu
- Tłoki na miejscu
- Nabiera kształtu
- Nabiera kształtu
- Nabiera kształtu
- Nabiera kształtu
- Składania ciąg dalszy
- Składania ciąg dalszy
- Składania ciąg dalszy
- Dwutarczowe sprzęgło czeka już na montaż
- Przy okazji wpadają kolektory wydechowe
- Przy okazji wpadają kolektory wydechowe
- Kolektory zawinięte.
- Taka wisienka na torcie
- Taka wisienka na torcie
- Taka wisienka na torcie
- Taka wisienka na torcie
- W końcu po 5-ciu miesiącach oczekiwania mamy zaciski po regeneracji
- Silnik w końcu w aucie. Zaczynamy podłączanie
- Silnik w końcu w aucie. Zaczynamy podłączanie
- Silnik odpalony
- Silnik odpalony
- Zestaw kompresora do 4.2 przewiduje montaż chłodnicy płynu wspomagania na tzw trytytki bezpośrednio do chłodnicy klimy:) My Zrobiliśmy mały upgrade. Chłodniczka wspomagania dostała stelaż z nierdzewki
- Zestaw kompresora do 4.2 przewiduje montaż chłodnicy płynu wspomagania na tzw trytytki bezpośrednio do chłodnicy klimy:) My Zrobiliśmy mały upgrade. Chłodniczka wspomagania dostała stelaż z nierdzewki
- Hamulce z RS4 zamontowane
Link do filmu ze składania silnika znajduje się tutaj: https://youtu.be/iH1-na5eg_g
Po montażu silnika zabraliśmy się za układ wydechowy
- Lecimy z wydechem
- Lecimy z wydechem
- Lecimy z wydechem
- Lecimy z wydechem
- Lecimy z wydechem
- Lecimy z wydechem
- Lecimy z wydechem
- Lecimy z wydechem
- Wszystkie chłodnice na miejscu. Zaczynamy podłączanie
- Wszystkie chłodnice na miejscu. Zaczynamy podłączanie
- Wszystkie chłodnice na miejscu. Zaczynamy podłączanie.
- Audi poskładane, można docierać silnik
- Dodatkowo wspawaliśmy dwa katalizatory Magnaflow
- Po jakimś czasie wjechały środkowe tłumiki dla poprawy komfortu jazdy