Abarth 500 – Duży serwis, GT14, cooler i kilka innych prac
Z małym opóźnieniem zabieramy się do pracy
Chłodnica klimy 🙁
Chłodnica wody 🙁
Rozrząd wymieniony, wtryski i świece również. GT14 już na miejscu
Przód rozebrany. Działamy dalej
Nowa poduszka oraz nowa/używana pokrywa paska rozrządu
Downpipe gotowa
Chłodzenie poskładane, teraz sprzęgło i cooler
Przy okazji montujemy przewody w stalowym oplocie. Przewody HEL prosto od FMIC.PL
Przy okazji nakładki na pedały z logiem ABARTH
Nowe sprzęgło z dwumasą już na miejscu
Przy okazji nowe wahacze, łączniki i przewody w oplocie
Wieszamy cooler
Mechanika skończona. Teraz nabicie / uruchomienie klimy i geometria kół. Potem już tylko strojenie
Mamy wynik 197KM i 365Nm
O nas
Działalność TRS Racing zaczęła się w 1999r kiedy powstał pierwszy Fiat Seicento z silnikiem 1.2 16V i sześciobiegową skrzynią (pierwszy w Polsce). Kilka miesięcy później zbudowaliśmy pierwszego Fiata 126p z silnikiem 1108 cm3 o mocy 54KM zasilanego wtryskiem (pierwszy w Polsce). Przez 4 pełne sezony byliśmy głównymi konstruktorami i teamem obsługującym samochody na wszelkiego rodzaju sprintach, kjsach, track dayach itp. Pozwoliło nam to nabrać doświadczenia oraz wyeliminować słabe punkty naszych projektów. Zbudowane przez nas samochody bez problemu sprawdziły się w sporcie a co za tym idzie nie sprawiają kłopotu również w cywilnym użytkowaniu.
Obecnie zajmujemy się obsługą, serwisem oraz modyfikacjami samochodów włoskich jak: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia