20 Kwi 2014

Auto baza:
– Fiat Seicento 899 lub 1108
Specyfikacja końcowa:
– silnik 1.4 16V 103KM
– skrzynia 5 lub 6 bieg
– nowe sprzęgło, rozrząd, świece, przewody, uszczelniacze, pompa wody, filtry, oleje
– poliuretanowe tuleje zawieszenia
– poliuretanowe poduszki silnika
– amortyzatory Bilstein, sprężyny Eibach -30
– dodatkowe wskaźniki itp
– customowy kolektor wydechowy 4-1
– układ wydechowy o większej średnicy
– silnik wystrojony na Ecumaster DET-3
– większa przepustnica
– płyta pod silnik
– rozpórka dolna zawieszenia
– chłodnica oleju
– regulowany korektor siły hamowania
Zbudowanych ponad 150 sztuk
- Fiat Seicento 1.1
- Silnik 1.4 16V w trakcie przygotowania do montażu
- Silnik 1.4 16V w trakcie przygotowania do montażu
- Silnik 1.4 16V w trakcie przygotowania do montażu
- Silnik 1.4 16V w trakcie przygotowania do montażu
- Silnik 1.4 16V w trakcie przygotowania do montażu
- Silnik 1.4 16V w trakcie przygotowania do montażu
- Elektronika
- Silnik w trakcie montażu
- Silnik w trakcie montażu
- Silnik w trakcie montażu
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Gotowe
- Dodatkowe wskaźniki
- Bilstein B6, Eibach Pro Kit, wahacze OE, nowe elementy hamulców itp
- Bilstein B6, Eibach -30mm
- Wypiaskowana i pomalowana belka tylna
- Wahacze tylne po piaskowaniu i malowaniu
- Zaciski i drążek po piaskowaniu i regeneracji
- Brembo MAX, Ferodo…
- Korektor siły hamowania
- Odnowiona belka, Bilstein B6
- Płyta pod silnik
- Dolna rozpórka zawieszenia
- Chłodnica oleju
- Kolektor wydechowy 4-1 produkowany w naszej firmie
- Kolektor wydechowy 4-1 produkowany w naszej firmie
- Elektryczne wspomaganie kierownicy
- Krótka skrzynia 6-bieg (13/64)
- Koszyk mechanizmu zmiany biegów wymieniony, ręczny przedłużony
- Koszyk mechanizmu zmiany biegów wymieniony, ręczny przedłużony
- Swap hamulców 257mm na przednią oś
- Dodatkowy wskaźnik temperatury wody
- Swap hamulców tarczowych na tylną oś
- GOTOWE!
- Górna rozpórka kielichów
- Górna rozpórka kielichów
- Wersja z ABS oraz klimatyzacją
- 1.4 16V z ABS i klimą