08 Sie 2021

Dodatkowe prace:
– montaż szpery Quaife
– montaż wzmocnionej tarczy sprzęgła
– montaż chłodnicy oleju
– montaż tłumika z klapą MG Motorsport
– obniżenie foteli
- Pierwszy element już jest
- Jest i nasz bohater!
- Zabieramy się do pracy, na pierwszy ogień skrzynia – montaż szpery i tarczy sprzęgła z kevlarem
- Zabieramy się do pracy, na pierwszy ogień skrzynia – montaż szpery i tarczy sprzęgła z kevlarem
- Zabieramy się do pracy, na pierwszy ogień skrzynia – montaż szpery i tarczy sprzęgła z kevlarem
- Turbo, katalizator i wymiennik ciepła też już zdemontowany
- Chłodnica oleju zamontowana. Przód gotowy. Jeszcze DP i można palić.
- Auto gotowe do strojenia
- Auto gotowe do strojenia
- Fotele obniżone o ok 15mm
- Tłumik z klapą MG Motorsport na miejscu
- Tłumik z klapą MG Motorsport na miejscu
- Tłumik z klapą MG Motorsport na miejscu
- Kolejny raz gościmy tego Abartha. Tym razem montujemy przewody w stalowym oplocie i dodatkowy wskaźnik temperatury i ciśnienia oleju.
- Kolejny raz gościmy tego Abartha. Tym razem montujemy przewody w stalowym oplocie i dodatkowy wskaźnik temperatury i ciśnienia oleju.
- Dodatkowy wskaźnik w miejsce oryginalnego boost’u
- Dodatkowy wskaźnik w miejsce oryginalnego boost’u