Dodatkowo wałki 252 i skrzynia 6-bieg, poliuretanowe tuleje zawieszenia.
Dotarł silnik
Skrzynia 6-bieg z Punto MK1
W oczekiwaniu na wałki rozrządu przygotowaliśmy silnik
W oczekiwaniu na wałki rozrządu przygotowaliśmy silnik
Miska lubi przerdzewieć na wylot więc została przy okazji zabezpieczona
Głowica po pełnym przeglądzie. Na montaż czekają nowe pierścienie i świece zapłonowe
Tłoki wróciły z obróbki
Tłoki wróciły z obróbki
Tłoki wróciły z obróbki
Dotarły też wałki rozrządu
Kolektor 4-2-1
Kolektor 4-2-1
Kryzy do połączenia kolektora z resztą wydechu
Specjalnie na życzenie klienta głowiczka została pomalowana na żółto
Specjalnie na życzenie klienta głowiczka została pomalowana na żółto
Specjalnie na życzenie klienta głowiczka została pomalowana na żółto
Silnik 1.1 wyjęty
Silnik 1.1 wyjęty
Uzbrajamy silnik.
Komora już umyta, gotowa na montaż nowego silnika
Silnik na miejscu. Zaczynamy uzbrajanie
Silnik na miejscu. Zaczynamy uzbrajanie
Kolektor już zawinięty czeka na montaż
Kolektor na miejscu
Wydech gotowy
Wydech gotowy
Wydech gotowy
Elektryka w toku…
Elektryka w toku…
Autko przygotowane do strojenia
GOTOWE
GOTOWE
O nas
Działalność TRS Racing zaczęła się w 1999r kiedy powstał pierwszy Fiat Seicento z silnikiem 1.2 16V i sześciobiegową skrzynią (pierwszy w Polsce). Kilka miesięcy później zbudowaliśmy pierwszego Fiata 126p z silnikiem 1108 cm3 o mocy 54KM zasilanego wtryskiem (pierwszy w Polsce). Przez 4 pełne sezony byliśmy głównymi konstruktorami i teamem obsługującym samochody na wszelkiego rodzaju sprintach, kjsach, track dayach itp. Pozwoliło nam to nabrać doświadczenia oraz wyeliminować słabe punkty naszych projektów. Zbudowane przez nas samochody bez problemu sprawdziły się w sporcie a co za tym idzie nie sprawiają kłopotu również w cywilnym użytkowaniu.
Obecnie zajmujemy się obsługą, serwisem oraz modyfikacjami samochodów włoskich jak: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia