28 Sie 2014

Dodatkowo wałki 252 i skrzynia 6-bieg, poliuretanowe tuleje zawieszenia.
- Dotarł silnik
- Skrzynia 6-bieg z Punto MK1
- W oczekiwaniu na wałki rozrządu przygotowaliśmy silnik
- W oczekiwaniu na wałki rozrządu przygotowaliśmy silnik
- Miska lubi przerdzewieć na wylot więc została przy okazji zabezpieczona
- Głowica po pełnym przeglądzie. Na montaż czekają nowe pierścienie i świece zapłonowe
- Tłoki wróciły z obróbki
- Tłoki wróciły z obróbki
- Tłoki wróciły z obróbki
- Dotarły też wałki rozrządu
- Kolektor 4-2-1
- Kolektor 4-2-1
- Kryzy do połączenia kolektora z resztą wydechu
- Specjalnie na życzenie klienta głowiczka została pomalowana na żółto
- Specjalnie na życzenie klienta głowiczka została pomalowana na żółto
- Specjalnie na życzenie klienta głowiczka została pomalowana na żółto
- Silnik 1.1 wyjęty
- Silnik 1.1 wyjęty
- Uzbrajamy silnik.
- Komora już umyta, gotowa na montaż nowego silnika
- Silnik na miejscu. Zaczynamy uzbrajanie
- Silnik na miejscu. Zaczynamy uzbrajanie
- Kolektor już zawinięty czeka na montaż
- Kolektor na miejscu
- Wydech gotowy
- Wydech gotowy
- Wydech gotowy
- Elektryka w toku…
- Elektryka w toku…
- Autko przygotowane do strojenia
- GOTOWE
- GOTOWE