//

12 Kwi 2014

Auto bazowe:
– VW Golf Mk1 1.3 4-bieg
– Hamulce z tarczami litymi

Specyfikacja końcowa:
– silnik 1.8 20V Turbo 150KM – pochodzący z Audi A3
– skrzynia biegów 6-bieg – pochodząca z Seata Leona Cupry
– pomalowana komora silnika
– customowe mocowania silnika
– mechanizm zmiany biegów – pochodzący z Seata Leona Cupry
– customowy układ dolotowy
– intercooler – FMIC
– blow-off Properfect
– customowy układ wydechowy
– customowe mocowanie linek zmiany biegów
– półosie robione na zamówienie
– nowe łożyska kół
– hamulce przód – wentylowane tarcze Brembo MAX + klocki Ferodo
– hamulce tył – bębny Brembo MAX + szczęki Bosch
– zaciski hamulcowe po regeneracji
– nowa pompa hamulcowa + przewody hamulcowe
– nowe linki hamulca ręcznego
– nowy rozrząd, sprzęgło, koło zamachowe dwumasowe, oleje, płyny itp
– obrotomierz
– zmodyfikowany licznik – zmiana napędu prędkościomierza z mechanicznego na elektroniczny