
Auto bazowe:
– VW Golf Mk1 1.3 4-bieg
– Hamulce z tarczami litymi
Specyfikacja końcowa:
– silnik 1.8 20V Turbo 150KM – pochodzący z Audi A3
– skrzynia biegów 6-bieg – pochodząca z Seata Leona Cupry
– pomalowana komora silnika
– customowe mocowania silnika
– mechanizm zmiany biegów – pochodzący z Seata Leona Cupry
– customowy układ dolotowy
– intercooler – FMIC
– blow-off Properfect
– customowy układ wydechowy
– customowe mocowanie linek zmiany biegów
– półosie robione na zamówienie
– nowe łożyska kół
– hamulce przód – wentylowane tarcze Brembo MAX + klocki Ferodo
– hamulce tył – bębny Brembo MAX + szczęki Bosch
– zaciski hamulcowe po regeneracji
– nowa pompa hamulcowa + przewody hamulcowe
– nowe linki hamulca ręcznego
– nowy rozrząd, sprzęgło, koło zamachowe dwumasowe, oleje, płyny itp
– obrotomierz
– zmodyfikowany licznik – zmiana napędu prędkościomierza z mechanicznego na elektroniczny
- VW Golf 1.3
- VW Golf 1.3
- VW Golf 1.3
- VW Golf 1.3
- VW Golf 1.3
- Dawca, czyli Audi A3
- Silnik wyjęty
- Zamiast automatu z Audi, montujemy skrzynię 6-bieg z Seata
- Zamiast automatu z Audi, montujemy skrzynię 6-bieg z Seata
- Kilka części
- Intercooler
- Skrzynia po doprowadzeniu do ładu
- Zbiornik paliwa po zabezpieczeniu antykorozyjnym
- Przymiarki silnika
- Przymiarki silnika
- Półosie robione na zamówienie
- Chłodnica
- Po wspawaniu mocowań silnika przygotowaliśmy komorę do malowania
- No i już po lakierze
- No i po lakierze
- Dodatkowe wloty powietrza
- Regeneracja zwrotnic
- Mechanizm zmiany biegów na linki
- Silnik już wisi. Teraz podłączanie
- Silnik już wisi. Teraz podłączanie
- Konstruujemy układ dolotowy
- Konstruujemy układ dolotowy
- Konstruujemy układ dolotowy
- Konstruujemy układ dolotowy
- Zaciski po regeneracji
- Elektryka
- Układ wydechowy
- No i gotowe
- No i gotowe
- No i gotowe
- Wnętrze pozostało niezmienione pomimo zamontowania elektronicznego szybkościomierza
- Dodatkowo obrotomierz
- Dodatkowo obrotomierz