
BAZA:
• Mazda RX-8 2006r
• Brak silnika i skrzyni
PO MODYFIKACJACH:
• Silnik K24 (dół K24, góra K20Z4)
• Skrzynia 6-bieg (RX-8)
• Zmodyfikowany kolektor ssący F20C
• Zmodyfikowany kolektor wydechowy F20C
• Piaskowane, malowane proszkowo i zregenerowane zaciski hamulcowe
• Nacinane tarcze hamulcowe TRW
• Wzmocnione poliuretanem poduszki silnika
• Przepustnica RX-8
• Aluminiowy adapter silnik-skrzynia by TRS Racing
• Sterownik Ecumaster EMU Black
• Sonda szerokopasmowa LSU 4.9
• Chłodnica oleju oraz termostat MOCAL
• Układ chłodzenia by TRS Racing
• Customowe łapy silnika by TRS Racing
• Pokrywa zaworów, łapy silnika oraz listwa wtryskowa pomalowane proszkowo
• Poliuretanowe tuleje zawieszenia przód
•
PRZY OKAZJI:
• Polerka reflektorów
• Polerka lakieru
- Silnik K20 (czyli dawca głowicy) już czeka
- Skrzynia 6-bieg już jest
- Jest i słupek K24, z dwóch silników poskładamy jeden
- Jest i słupek K24, z dwóch silników poskładamy jeden
- K24 przygotowany do montażu głowicy K20
- K24 przygotowany do montażu głowicy K20
- K24 przygotowany do montażu głowicy K20
- Głowica założona
- Głowica założona
- Pokrywka wypiaskowana i pomalowana w Saw-Cars
- Pokrywka wypiaskowana i pomalowana w Saw-Cars
- Kolektor ssący gotowy do montażu
- Kolektor ssący gotowy do montażu
- Kolektor ssący gotowy do montażu
- W międzyczasie zaciski poddamy pełnej regeneracji, do tego piaskowanie i malowanie
- Zaciski wypiaskowane i pomalowane. Czas na składanie.
- Zaciski wypiaskowane i pomalowane. Czas na składanie.
- W oczekiwaniu na adapter silnika zorganizowałem wzmocnione poliuretanem poduszki.
- Z poślizgiem ale w końcu zaczynamy prace nad RXem. Komora wymyta, wjeżdżamy na warsztat
- Skrzynia już w aucie
- Pierwsza przymiarka
- Sonda LSU 4.9 już jest, czekamy na EMU
- Silnik na miejscu.
- Tarcze nacięte. Można montować
- Tył poskładany.
- Taki tam element, będzie niezbędny do….
- No i łapa gotowa. Druga w produkcji
- Silnik wreszcie wisi o własnych siłach. Czas na modyfikację trawersu
- Silnik wreszcie wisi o własnych siłach. Czas na modyfikację trawersu
- Pokrywa zaworów wymagała jeszcze jednej modyfikacji…Pomalujemy i nie będzie śladu
- Pompa ABSu została przesunięta, zyskaliśmy więcej miejsca
- Trawers został wypiaskowany i pomalowany proszkowo w Saw-Cars
- Dolna belka została wypiaskowana i pomalowana proszkowo w Saw-Cars
- Pokrywka pomalowana po raz drugi (po naszych modyfikacjach). Oczywiście w Saw-Cars
- Dodatkowo tulejki wahaczy dolnych zostaną wymienione na poliuretanowe odpowiedniki.
- Ostatnie przymiarki przed ostatecznym montażem
- Kolektor dopasowany i pospawany. Jeszcze szlif płaszczyzny
- Łapy silnika gotowe. 100% hand made by TRS Malowanie proszkowe oczywiście Saw-Cars
- Łapy silnika gotowe. 100% hand made by TRS Malowanie proszkowe oczywiście Saw-Cars
- Łapy silnika gotowe. 100% hand made by TRS Malowanie proszkowe oczywiście Saw-Cars
- Poliuretany zamontowane
- Powoli składamy
- Chłodzenie oleju podłączone
- Kolektor ssący na miejscu. Jedziemy dalej
- Kolektor ssący na miejscu. Jedziemy dalej
- Układ chłodzenia w toku
- Czas na przewody klimatyzacji
- Czas na przewody klimatyzacji
- Mała rzecz a cieszy
- Zaczyna jakoś wyglądać.
- Zaczyna jakoś wyglądać.
- Zaczyna jakoś wyglądać.
- Zaczyna jakoś wyglądać.
- Oil Catch Tank od Properfekt
- Oil Catch Tank od Properfekt
- Kolektor wydechowy gotowy
- Kolektor wydechowy gotowy
- Kolektor na miejscu.
- Osłona termiczna również na miejscu.
- Wydech gotowy
- Wydech gotowy
- Wydech gotowy
- Czas na napełnienie klimy
- Z grubsza przygotowane do strojenia
- Za pracę silnika odpowiadać będzie Ecumaster EMU BLACK
- Silnik wystrojony. Czas uporządkować elektrykę
- Autko już po strojeniu. Wiązka prawie gotowa
- Pod maską gotowe
- Od spodu
- Przy okazji polerka reflektorów
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- Odświeżyliśmy też nieco lakier
- Odświeżyliśmy też nieco lakier
- Odświeżyliśmy też nieco lakier
- GOTOWE!!!