10 Lip 2017
BAZA:
• Mazda RX-8 2006r
• Brak silnika i skrzyni
PO MODYFIKACJACH:
• Silnik K24 (dół K24, góra K20Z4)
• Skrzynia 6-bieg (RX-8)
• Zmodyfikowany kolektor ssący F20C
• Zmodyfikowany kolektor wydechowy F20C
• Piaskowane, malowane proszkowo i zregenerowane zaciski hamulcowe
• Nacinane tarcze hamulcowe TRW
• Wzmocnione poliuretanem poduszki silnika
• Przepustnica RX-8
• Aluminiowy adapter silnik-skrzynia by TRS Racing
• Sterownik Ecumaster EMU Black
• Sonda szerokopasmowa LSU 4.9
• Chłodnica oleju oraz termostat MOCAL
• Układ chłodzenia by TRS Racing
• Customowe łapy silnika by TRS Racing
• Pokrywa zaworów, łapy silnika oraz listwa wtryskowa pomalowane proszkowo
• Poliuretanowe tuleje zawieszenia przód
•
PRZY OKAZJI:
• Polerka reflektorów
• Polerka lakieru
-
-
-
Silnik K20 (czyli dawca głowicy) już czeka
-
-
Skrzynia 6-bieg już jest
-
-
Jest i słupek K24, z dwóch silników poskładamy jeden
-
-
Jest i słupek K24, z dwóch silników poskładamy jeden
-
-
K24 przygotowany do montażu głowicy K20
-
-
K24 przygotowany do montażu głowicy K20
-
-
K24 przygotowany do montażu głowicy K20
-
-
Głowica założona
-
-
Głowica założona
-
-
Pokrywka wypiaskowana i pomalowana w Saw-Cars
-
-
Pokrywka wypiaskowana i pomalowana w Saw-Cars
-
-
Kolektor ssący gotowy do montażu
-
-
Kolektor ssący gotowy do montażu
-
-
Kolektor ssący gotowy do montażu
-
-
W międzyczasie zaciski poddamy pełnej regeneracji, do tego piaskowanie i malowanie
-
-
Zaciski wypiaskowane i pomalowane. Czas na składanie.
-
-
Zaciski wypiaskowane i pomalowane. Czas na składanie.
-
-
W oczekiwaniu na adapter silnika zorganizowałem wzmocnione poliuretanem poduszki.
-
-
Z poślizgiem ale w końcu zaczynamy prace nad RXem. Komora wymyta, wjeżdżamy na warsztat
-
-
Skrzynia już w aucie
-
-
Pierwsza przymiarka
-
-
Sonda LSU 4.9 już jest, czekamy na EMU
-
-
Silnik na miejscu.
-
-
Tarcze nacięte. Można montować
-
-
Tył poskładany.
-
-
Taki tam element, będzie niezbędny do….
-
-
No i łapa gotowa. Druga w produkcji
-
-
Silnik wreszcie wisi o własnych siłach. Czas na modyfikację trawersu
-
-
Silnik wreszcie wisi o własnych siłach. Czas na modyfikację trawersu
-
-
Pokrywa zaworów wymagała jeszcze jednej modyfikacji…Pomalujemy i nie będzie śladu
-
-
Pompa ABSu została przesunięta, zyskaliśmy więcej miejsca
-
-
Trawers został wypiaskowany i pomalowany proszkowo w Saw-Cars
-
-
Dolna belka została wypiaskowana i pomalowana proszkowo w Saw-Cars
-
-
Pokrywka pomalowana po raz drugi (po naszych modyfikacjach). Oczywiście w Saw-Cars
-
-
Dodatkowo tulejki wahaczy dolnych zostaną wymienione na poliuretanowe odpowiedniki.
-
-
Ostatnie przymiarki przed ostatecznym montażem
-
-
Kolektor dopasowany i pospawany. Jeszcze szlif płaszczyzny
-
-
Łapy silnika gotowe. 100% hand made by TRS Malowanie proszkowe oczywiście Saw-Cars
-
-
Łapy silnika gotowe. 100% hand made by TRS Malowanie proszkowe oczywiście Saw-Cars
-
-
Łapy silnika gotowe. 100% hand made by TRS Malowanie proszkowe oczywiście Saw-Cars
-
-
Poliuretany zamontowane
-
-
Powoli składamy
-
-
Chłodzenie oleju podłączone
-
-
Kolektor ssący na miejscu. Jedziemy dalej
-
-
Kolektor ssący na miejscu. Jedziemy dalej
-
-
Układ chłodzenia w toku
-
-
Czas na przewody klimatyzacji
-
-
Czas na przewody klimatyzacji
-
-
Mała rzecz a cieszy
-
-
Zaczyna jakoś wyglądać.
-
-
Zaczyna jakoś wyglądać.
-
-
Zaczyna jakoś wyglądać.
-
-
Zaczyna jakoś wyglądać.
-
-
Oil Catch Tank od Properfekt
-
-
Oil Catch Tank od Properfekt
-
-
Kolektor wydechowy gotowy
-
-
Kolektor wydechowy gotowy
-
-
Kolektor na miejscu.
-
-
Osłona termiczna również na miejscu.
-
-
Wydech gotowy
-
-
Wydech gotowy
-
-
Wydech gotowy
-
-
-
Czas na napełnienie klimy
-
-
Z grubsza przygotowane do strojenia
-
-
-
Za pracę silnika odpowiadać będzie Ecumaster EMU BLACK
-
-
Silnik wystrojony. Czas uporządkować elektrykę
-
-
Autko już po strojeniu. Wiązka prawie gotowa
-
-
Pod maską gotowe
-
-
Od spodu
-
-
Przy okazji polerka reflektorów
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
Odświeżyliśmy też nieco lakier
-
-
Odświeżyliśmy też nieco lakier
-
-
Odświeżyliśmy też nieco lakier
-
-
GOTOWE!!!