Fiat Cinquecento 1.4 T-JET – Moje zadanie: odpalić silnik.
Fiat Cinquecento 1.4 T-JET – Moje zadanie: odpalić silnik.
Nadszedł czas na zrobienie nieco porządku pod maską CC. Zaczynamy od układu smarowania i chłodzenia turbiny
Kilka niepotrzebnych rurek
Troszkę przejrzało. Turbo odwrócone i podłączone. Czas na elektrykę i potem odpał.
Troszkę przejrzało. Turbo odwrócone i podłączone. Czas na elektrykę i potem odpał.
Niestety całą wiązkę trzeba rozciąć i zrobić praktycznie od nowa
Niestety całą wiązkę trzeba rozciąć i zrobić praktycznie od nowa
Wiązka powoli nabiera kształtu
Pozostało uporządkować przewody wokół EMU
Elektryka gotowa. Mapa rozruchowa wgrana. Resztę właściciel zrobi sobie sam.
Elektryka gotowa. Mapa rozruchowa wgrana. Resztę właściciel zrobi sobie sam.
O nas
Działalność TRS Racing zaczęła się w 1999r kiedy powstał pierwszy Fiat Seicento z silnikiem 1.2 16V i sześciobiegową skrzynią (pierwszy w Polsce). Kilka miesięcy później zbudowaliśmy pierwszego Fiata 126p z silnikiem 1108 cm3 o mocy 54KM zasilanego wtryskiem (pierwszy w Polsce). Przez 4 pełne sezony byliśmy głównymi konstruktorami i teamem obsługującym samochody na wszelkiego rodzaju sprintach, kjsach, track dayach itp. Pozwoliło nam to nabrać doświadczenia oraz wyeliminować słabe punkty naszych projektów. Zbudowane przez nas samochody bez problemu sprawdziły się w sporcie a co za tym idzie nie sprawiają kłopotu również w cywilnym użytkowaniu.
Obecnie zajmujemy się obsługą, serwisem oraz modyfikacjami samochodów włoskich jak: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia