13 Kwi 2014

Tym razem naszym zadaniem było opracowanie koncepcji samochodu od strony technicznej czyli: układ napędowy, układ zawieszenia oraz konwersja nadwozia do wersji 3d.
- Jako drzwi przednie zastosowaliśmy drzwi z Poloneza Trucka
- Słupek „B” został przesunięty do tyłu
- Słupek „B” został przesunięty do tyłu
- Poszycie wewnętrzne
- Poszycie wewnętrzne
- Poszycie wewnętrzne
- Wstępnie spasowany tylny błotnik
- Wstępnie spasowany tylny błotnik
- Wstępnie spasowany tylny błotnik
- Wstępnie spasowany tylny błotnik
- Szeroki słupek „B”
- Szeroki słupek „B”
- Modyfikacja przetłoczenia tylnego błotnika
- Modyfikacja przetłoczenia tylnego błotnika
- Modyfikacja przetłoczenia tylnego błotnika
- Modyfikacja przetłoczenia tylnego błotnika
- Modyfikacja przetłoczenia tylnego błotnika
- Rant do zamontowania tylnej szyby
- Tylna szyba „prawie” pasuje
- Tylna szyba „prawie” pasuje
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Przy okazji wymienimy skorodowane elementy
- Elementy spasowane
- Elementy spasowane
- Efekt końcowy
- Efekt końcowy
- Efekt końcowy
- Taką wizualizację auta opracowała firma MP CLASSIC, która zajęła się wspawaniem przedniego i tylnego kompletnego zawieszenia z BMW E36
- Dawca przedniego układu zawieszenia
- Dawca tylnego układu zawieszenia
- Przekładnia kierownicza po kompletnej regeneracji
- Przekładnia kierownicza po kompletnej regeneracji
- Kpl zawieszenie D2 Racing z regulacją wysokości i twardości
- Kpl zawieszenie D2 Racing z regulacją wysokości i twardości
- Kpl zawieszenie D2 Racing z regulacją wysokości i twardości
- Kpl zawieszenie D2 Racing z regulacją wysokości i twardości
- Nowe serce Poloneza – Silnik Hondy S2000 240KM
- Tylny most również pochodzi z Hondy S2000